جنایتکاران می توانید شماره تلفن خود را سرقت. در اینجا این است که چگونه به آنها جلوگیری از مجرمان

شماره تلفن خود را با تظاهر به شما و سپس شماره شما انتقال به یکی دیگر از گوشی سرقت شده می تواند. آنها سپس کد امنیتی ارسال توسط SMS بر روی تلفن خود، کمک به آنها دسترسی به حساب بانکی شما و دیگر خدمات امن را دریافت خواهید کرد.

پورت کردن اومدی?

“پورت کردن کلاهبرداری” یک مشکل بزرگ برای کل صنعت تلفن همراه دارد. در این کلاهبرداری جنایی وانمود به شما و شماره تلفن فعلی را به دیگری حامل تلفن همراه انتقال می دهد. این فرایند شناخته شده به عنوان “انتقال می کنند” و به شما هنگامی که شما تبدیل به حامل تلفن همراه جدید حفظ شماره تلفن طراحی شده است. پیام های متنی و تماس به شماره تلفن هر سپس دیر به تلفن خود را به جای مال شما هستند.

از آنجا که بسیاری از حساب های آنلاین، از جمله حساب های بانکی استفاده از شماره تلفن خود را به عنوان یک روش تأیید اعتبار دو عامل این مشکل بزرگ است. آنها می توانید شما ورود به سیستم را بدون ارسال کد به گوشی شما اول اجازه نمی دهد. اما پس از کلاهبرداری صفحه صورت گرفته است، مجرم که کد امنیتی بر روی تلفن خود را دریافت خواهید کرد. آنها می تواند آن را برای دسترسی به حساب های مالی و خدمات حساس استفاده کنید.

البته از این نوع حمله خطرناک ترین اگر مهاجم در حال حاضر دسترسی به سایر اشتراک های است–برای مثال، اگر آنها در حال حاضر کلمه عبور بانکداری آنلاین و یا دسترسی به حساب ایمیل خود. اما اجازه می دهد تا مهاجم بای پس اس ام اس بر اساس پیام امنیتی طراحی شده برای محافظت از شما در این وضعیت.

این حمله که به سیم ربودن، به عنوان آن حرکت شماره تلفن را از سیم کارت های کنونی خود به نفوذگر سیم کارت است.

چگونه پورت کردن کار اومدی?

این کلاهبرداری زیادی مشترک با سرقت هویت است. کسی با شما اطلاعات شخصی شما، وانمود به خواسته خود را حامل تلفن همراه به شماره تلفن به تلفن جدید حرکت می کند. حامل تلفن همراه آنها به ارائه برخی از اطلاعات شخصی خود را شناسایی کنید اما اغلب شماره امنیت اجتماعی ارائه به اندازه کافی خوب است. در یک جهان کامل، شماره تامین اجتماعی خواهد بود خصوصی — اما همانطور که ما دیده ایم، شماره امنیتی اجتماعی بسیاری از آمریکایی ها در نقض بسیاری از شرکت های بزرگ فاش.

اگر فرد با موفقیت می تواند حامل تلفن همراه خود را احمق، سوئیچ می گیرد و هر پیام کوتاه به شما و تماس های تلفنی در نظر گرفته شده برای شما ارسال خواهد شد به گوشی خود را روت. شماره تلفن خود را با تلفن همراه است و تلفن فعلی تماس تلفنی و پیام کوتاه یا سرویس داده ها را نمی خواهد.

این تنوع واقعا فقط یک حمله مهندسی اجتماعی است. کسی تماس شرکت تظاهر به شخص دیگری و با استفاده از مهندسی اجتماعی برای دسترسی به چیزی آنها باید. مانند دیگر شرکت های حامل تلفن همراه می خواهید کارهایی به سادگی ممکن است برای مشتریان مشروع تا امنیت خود را ممکن است به اندازه کافی محکم به دفع هر حمله.

چگونه برای جلوگیری از پورت کردن کلاهبرداری

اطمینان کنید که پین امن با حامل تلفن همراه خود دارید توصیه می شود. این پین هنگامی که شماره تلفن خود را انتقال می کنند مورد نیاز خواهد بود. بسیاری از حامل های سلولی فقط 4 رقم آخر شماره تامین اجتماعی به عنوان پین است که پورت کردن این کلاهبرداری ها بسیار ساده تر به نیروی کشش برقی کارکرده.

