بهترین “حالت حزب” بلوتوث بلندگو برای چند منبع گوش دادن-بررسی گیک

اگر یک بلندگوی بلوتوث دو بهتر صدا، خیلی خوب. و سه صدا حتی بهتر، و فکر می کنید. این زبان ارائه “حالت حزب” آن را به مرده ساده به جفت بلندگو برای پخش قدرتمند. در اینجا این است که تراکم های بالا ما.

بخشی از جدیدتر بلوتوث استانداردهای “حزب حالت” اجازه می دهد تا منبع صدا مانند تلفن شما برای ارسال سیگنال های صوتی بی سیم آن به گیرنده های متعدد در یک بار. این بدان معناست که تنها برخی از مدل های اخیر مجلس به این کار می تواند و نه همه آنها که تابع خاص پشتیبانی: آن به طور کلی از طریق جداگانه تولید کننده عرضه حدود

متاسفانه، که بدان معنی است که می تواند بلندگوهای بلوتوث به دست آورد به طور کلی تنها جفت با مدل های مشابه از تولید کننده همان. یک راه جایگزین برای رسیدن به این است که تکیه بر تولید کننده تنها از طریق بلندگوهای “هوشمند” با استفاده از سیستم Wi-Fi متصل مانند آمازون الکسا یا گوگل Chromecast است. اما برای افرادی که می خواهید به ایجاد کردن بلندگوی بی سیم و همزمان سیستم بدون استفاده از پلت فرم خانه هوشمند (و یا استفاده از آن که، می گویند، ساحل و یا که در آن با استفاده از سیستم های خانه هوشمند است غیر عملی کمپینگ) حزب حالت مناسب کامل است.

بهترین کلی حزب حالت سخنران: نهایی گوش رونق 2 (100 دلار)

برای ترکیب ویژگی های طراحی جذاب و قیمت، شما این متوسط از لاجیتک گوش نهایی زیر نام تجاری ارائه ضرب نیست. شاسی ساده اما موثر ترکیبی درایور circularly قرار می گیرد و رادیاتور با دکمه های بزرگ، انگشت زیست کنترل و تنوع ترکیب رنگ و پارچه.

UE در برنامه تلفن همراه اجازه می دهد تا اتصال به 150 تا مختلف رونق زبان که یک بار (بله، واقعا)، و شامل حالت “بلوک حزب” سه نفر ارسال می توانید موسیقی که یک بار و نگاهی که دی جی بازی می کند. Pluses دیگر عبارتند از: 15 ساعته باتری های قابل شارژ مقاومت در برابر آب IPX7 استاندارد صدا در هدفون و سه پایه سوار برای بند شامل قانون. 2 رونق حدود 100 دلار در رنگ های مختلف در دسترس است. اگر شما می خواهید صدا تر طراحی MEGABOOM درایور های بزرگتر و beefier و عمر باتری ساعت 20 با ویژگی های یکسان برای اطراف قیمت 160 دلار خیابان است.

بهترین بودجه حزب حالت سخنران: خلاق نسوز (30 دلار)

هنگامی که شما در زیر قیمت $70 نقطه شیب، کیفیت بلندگوهای تمایل به سخت برای پیدا کردن، نه به ذکر است سخنرانان با هر چیزی بیش از “آن موسیقی در آن فهرست را پخش می کند!” ویژگی های. نسوز خلاق را جز شاد است.

علاوه بر پایه پخش بلوتوث و پورت aux سخنران اسلات کارت حافظه MicroSD بسته. بار کردن کارت با MP3s و شما می توانید آنها را در بلندگو با کنترل های موسیقی مانند MP3 پلیر قدیمی بدون صفحه نمایش بازی. پاداش خوبی برای چیزی پس ارزان است. و برای فقط سی دلار (بازار به عنوان قیمت تبلیغاتی در زمان نوشتن)، این پسر کوچک قطعا در سمت ارزان تر است.

