- سامسونگ کهکشان S9 به همراه فروش تلفن های آندروید در ماه مه سال 2018، مقابل پژوهش بود.
- S9 کهکشان در نقطه ششم پشت Xiaomi را Redmi 5A و آخرین اپل.
- Huawei در P20 کمی تنها گوشی Huawei به لیست بود.
سامسونگ دیده گزارش شده پایین تر از انتظار می رود فروش برای کهکشان S9 و S9 به همراه است، اما شما تا زمانی که نگاه کردن به آخرین آمار فروش نمی فکر می کنم. نقاط استاندارد مصرف S9 دوم و ششم بود و نقطه مقابل تحقیقات خود لیست بهترین فروش گوشی های هوشمند برای 2018 مه با S9 پلاس را منتشر کرده است.
شماره یک نقطه توسط آی فون 8، در حالی که شماره سه برگزار شد و پنج اکس آی فون و آی فون 8 برگزار شد به همراه بود. نقطه مقابل نسبت داده شده اپل عملکرد دو تبلیغات قوی در اروپا در آستانه جام جهانی و “ثابت” فروش پست پرداخت در ایالات متحده
در حالی که اپل نقطه بالا به دست آورد، کهکشان S9 پلاس است محبوب ترین گوشی های هوشمند آندروید در لیست. با این حال، نقطه مقابل گفت: فروش کهکشان S9 در اروپا نسبت به ماه قبل “کمی” ضعيف. نقطه مقابل تحلیلگر ارشد Pavel Naiya گفت: انتشار قدرت اندیشه که ترکیبی از عوامل برای عملکرد سامسونگ یعنی کمپین های تهاجمی اپل راه اندازی OnePlus 6 و 10 P20/افتخار Huawei بودند.
با وجود فروش ضعیف تر در اروپا Naiya سری S9 واقع بهتر به طور کلی از S8 کهکشان انجام ميدهد. “اگر ما در مقایسه با فروش از طریق عملکرد سه ماه اول پس از راه اندازی، سری S9 بود کمی بهتر (+ دو درصد) جهان در مقایسه با نسل قبلی آن” تحلیلگر را توضیح داد.
P20 تحقیقات مقابل کمی بود تنها گوشی Huawei می ده اما مقابل گفت که دیدم نام تجاری چین و هند. در واقع خانواده گفت: مقابل P20 فروشندگان بالا به طور کلی، گرفتن 2.6 درصد سهم بازار در مجموع بود.
همچنین شایان ذکر که Huawei در گوشی از طریق شبکه های ایالات متحده محدود خود استطاعت نیست و رسیدن به دستگاه های سامسونگ مقایسه است. این باعث می شود شما تعجب می کنم چه, آن را نمی شده است می تواند?
Xiaomi باعث می شود امواج این ماه
Xiaomi نام تجاری دیگر ادامه موج، را با توجه به نقطه مقابل است. 5A Redmi کم پایان دوم محبوب آندروید تلفن که شماره چهار، جلوتر از آی فون 8 بود به همراه و وانیل S9 کهکشان. آن نه تنها تلفن Xiaomi در بالای ده، 5 Redmi به علاوه / یادداشت 5 نقطه نهم ادعا کرد.
شرکت ردیابی چین و هند برای رشد مداوم Xiaomi را با اشاره به عملیات نیست خود در هند حال گسترش بودند اشاره کرد. علامت تجاری چینی نیز رهبر فروش آنلاین در هند، با توجه به داده های نقطه مقابل.
همانطور که آن را به انواع بازارهای اروپایی گسترش توپ در دادگاه Xiaomi را در حال حاضر، است. این شرکت تازه در اسپانیا و ایتالیا و فرانسه در حالی که اعلام کرد قصد دارد زمین در انگلستان، دانمارک و چندین کشور دیگر اروپایی راه اندازی شد. در واقع گزارش Q1 2018 Canalys را برای اروپا اشاره کرد که Xiaomi نام تجاری چهار شماره در این قاره بود.
هشدار Naiya است که Xiaomi در حال رشد از کوچک پایه اما شرکت به پخش عمده در اروپا انتظار دارد. “فروش از طریق حجم کل برای Xiaomi در اروپا، هنوز کم است اما آن زمینه حضور خود را در حال راه اندازی است و ما انتظار آن را به سرعت در حال تبدیل به یک نیروی قابل توجهی به عنوان بال آن بیش از کشورهای دیگر در منطقه گسترش می یابد،” تحلیلگر گفت. بررسی Vivo X 21 مقاله مرتبط “/>