  • AT&T : مطمئن شوید شما كد”بی سیم” یا پین, آنلاین مجموعه است. این کلمه عبور پیش فرض استفاده کنید برای ورود به حساب و شماره چهار به هشت رقمی باشد متفاوت است. شما همچنین می خواهید به فعال کردن “اضافی امنیتی” آنلاین، که خواهد شد را كد بی سیم خود را در موقعیت های بیشتری مورد نیاز است.
  • با حداکثر سرعت دویدن : ارائه پین آنلاین در وب سایت من با حداکثر سرعت دویدن. همراه با شماره حساب شما این پین را می توان برای تایید هویت خود را در هنگام انتقال شماره تلفن می کنند استفاده می شود. جدا از رمز عبور حساب کاربر استاندارد آنلاین است.
  • T Mobile : مشتری تماس تی موبایل خدمات و بخواهید تا “بندر اعتبار” به حسابتان اضافه کنید. این است رمز شش تا پانزده رقمی جدید است که باید به زمانی که شما می کنید شماره شما انتقال می کنند. ما نمی دانیم چرا, اما T-موبایل شما آنلاین انجام این کار اجازه نمی دهد و شما را مجبور به تماس گرفته اید
  • ورایزون : تنظیم حساب چهار رقمی پین. اگر در حال حاضر یک تنظیم نشده و یا به خاطر نمی توانید آن آنلاین، در برنامه من ورایزون یا با خدمات به مشتریان تغییر دهید. که رمز عبور می تواند هنگامی که شماره تلفن خود را انتقال می کنند استفاده شما نیز باید اطمینان به من ورایزون حساب رمز عبور امن است.

اگر شما دیگر حامل تلفن همراه, بررسی وب سایت خود را حامل و یا تماس با خدمات به مشتریان برای پیدا کردن چگونه حساب خود محافظت.

متاسفانه، روش اطراف این کد امنیتی وجود دارد. به عنوان مثال، برای بسیاری از حامل مهاجم است که می تواند به دست آوردن دسترسی به حساب خود را آنلاین می تواند تغییر پین. ما نیز شگفت زده نمی شود اگر کسی می تواند حامل تلفن همراه خود، گفت: “در” پین من را فراموش کرده و اگر آنها می دانستند که به اندازه کافی اطلاعات شخصی نوعی مجددا تنظیم کنید. حامل نیاز به یک راه برای افرادی که خود را پین به تنظیم مجدد آنها را فراموش کرده ام. اما این همه شما می توانید به خودتان محافظت در برابر انتقال می کنند.

شبکه های تلفن همراه در حال کار بر روی beefing تا امنیت خود را. شرکت های بزرگ چهار سلولی ایالات متحده — که & T با حداکثر سرعت دویدن, تلفن همراه T و ورایزون — با هم کار بر روی چیزی به نام “همراه احراز هویت گروه ضربت” به صفحه این کلاهبرداری ها و دیگر انواع تقلب را سخت تر به نیروی کشش برقی.

جلوگیری از Relying در شماره تلفن به عنوان یک روش امنیتی

تلفن شماره پورت کردن کلاهبرداری هستند یکی از دلایل شما باید مبتنی بر SMS دو مرحله امنیتی که ممکن است به جلوگیری از. همه ما دوست ما شماره تلفن کاملا تحت کنترل ما هستند و فقط مربوط به گوشی های ما خود فکر می کنم. در حقیقت است نه فقط — وقتی تکیه کردن شماره تلفن شما هستیم با تکیه بر خدمات به مشتریان خود حامل تلفن همراه به شماره تلفن خود را محافظت و جلوگیری از حمله از آن سرقت.

به جای گرفتن کد امنیتی اواخر از طریق پیام متنی با استفاده از روش امنیت دو عامل دیگر مانند نرم افزار Authy برای جنس چیزی کدهای توصیه می شود. بنابراین مجرم واقع نیاز به تلفن این برنامه ها تولید کد بر روی تلفن خود، — و آن را باز می کند — به کد امنیتی.

متاسفانه، بسیاری از خدمات آنلاین نیاز به استفاده از تأیید اس ام اس با شماره تلفن شما و گزینه دیگری را ارائه نمی. و حتی زمانی که ارائه خدمات گزینه دیگر، آنها ممکن است به شما ارسال کد به شماره تلفن خود را به عنوان روش تهیه پشتیبان، تنها در مورد اجازه دهید. شما همیشه اجتناب کد اس ام اس.

مرتبط با: چرا شما نباید استفاده از اس ام اس برای دو فاکتور تایید (و چه برای استفاده در عوض)


همه چیز در زندگی غیر ممکن است به طور کامل محافظت از خودتان است. همه شما می شود آن را سخت تر برای حمله–دستگاه های خود را امن و کلمه عبور خود را خصوصی نگه دارید اطمینان حاصل شود شما باید پین امن مربوط به حساب تلفن همراه و جلوگیری از استفاده از پیام کوتاه تایید برای خدمات مهم.

تصویر های اعتباری: عکس. لمسی / Shutterstock. کام.