در حال حاضر زمان برای داده های اصلی بزرگ در تخفیف بزرگی

 داده های بزرگ

Glassdoor صفوف دانشمند به عنوان شماره یک شغل در امریکا حال حاضر بر اساس تعداد معیارهای است.

بسیاری از دوره های آنلاین است که برای کمک به شما وعده راه اندازی یک حرفه جدید و پر سود ، اما صادقانه، بسیاری از کسانی که برش که AAPicks را نمی بینیم.

بیایید آن روبرو هستند. بازار کار دشوار ، و بسیاری از مردم ناراضی هستند. آنها هم حال underpaid و یا overworked، احتمالا هر دو. بازار کافی برای فروشندگان روغن مار قول موفقیت یک شبه با “6 آسان کلاهبرداری” و مانند آن وجود دارد.

در واقع راه موفقیت ترفند های خاص و یا مخفی است. آن می تواند در سه مرحله خلاصه:

  • کار سخت.
  • سرمایه گذاری در خودتان.
  • بازار می دانم.

اگر شما مایل به انجام دو مورد اول، سپس سوم فقط تحقیقات کمی طول می کشد.

ما در حال دیدن چند انفجار در بازار در صنعت فن آوری حال حاضر. دسته گسترده مشاغل زیر چتر مدیر سیستم های امنیت سایبر یک بزرگ است. یکی از چیزهایی که شما نمی ممکن است از فکر می کنم مدیریت داده های بزرگ است.

تجزیه و تحلیل داده ها بزرگ است در حال حاضر نیاز به کارشناسان و که نیاز به تنها به تشدید رفتن.

تجزیه و تحلیل داده های بزرگ در حال حاضر نیاز به کارشناسان، و که نیاز به رفتن تنها به تشدید. حدود 2.7 میلیون شغل موارد برای تجزیه و تحلیل داده ها و علم هستند در ایالات متحده پیش بینی شده توسط 2020 .

بسته نرم افزاری داده بزرگ به شما می دهد تمام ابزار شما نیاز به را داده است که هر کس دیگری قریب به اتفاق قربانیان است.

 داده های بزرگ

Hadoop، MapReduce، لگد زدن، پرتاب، فلوم، Sqoop …. این صدا ممکن است مانند buzzwords بی معنی الان اما پایان آموزش خود آنها بخواهید همه سلاح های در زرادخانه خود را برای پرداختن به داده های بزرگ بپرسید.

در بیش از 60 ساعت منجر به کارشناس آموزش شما خواهید استاد تمام این روش اغلب توسط نمونه های عملی. شما همچنین انتخاب کنید تا بسیار مهارت های قابل انتقال مانند برنامه نویسی در پایتون

بسته نرم افزاری داده بزرگ کامل در اینجا است:


وجود دارد را کاهش بزرگ در این بسته نرم افزاری این هفته، بنابراین شما می توانید کیت کامل یادگیری برای فقط 45 دلار. که راه تحت $1 در هر ساعت از متخصص در آموزش است.

شما لازم نیست که زمانی برای استفاده از این پیشنهاد . اگر می خواهید به عضویت 2200 + مردم در حال حاضر ثبت نام و سپس آمار دکمه زیر برای اطلاعات بیشتر.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!