7 بهترین نرم افزار عکاسی برای گیک آیفون بررسی

آی فون خود را است دوربین جدی اما را بیشتر از آن، شما نیاز به استفاده از برخی از برنامه های شخص ثالث. نرم افزار داخلی دوربین و عکس خوب هستند، اما آنها فقط به خراش در مقایسه با بهترین عکاسی واژهنامه موجود نیست. بیایید نگاهی به.

بهترین دوربین: هالید ($ 5.99)

اگر می خواهید عکس های بزرگ، شما نیاز به کنترل دوربین استفاده می کنید; شما می توانید بهترین عکس های خود را در حالت خودکار می کنید. در حالی که آی فون خود را ثابت دیافراگم لنز, شما هنوز هم می تواند تصمیم گیری در سرعت شاتر ISO تمرکز و تعادل رنگ سفید.

هالید بهترین برنامه دوربین رفتن است. آن آسان برای استفاده با یک دست کنترل کتابچه راهنمای کاربر است که حتی با آیفون کار کردم تا دست های کوچک و به علاوه (من باید بدانید) خام پشتیبانی, حالت پرتره زنده، پیش نمایش عمق تمرکز، اوج، هیستوگرام زنده و حالت خودکار بزرگ برای زمانی که شما فقط می خواهید برای گرفتن ضربه محکم و ناگهانی سریع. بسته کامل است.

بهترین تصویر ویرایشگر: Snapseed (رایگان)

بسیاری از ویرایشگرهای تصویر بزرگ وجود دارد اما Snapseed انتخاب این دسته است. آن را میزبان ابزار قدرتمند جهانی تنظیم کردم، اولیه پشتیبانی، فیلتر و سبک های ذخیره شده، اما جایی که این واقعا می درخشد با تنظیمات محلی است. انتخابی نقطه کنترل تنظیمات شما اجازه خوب لحن مناطق مختلف تصویر خود را به سرعت و به راحتی; بدون نیاز به تلاش و دقت رنگ چیزهایی که با انگشتان دست و پا چلفتی بزرگ وجود دارد.

نکته دیگر این است که Snapseed رایگان است. تصویر نرم افزار وجود دارد که به عنوان قدرتمند به عنوان Snapseed اما آنها همه یا هزینه پول یا کمبود امکانات در Snapseed وجود دارد.

بهترین حرفه ای عکس برنامه: ادوبی لایت روم سی سی (آزاد-$ 9.99/ماه)

ادوبی لایت روم سی سی با مشخصات فنی رایگان است اما شما نیاز به پرداخت یا $4.99/ماه به باز کردن تمام ویژگی های تلفن همراه و دریافت 100 GB از ذخیره سازی ابر یا $9.99 / ماه برای ادوبی خلاق ابر عکاسی طرح (که همچنین شامل نسخه دسک تاپ های فتوشاپ و لایت روم). نسخه رایگان است خوب است، اما آن را نسخه پرداخت شده است که آن را واقعا مفید حدود

لایت روم فقط یک ویرایشگر تصویر نیست. App فروشگاه مرکز صادرات و خیلی بیشتر است. برای عکاسان حرفه ای مرکز گردش خود را کامل است. ادوبی لایت روم سی سی که به آی فون خود را به ارمغان می آورد و اگر مشترک ابر خلاق با لایت روم روی رایانه همگام می شود.

اگر شما فقط عکسبرداری عکس با آی فون خود را, شما می توانید لایت روم کشتی است، اما اگر می خواهید تلفن خود را به عنوان بخشی دیگر از گردش کار عکاسی خود را استفاده کنید، این app تنها برای رفتن است.

بهترین برنامه فیلتر: VSCO (آزاد-$ 19.99/سال)

فیلتر نرم افزار مانند Hipstamatic و نمایش مشخصات عمومی (یاد Hipstamatic) اولین ویرایشگر عکس خوب در آی فون. اگر زمان عکس کم res و سیلی فیلتر بر روی آن چیزی در واقع کاملا شایسته بخوانید. برنامه های ویرایش عکس در حال حاضر منتقل می شده اما هنوز هم وجود دارد که مکانی برای برنامه فیلتر های واقعا خوب. که VSCO است.

تفاوت بین VSCO و بسیاری از دیگر برنامه های فیلتر است که مردم ساخت VSCO بسیاری از تجربه با چه چیزی آنها انجام; به عنوان یک شرکت است که از پیش تنظیم شده برای فتوشاپ و لایت روم که شبیه فیلم های کلاسیک عکاسی VSCO آغاز شده است. هنوز هم که انجام می دهند اما در حال حاضر آنها که دانش همان دو فیلتر های موبایل به ارمغان آورد. این به این معنی است که به جای گرفتن برخی از بد فکر کردن فیلتر اشباع بالا کنتراست بالا، آنهایی که شما فیلم های خاص و به نظر می رسد و خلق و خو یا فرهنگ الهام گرفته شده.

VSCO را با مقدار زیادی از فیلتر رایگان می آید اما نیز وجود دارد در برنامه خرید برای خاص به نظر می رسد. حتی وجود دارد اشتراک اگر شما می خواهید برای باز کردن تمام درگاه حق بیمه در یک بروید.

بهترین برنامه رتوش: TouchRetouch ($ 1.99)

هیچ چیز عکس سریعتر از خط قدرت و photobomber و جوش یا حواس پرتی دیگر خرابه. TouchRetouch سریعترین راه برای خلاص شدن از شر آنها است.

ساده است: انتخاب ابزار رتوش رنگ بیش از شما می خواهید به دستکاری و برنامه انجام خواهد شد بقیه هوشمندانه جایگزین که می خواهید به چه موارد رفته. شما به سرعت می توانید چراغ های خیابانی کابل مردم یا هر چیز دیگری شما می توانید تصور کنید از عکس های شما را حذف کنید.

تصحیح اعوجاج بهترین App: SKRWT ($ 1.99)

SKRWT — نه، من نمی دانم چگونه به آن یا تلفظ — برنامه طراحی شده برای رفع یک چیز است: پرسپکتیو شما را از با استفاده از دوربین برای گرفتن عکس از ساختمان و مناظر.

شما می دانید زمانی که شما سعی می کنید برای گرفتن عکس از یک اثر تاریخی و چون دارید، شیب دوربین خود را به همه چیز را در قاب گرفتن، آن به پایان می رسد تا به دنبال نوع از بد بو است؟ SKRWT که با چند شیر سریع رفع. مناسب برای ساخت عکس تعطیلات خود را نگاه حرفه ای میلیون بار تر است.

بهترین مکان برای اشتراک گذاری عکس های شما: نمایش مشخصات عمومی (رایگان)

و در حال حاضر، برای گنجاندن ممکن است خسته کننده ترین در این لیست. بهترین مکان برای به اشتراک گذاشتن عکس های آی فون خود را است… نمایش مشخصات عمومی.

تا آنجا که خیلی دوست دارم به توصیه برخی از سرد اینجا، واقعیت این است که نمایش مشخصات عمومی شبکه اجتماعی بهترین عکس رانده اطراف است. دوزخ، آن بهترین شبکه های اجتماعی اطراف است. اگر می خواهید برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود را با دوستان، خانواده و مردم زیادی در این برنامه تنها برای استفاده است.

تصویر های اعتباری: اردن مک کوئین/Unsplash.