کدام شخصیت بازی یاد نتیجه مسابقه شرکت داخلی ایجاد شده بود?

پاسخ: صوتی جوجه تیغی

در اوایل در نبرد میان نینتندو و سگا یکی از چیزهایی است abundantly روشن شد — سایت سریعتر بهتر بسیار با طلسم ریشه ای تر قابل تشخیص بود. هر کس و مادر بزرگ خود که ماریو و کنار هیچ کس می دانست که طلسم شرکت سگا می دانستند. اگر شما واقعا سخت است به خاطر داشته باشید که Sega 1980s دوران طلسم زور زدن، ما شما عذاب ذخیره کنید — این پسر بحالت موازنه دراوردن و کوتاه با ویژگی های مانند میمون به نام آلکس کید بود.

به منظور رقابت با نینتندو سگا مسابقه شرکت داخلی به واقعا سرگرم کننده و قابل تشخیص شخصیت شدن طلسم جدید برگزار شد. مسابقه بسیار بارور شوی ثابت و ارسالی متعدد شخصیت سگا (توانا و نوعی حیوان گورکن، دکتر Robotnik و دیگران همه در اشکال اولیه نتیجه مسابقه ظاهر) شد. قابل توجه ترین ثبت با این حال، شهر Naota Ohshima است — ای آبی سیر رنگ حیوانات فوتبالیست او به نام “آقاي needlemouse،”. ایجاد خود را برنده مسابقه و سگا کمی بهینه سازی این ایده به cobalt آبی رنگ با نام جدید “جوجه تیغی صوتی”. مبادا فکر سگا در زمان آزادی های زیادی با طراحی مجدد می دانیم که “needlemouse،” ترجمه تحت اللفظی از کلمه ژاپنی برای جوجه تیغی است.

سرگرم کننده شخصیت های رنگارنگ و سبک بازی های سریع بازی همراه با تصمیم به بسته نرم افزاری سونیک جوجه تیغی با سگا مگا درایو به طور گسترده ای در نظر گرفته به عنوان تغییر کلیدی است که سگا 65 درصد از سهم بازار را برای 16 بیتی کنسول در نبرد به دست آوردن کمک کرد برابر نینتندو.

عکس حسن نیت ارائه میدهد Naota Ohshima/سگا از تاریخ از سونیک خارپشت.