چگونه به گرفتن عکس از آتش بازی

وجود دارد هیچ چیز مانند واقعا مناسبت احساس خاص را با صدای بلند صدای بلند و فلش روشن از نور دو. شب سال نو، هالووین، و البته، چهارم ژوئیه همه را با آتش بازی جشن گرفته می. کاملا روی حیله و تزویر به عکس، هر چند آنها، پس بیایید شکستن آنچه شما باید بدانید.

عکس آتش بازی خوب است؟

برای تمام فلش و انفجار در زندگی واقعی، آتش بازی خود به خود موضوع عکس خیلی خسته کننده است. کاملا جدا شده، آنها مثل کامپیوتر ایجاد شده نگاه کنید. در عوض, بهترین عکس های آتش بازی چیزی دیگری اتفاق می افتد در تصویر داشته باشد. ممکن است افراد در پیش زمینه یا فقط آتش بازی سرشار بیش از شهر اما چیزی دیگری در جریان است.

مرتبط با: سرعت دیافراگم چیست?

زمانی که اجازه pyrotechnicians آتش بازی، آن را نشان می دهد بهترین انجام می دهند. این به این معنی که آتش بازی به صورت جداگانه و یا در انفجار کوچک یکی پس از دیگری اجازه می. عجیب است که کل آسمان پر خواهد شد همه در یک بار است. این به نظر می رسد بزرگ در زندگی واقعی، اما در عکس آتش بازی تک خاموش می anticlimactic رسد. اکثر عکس های آتش بازی تصاویر قرار گرفتن در معرض طولانی واقع است که تسخیر تمام آتش بازی است که بیش از یک دوم 10 20 ثانیه و یا حتی مدت زمان رفت است.

مسائل فنی

برای گرفتن عکس از آتش بازی، شما دو گزینه دارید: اول (و یکی بد) به دست نگه دوربین خود و تلاش و زمان عکس به عنوان آنها بنابراین شما گرفتن آتش بازی است. دوم (و راه حل های خوب) به تنظیم دوربین خود را بر روی سه پایه و استفاده از زمان قرار گرفتن در معرض طولانی که پشت سر هم آتش بازی در برخی از نقطه در طول آن است. این روش من بحث می باشد.

قبل از اینکه خورشید به طور کامل رفته برای عکس بهترین مکان نمایش آتش بازی زود دریافت کنید. سه پایه خود را راه اندازی و قاب عکس که شما فکر می کنم آتش بازی می رویم. شما ممکن است نیاز به تنظیم چیز بعد اما زود گرفتن وجود دارد اجازه دهد که شما بهترین موقعیت و زاویه.

مرتبط با: لنزهای دوربین نخست چیست و چرا به کارگیری آنها?

پرسند چه لنز استفاده می کنید چقدر دور از صفحه نمایش شما بستگی دارد. لنز زوم شما را خیلی بیشتر انعطاف پذیری “برای انطباق با هر آنچه اتفاق می افتد. به طور کلی شما تا کنون دور که شما نیاز به یک لنز تله واقعا طولانی نخواهد بود. چیزی را با فاصله کانونی بین 18 mm و 70 mm در اکثر موارد کار می کنند. فقط در صورت اطمینان به فوکوس دستی استفاده کنید.

مرتبط با: دیافراگم چیست?

دیافراگم کم اهمیت تر از سرعت شاتر برای عکس های آتش بازی است. شما باید بیش از حد عقب از نمایش عمق میدان تشک دو پایه. تنظیم دیافراگم خود به جایی بین f/8 و f/16 بسته به نور محیط. اگر آتش بازی بیش از شهر اجازه دهید حال می کردن، f/16 بهتر کار می کنند. اگر آنها دارای رتبهٔ در جنگل بدون چربی به سمت f/8.

مرتبط با: تنظیمات ISO دوربین شما چیست?

فلش آتش بازی درخشان و از سه پایه استفاده می کنید، ISO نیست بسیاری از نگرانی. تنظیم آن را به 100 و ترک آن وجود دارد. ما تنظیم کنید سرعت شاتر را با استفاده از قرار گرفتن در معرض.

بدون سرعت شاتر یک است که آتش بازی ضبط خواهد شد وجود دارد. آنچه مهم است نیم ثانیه چشمک زن آتش بازی در واقع واقعا درخشان آیا شاتر باز برای 10 ثانیه یا 30 ثانیه. تفاوت این است که با شاتر باز برای 30 ثانیه شما پنج یا شش آتش بازی بترکد و نه فقط یک یا دو ضبط کنید. شما همچنین پس زمینه زمان بیشتری برای افشای دهد.

شروع با سرعت شاتر جایی حدود 10 ثانیه و برخی از test عکس. اگر عکس های نمایش بیش از حد هستند، دیافراگم خود را سفت یا کوتاه شدن زمان قرار گرفتن در معرض خود را به پنج ثانیه. اگر آنها کم نور هستیم شما می توانید دیافراگم خود را کمی باز وگرنه برای مواجهه 20 دوم بروید. تنها راه برای پیدا کردن چه کار آزمون و خطا است.

دیگر نکته ها و کلاهبرداری

برای تنظیم سرعت شاتر و دیافراگم در پرواز آماده می شود. به عنوان آتش بازی نمایش می رود، وجود داشته باشد بزرگتر بترکد و دوره های ساکت تر. سرعت شاتر است که قرار گرفتن در معرض بزرگ در آغاز هدیه اوج overexpose ممکن است.

توجه به عناصر دیگر در تصویر خود را. قوی پیش زمینه یا پس زمینه خوبی را عکس آتش بازی خوب و بزرگ را.

اگر شما کابل آزاد و یا ماشه از راه دور شما می توانید دوربین خود را در حالت لامپ قرار داده است. تا زمانی که شما به نگه دکمه انتشار، شاتر دوربین خود باز بماند. این به شما می دهد مقدار زیادی از انعطاف پذیری در چه مدت مواجهه خود هستند.

واقعا دشوار است برای گرفتن نمایش آتش بازی با استفاده از تلفن است. بهترین کاری برای انجام ضبط ویدیو به جای عکس است یا استفاده از یک برنامه مانند بادامک شاتر آهسته در iOS یا قرار گرفتن در معرض طولانی دوربین 2 در اندیشه و همچنین به عنوان سه پایه گوشی های هوشمند.

لذت بردن از صفحه نمایش. پس گرفتار در گرفتن عکس که شما دست لذت چیز شنیدن بر روی بنگ رفتن و بوی باروت می کنید.


عکس های آتش بازی کمی مشکل است اگر شما نمی دانید که آنچه شما انجام می شوند اما هنگامی که شما دوربین خود را بر روی سه پایه و استفاده از زمان قرار گرفتن در معرض طولانی سخت اشتباه است.

اعتبار تصویر: آلخاندرو Scaff ورنون Raineil Cenzon، الکساندر لوشامبون مایک Enerio مت پاپاویچ.