تلفن خود به خود convos کو؟ تحقیق کرد اما این همه

  • A تیم تحقیقاتی انجام یک آزمایش کنترل شده را امتحان کنید اگر “گوش دادن به تلفن” است در واقع یک چیز.
  • این آزمایش نشان داد که گوشی شما به احتمال زیاد هنوز گوش دادن به شما است، اما می تواند آن را ضبط روی صفحه نمایش خود و ارسال آن اطلاعات را به سرور از راه دور.
  • روش برای آزمایش کمی ناقص است, بنابراین هنوز هم می تواند امکان “گوش دادن به تلفن” اتفاق می افتد.

مطالعه جدید انجام شده توسط دانشگاهیان دانشگاه که در ماساچوست به پاسخ یکی از سوالات تئوری توطئه بزرگترین ما: گوشی های ما گوش دادن به مکالمات ما هستند?

به عنوان مدرکی سخت برای حمایت از این ادعا را پیدا نکرد مقاله نتيجه گيري نرم “en” در حال حاضر، است. با این حال، روش آن خیلی بهتر می توانست (بیشتر در مورد که در دقیقه).

چه تیم تحقیقاتی است در واقع کمی بیشتر نگران کننده است که که برنامه های آندروید می تواند ثبت تصویر عکس ها و بازیگران فیلم از صفحه نمایش خود و سپس ارسال آن داده ها به سرور از راه دور پیدا نکرد. با توجه به مقاله مربوط به مطالعه کاربران حتی برای دادن مجوز برای برنامه های کاربردی برای این کار لازم نیست.

این عمل ایجاد حریم خصوصی جدی برخی از نگرانی های خود را برای کاربران گوشی های هوشمند که تصاویر گرفته شده از صفحه نمایش دستگاه می تواند اطلاعات حساس از جمله آدرس و کلمه عبور یا شماره امنیت اجتماعی حتی نشت. مقاله مرتبط

یکی از برنامه های متخلف در مقاله توضیح داده شده است GoPuff است که کمک می کند تا ارتباط مردم با تحويل خود هوس هله هوله. ظاهرا GoPuff را ضبط داده روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند و سپس انتقال داده ها که به شرکت دیگری به نام Appsee که یک شرکت تجزیه و تحلیل ترافیک تلفن همراه.

در مثال یک تصویر موجود کد پستی کاربر که نیست دقیقا مخرب ترین داده یکی را افشا کند. با این حال، صفحه نمایش هر چیزی در آن می تواند داشته است که زمانی که feasibly می تواند بسیار حساس تر.

Appsee ادعا کرد که هیچ خطا در موضوع و ضرب انگشت آن است که GoPuff برای هر دو Appsee نقض TOS و همچنین به عنوان TOS از گوگل بزرگ بازی. GoPuff در پاسخ، سیاست های خود را به روز و SDK Appsee از برنامه های آندروید و iOS خود کشیده.

 راه اندازی دستگاه های آندروید را به عنوان بخشی از یک تلفن گوش دادن آزمایش اجرا توسط محققان در شمال شرقی دانشگاه.

محققان قادر به کشف حریم خصوصی اجرای نقض مانند این منحصر به فرد در راه اندازی تلفن های اندیشه ده 17.000 بیش از در حال اجرا با استفاده از نرم افزار. برنامه کامپیوتر برنامه به طور تصادفی را دستکاری به عنوان عدل تعامل انسان و سپس محققان چی تجزیه و تحلیل خواهد بود.

“نمی بینیم مدرکی که مکالمات مردم را مخفیانه در حال ضبط” گفت: دیوید Choffnes یکی از نویسنده مقاله. مقاله مرتبط

با این حال، تیم تحقیق به این نتیجه با تجزیه و تحلیل جریان اطلاعات واقع نه تکثیر تعامل انسان می آید. به عنوان مثال، دستگاه در گنجه دور از صدای انسان است که به نوعی قصد اولیه مطالعه شکست نگه داشته شدند. فکر می کنم که مطالعه این محیط های کنترل شده با مردم صحبت کردن در مورد چیزهای خاصی در اطراف تلفن های خود را و سپس نتیجه مانند چه نظارت معاون به تازگی انجام شده است، اما در مقیاس بزرگتر نیاز.

با این وجود، نتایج تیم دانشگاه جالب و وحشتناک هستند و روشن به تکنولوژی متصل می آید دوباره چقدر نظارت همه ما هستند.

بعدی: گوگل باعث می شود سیاست حفظ حریم خصوصی آسان تر درک کنیم، می افزاید: کنترل داده های جدید