که جفت شدن آن به یک دیگر نسوز بلندگو که حداکثر محدود است رئیس مجلس نقل 24 ساعت با حرکت نزولی تنها اجرا می شود. اگر می خواهید یک گام کوچک کردن، به علاوه نسوز دو راننده و مقاومت در برابر چلپ چلوپ ضد آب IPX5 فقط 10 دلار بیشتر اما به هر دلیلی آن اسلات کارت حافظه MicroSD قطره اضافه می کند.

حزب بهترین حالت ناهموار سخنران: JBL 2 Xtreme (300 دلار)

وجود دارد مقدار زیادی از زبان که همان IPX7 آب مقاومت به عنوان Xtreme 2 — که 30 دقیقه آب در متر آب، توسط راه است. اما این بلندگو فربه شامل چند ویژگی های اضافی است که آن را بهتر به poolside یا یک سفر کمپینگ مناسب. اول، با آن بدن بزرگ بزرگ 10، 000mAh باتری، به اندازه کافی را برای اجرای بلندگو و تلفن خود را از طریق USB شامل پورت شارژ برای حداقل یک روز یا دو ترکیب می آید.

دوم، بیرونی سایه بان و سردوشی سخت آن را همراه دستی برای هر پیاده راه دور و یا ممکن است برنامه ریزی شما دوچرخه سواری. که مدیریت مسکن بزرگ را در دو رادیاتور در دو طرف بسته، علاوه بر این دو tweeters و بلندگوهای دو دو. آن است تا با صدای بلند حتی حزب تابع حالت نیازی نیست ممکن است، اما اگر شما آن تا 100 دیگر بلندگوهای JBL بلوتوث از طریق تلفن همراه حدود

بهترین “هوشمند” حزب حالت بلندگو وصل کنید: انفجار گوش نهایی ($ 110)

این نسخه ارتقا یافته UE رونق 2 تغییرات بسیار کمی در مورد طراحی، اما می افزاید: در دست آزاد کنترل آمازون الکسا دستیار دیجیتال، چیزی است که نیاز به یک دستگاه خارجی در مدل قدیمی تر.

انفجار هنوز هم می تواند کاملا به خوبی به عنوان بلندگوی بلوتوث تابع اما آن جفت شدن با زبان دیگر برای رویکرد کل خانه الکسا و Wi-Fi نیاز دارد. (توجه داشته باشید که زبان سری انفجار با سری رونق جفت نمی باشد.) بنابراین قطعا ارزش پول اضافی است اگر شما می خواهید برای اضافه کردن در ویژگی های کنترل هوشمند خانه ارتقا انفجار بسیار گران تر از 2 رونق نیست. و فقط به عنوان 2 رونق وجود دارد نیز مدل های badder و بزرگتر MEGABLAST با قيمت خیابان حدود 200 دلار در زمان نگارش نام. پایه شارژ اضافی را می توان برای هر دو یکی به سخنران های شیک، نیمه دائم هوشمند اضافه شده است.

بهترین حزب حالت بلندگو برای دیوانه زیرزمین: JBL پالس 3 (170 دلار)

اگر شما خرید یک یا چند بلندگو به طور خاص به دو طرف، شانس شما نمی خواهد ذهن کمی تحریک بصری همراه با صوتی خود را دارد. و در آن حس 3 پالس بهترین در بازار است. دیگر سخنرانان است که چراغ های LED در زمان به موسیقی نبض را وجود دارد، اما 3 پالس بزرگ گدازه لامپ سبک صفحه نمایش دایره ای به راحتی نواز ترین دسته است.

صد نفر از آنها تصور زننده، در همگام سازی ضربه با تشکر از برنامه تلفن همراه JBL و نیازی نیست هر چیز دیگری (ahem) “خود را افزایش تجربه”. بلندگو ارزان نیست که 200 دلار (یا 170 $ برای نسخه سفید در زمان نگارش)، اما همچنین شامل مقاومت در برابر آب IPX7 قابلیت بلندگو و 12 ساعت از عمر باتری.