اگر شما انجام این

چین شروع به ممنوعیت تونن از 31 مارس سال 2018 در چین اما فقط TunnelBear را با این نسخهها کار. در حالی که اکثر ارائه دهندگان شبکه اختصاصی مجازی قادر به ارائه خدمات در چین وجود دارد برخی از شرکت هایی که خدمات خود را ادعا می کند در کشور .

TunnelBear یکی از vpn ها که ادعای آنها می تواند محتوا در چین مسدود است. TunnelBear در چین کار می کند؟ بیایید ببینید.

بلوک های چین vpn ها

چین برای قوانین سخت سانسور آن شناخته شده است. پکن دیواری دیجیتال ادم تقریبا سراسر کشور ساخته است و آن به نام فایروال بزرگ چین. برای چند سال گذشته آنها دیوار آتش خود را به روز رسانی شده اند و بیشتر نفوذناپذیر ساخته اند.

پکن اطمینان حاصل کنید که تمام ترافیک آنلاین از طریق فقط کانال های مجاز حرکت می کند. این راه های شرکت های بزرگ استفاده از vpn ها برای دسترسی به داده ها خارج از چین تغییر کرده است.

اگر شما در چین، به عنوان مثال ، شما VPN برای دسترسی به گوگل خدمات، فیس بوک ، توییتر، و بیشتر کنید.

در حالی که افرادی که در کشورهای دیگر ممکن است استفاده از VPN برای دسترسی به خدمات جریان و یا پایین تر airfares، “مردم در چین VPN برای دسترسی حتی ابتدایی ترین وب سایت نیاز به. اگر شما تا به حال به چین در سالهای اخیر شده است، شما ارسال خواهد شد آشنا با شبکه اختصاصی مجازی.

متاسفانه، وجود دارد بسیاری از vpn ها است که می تواند کمک به شما دسترسی به اینترنت در چین نیستند و حتی کمتر از vpn ها است که آن را به صورت رایگان انجام دهد وجود دارد. این است که در آن TunnelBear می آید اید

چگونه TunnelBear Bypasses فایروال بزرگ با TunnelBear GhostBear

را در 20 کشور کار می کند و یکی از آنها هنگ کنگ است. اگر شما در سفر به چین، شما می توانید اتصال به سرور هنگ کنگ خود به دور زدن فایروال بزرگ .

چگونه کار می کند؟

TunnelBear ویژگی به نام GhostBear، که ترافیک شبکه اختصاصی مجازی پنهان به طوری که به نظر می رسد مانند ترافیک عادی اینترنت است.

فایروال چینی بازرسی بستهبند عمیق (DPI) را به شناسایی اینترنت ترافیک و جلوگیری از اشکال خاصی از ترافیک استفاده می کند. GhostBear با استفاده از تکنولوژی نام Obfsproxy که امضای ترافیک شما را در تعداد راه هایی برای شبیه به ترافیک عادی (غیر VPN) را تغییر می دهد.

یکی از چیزهایی که بزرگ درباره TunnelBear app رایگان است و GhostBear است! این بدان معنی است که شما مجبور به پرداخت هزینه برای دسترسی به مطالب در چین.

در حالی که GhostBear تکنولوژی بزرگ برای هر کسی که در سفر به چین، آن را اتصال کمی آهسته تر. بنابراین برای افرادی که می خواهند سرعت بالا و نه در منطقه نظارت بالا توصیه نمی شود.

کاربران نیز که GhostBear در iOS در دسترس نیست باید توجه داشته باشید; با این حال، آن را در ویندوز، مک و آندروید کار می کند.

چگونه به استفاده از TunnelBear GhostBear در چین

اولین قدم برای TunnelBear با استفاده از دانلود و نصب آن را قبل از اینکه شما زمین در چین است.

(اگر شما اتفاق می افتد به در چین در حال حاضر بدون VPN شما خواندن این مقاله که به شما کمک می کند باید.)

در حالی که شما در چین اگر شما به مشکل اجرا، شما می توانید ایمیل TunnelBear که [email protected] و آنها شما کمک می کند. آنها به طور کلی در عرض چند ساعت پاسخ.

پس از آن نصب شده است، در اینجا است چگونه می توانید از VPN خود را برای اتصال خود را استفاده کنید. ما این را در گوشی ها ما بود اما همین کار را برای کامپیوتر خود ویندوز یا مک کار می کند.

1. باز TunnelBear نرم افزار

 Tunnelbear 1
2.  سرور خارج از چین را انتخاب کنید. از آنجا که نزدیکی بهبود سرعت برای فیس بوک جی میل و دیگر وب سایت های ساده ما سرور هنگ کنگ نشان می دهد.

 Tunnelbear 2 (1)

3. روی آیکون همبرگر در بالا سمت چپ کلیک کنید. فناوری اطلاعات شما را به تنظیمات را. روی گزینه ها کلیک کنید.

 3 Tunnelbear

4. روی GhostBear . آن شما به یک صفحه دیگر که در آن وجود داشته باشد تعویض ضامن برای GhostBear استفاده کنند. ضامن آن است.

 4 Tunnelbear

5. آن را تنها در چند ثانیه و می خواهید متصل به سرور هنگ کنگ. وجود خواهد داشت یک تونل بر روی صفحه نمایش با سر خرس ظاهر از طریق آن. این به این معنی شما متصل شده اید و امن است.

 تونل خرس 5.5

تمامی مراحل بسیار ساده است و فقط چند ثانیه طول می کشد. اگر به هر دلیلی، شما قادر به اتصال به TunnelBear Ghostbear، شما می توانید ایمیل پشتیبانی مشتریان خود و آنها به سرعت پاسخ دهید.

TunnelBear دریافت رایگان

TunnelBear در چین کار می کند و به VPN فوق العاده است. اگر شما فقط به چین برای چند روز، شما احتمالا می توانید نسخه رایگان که به 500 مگابایت در ماه محدود استفاده کنید.

با این حال، اگر شما می خواهید محتوای جریان یا اگر شما در کسب و کار باشد وجود آن احتمالا ارزشمند برای خرید برنامه با داده های نامحدود است.

اینجا را کلیک کنید برای دریافت TunnelBear برای آزاد