کهکشان S9 به علاوه بالا تلفن آندروید در ماه مه سال 2018، اما آنچه در مورد Huawei Xiaomi بود؟

 S9 کهکشان به همراه.

  • سامسونگ کهکشان S9 به همراه فروش تلفن های آندروید در ماه مه سال 2018، مقابل پژوهش بود.
  • S9 کهکشان در نقطه ششم پشت Xiaomi را Redmi 5A و آخرین اپل.
  • Huawei در P20 کمی تنها گوشی Huawei به لیست بود.

سامسونگ دیده گزارش شده پایین تر از انتظار می رود فروش برای کهکشان S9 و S9 به همراه است، اما شما تا زمانی که نگاه کردن به آخرین آمار فروش نمی فکر می کنم. نقاط استاندارد مصرف S9 دوم و ششم بود و نقطه مقابل تحقیقات خود لیست بهترین فروش گوشی های هوشمند برای 2018 مه با S9 پلاس را منتشر کرده است.

شماره یک نقطه توسط آی فون 8، در حالی که شماره سه برگزار شد و پنج اکس آی فون و آی فون 8 برگزار شد به همراه بود. نقطه مقابل نسبت داده شده اپل عملکرد دو تبلیغات قوی در اروپا در آستانه جام جهانی و “ثابت” فروش پست پرداخت در ایالات متحده

در حالی که اپل نقطه بالا به دست آورد، کهکشان S9 پلاس است محبوب ترین گوشی های هوشمند آندروید در لیست. با این حال، نقطه مقابل گفت: فروش کهکشان S9 در اروپا نسبت به ماه قبل “کمی” ضعيف. نقطه مقابل تحلیلگر ارشد Pavel Naiya گفت: انتشار قدرت اندیشه که ترکیبی از عوامل برای عملکرد سامسونگ یعنی کمپین های تهاجمی اپل راه اندازی OnePlus 6 و 10 P20/افتخار Huawei بودند.

با وجود فروش ضعیف تر در اروپا Naiya سری S9 واقع بهتر به طور کلی از S8 کهکشان انجام ميدهد. “اگر ما در مقایسه با فروش از طریق عملکرد سه ماه اول پس از راه اندازی، سری S9 بود کمی بهتر (+ دو درصد) جهان در مقایسه با نسل قبلی آن” تحلیلگر را توضیح داد.

 کار پژوهش در لیست ده برای مه 2018

P20 تحقیقات مقابل کمی بود تنها گوشی Huawei می ده اما مقابل گفت که دیدم نام تجاری چین و هند. در واقع خانواده گفت: مقابل P20 فروشندگان بالا به طور کلی، گرفتن 2.6 درصد سهم بازار در مجموع بود.

همچنین شایان ذکر که Huawei در گوشی از طریق شبکه های ایالات متحده محدود خود استطاعت نیست و رسیدن به دستگاه های سامسونگ مقایسه است. این باعث می شود شما تعجب می کنم چه, آن را نمی شده است می تواند?

Xiaomi باعث می شود امواج این ماه

 Redmi 5A.

Redmi Xiaomi تبصره 5.

هشدار Naiya است که Xiaomi در حال رشد از کوچک پایه اما شرکت به پخش عمده در اروپا انتظار دارد. “فروش از طریق حجم کل برای Xiaomi در اروپا، هنوز کم است اما آن زمینه حضور خود را در حال راه اندازی است و ما انتظار آن را به سرعت در حال تبدیل به یک نیروی قابل توجهی به عنوان بال آن بیش از کشورهای دیگر در منطقه گسترش می یابد،” تحلیلگر گفت. بررسی Vivo X 21 مقاله مرتبط “/>