چگونه به بازیابی شما فراموش کلمه عبور به

اگر شما یک مدیر رمز عبور استفاده نکنید، این کلمات عبور پیچیده بسیار سخت است به خاطر داشته باشید می تواند باشد. اگر رمز مربوط را فراموش کرده اید نیازی به نگرانی وجود دارد، شما واقعا نمی تواند بازیابی رمز عبور همان که، اما شما حساب توسط چیز تنظیم مجدد رمز عبور را به چیزی جدید بهبود می یابند. و تنها چند دقیقه طول می کشد.

سر در را به ارتباط با وب سایت و سپس روی لینک “فراموش کردن رمز عبور” “واقع در کنار” ثبت نام در “دکمه.

بعد، شماره یا ایمیل و یا تلفن شما مورد استفاده قرار گیرد به ثبت نام خود را وارد کنید.

LinkedIn یک پیام ایمیل را به شما با یک پیوند برای تنظیم مجدد رمز عبور خود را ارسال کنید. اگر شما انتخاب کرده اید دو شماره تلفن ورودی، یک پیامک حاوی یک پین است که شما باید قبل از همه چیز تنظیم مجدد رمز عبور را وارد کنید در صفحه بعد دریافت خواهید کرد.

در ایمیل های ارسالی به شما در لینک ارائه شده کلیک کنید. اگر لینک کار نمی کند، کپی و چسباندن مستقیم URL را در نوار آدرس مرورگر خود را.

کلیک روی لینک بارهای صفحه جدید را در مرورگر خود را که به شما اجازه ایجاد یک کلمه عبور جدید حساب خود (استفاده از یک رمز عبور قوی حتما). پس از تایپ و تایید رمز عبور جدید “ارسال” را به پایان را کلیک کنید.

اگر رمز عبور خود را تغییر به دلیل شک به حساب شده است به خطر بیافتد “نیاز به همه دستگاه ها را با رمز عبور جدید وارد شوید” جعبه زیر زمینه رمز عبور را بررسی کنید. این گزینه شما را از تمام جلسات مربوط در دستگاه های دیگر نشانه و به ورودی رمز عبور جديد برای ورود پشت اید

شما می توانید حالا برو به صفحه اصلی لینک خود شما نیاز به اضافه کردن تلفن شماره (اگر قبلاً انجام نداده اید) و یا مشاهده همه فعال جلسات خود را حساب مربوط است که در حال حاضر به شوید، در.