5 باتری رايج شما احتمالا اعتقاد باتری های یون لیتیوم

ما در اینجا که قدرت اندیشه کنید بسیاری از نظرات در مورد دستگاه های در حال اجرا سیستم عامل های مورد علاقه ما. با این حال، نظر منفی ترین معمولا با عمر باتری است. و آن را حس می کند: هیچ چیز خسته کننده بیشتر از داشتن این نیروگاه جادویی microtechnology ناگهان مرگ بر شما که در 5 بعد از ظهر، درست همانطور که شما در تلاش بودند برای شام برنامه ای وجود دارد.

چون زمان کمی تجمع همه داشتن یک گوشی هوشمند با تجربه این مشکل، آن است جای تعجب نیست که مردم را برای شکار و doling کردن انواع کوچک نکات و ترفندهایی برای یک باتری خود را طولانی تر سالمتر و بار شروع. با این حال، روی حیله و تزویر به نکات علمی حمایت از افراط malarkey مطلق است. Hogwash. Poppycock. Balderdash. در واقع، شما احتمالا در واقع یکی از بسیاری از اسطوره ها باتری غالب باور اما زمان برای اندیشه اقتدار در اسطوره busting ولگردی و قانونی شکنی است.

 وصل دانگل نشان می دهد مقدار جریان عبور به گوشی به طور کامل شارژ اسطوره

: ترک گوشی خود را در شارژر همه شب خواهد شد overcharge باتری خود

این یکی از رایج ترین شایعات ما می آیند در سراسر اما فقط ساده اشتباه است که حداقل overcharging حزب یخ. این، به عنوان ترک باتری خود را تمام شب در گذارند قطعا خطرناک نیست اما آن را ممکن است باتری شما سن کمی سریعتر پیچیده است.

“Overcharging” اصطلاح است که دور انداخته می شود خیلی با این یکی است. مفهوم این است اگر شما گوشی خود را در شارژر که برای مدتی پس از آن بازدید به 100 درصد آن حفظ خواهد کرد پمپاژ در جریان و که را کاهش می دهد ظرفیت باتری و یا حتی علت آن را به آتش گرفتن است.

بنابراین جای شگفتی نیست که در آن گیر اطراف این اسطوره برخی از ریشه های کاملا مشروع است. اگر شما آنها را وصل بیش از حد طولانی در روزهای بسیار دور باتری های یون لیتیوم بر افروختن خواهد بود. این, در واقع, باعث آسیب به باتری و کاهش عملکرد. دوزخ، آن حتی برخی منفجر می شد. عادات شارژ مقاله مرتبط “/>