آنچه که پانک شکن و می توانم آن را پاک کنید؟

PunkBuster برنامه ضد تقلب توسط بعضی از بازی ها کامپیوتر نصب شده است. آن شامل دو فرایند — pnkbstra.aspx و pnkbstrb.aspx — که اجرا در پس زمینه بر روی کامپیوتر شما. PunkBuster نظارت بر سیستم خود را برای شواهد تقلب در بازی های آنلاین.

پانک شکن چیست؟

پانک شکن توسعه یافته توسط شرکت تعادل حتی سابقه طولانی است. در سال 2000 ساخته شده است و اول به بازگشت 2001 را به Wolfenstein قلعه یکپارچه شده است. بنابراین حتی پارسه مک یا لینوکس ممکن است متوجه Punkbuster در حال اجرا در پس زمینه برای مک و لینوکس و همچنین ویندوز، در حال حاضر در دسترس است. هنگامی که شما یک بازی است که با استفاده از آن نصب PunkBuster به طور خودکار نصب شده است.

این نرم افزار در پس زمینه بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود. اگر شما بازی بازی آنلاین چند نفره است که با استفاده از پانک شکن و متصل به یک سرور امن PunkBuster، آن را اسکن حافظه کامپیوتر شما برای هر گونه شواهد از برنامه های “تقلب” و یا “هک” شناخته شده. پانک شکن قابلیت بروز رسانی خودکار است که به یک پایگاه داده جدید “تعاریف” تقلب شناخته شده برنامه های دریافت.

جز آن کامپیوتر شما برای برنامه های تقلب به جای نرم افزارهای مخرب اسکن به عبارت دیگر آن بسیار شبیه یک برنامه ضد ویروس کار می کند. به طور خاص، Punkbuster به دنبال مانند “aimbots” است که هدف شما در بازی های تیرانداز, “نقشه نشان می دهد نقشه کامل در بازی های آنلاین و ابزار است که اجازه به شما از طریق دیوارها را ببینید و هر چیز دیگری که به شما یک مزیت غیر منصفانه با شکستن قوانین هک بازی چند نفره. آن اهمیتی نمی دهند اگر شما تقلب در بازی های تک نفره.

PunkBuster نیست فقط نگاه در فرآیندهای در حال اجرا بر روی کامپیوتر شما — آن همچنین می توانید بررسی کنید اگر شما بازی ها تغییر یافته است. این طراحی به سینه کسانی که تقلب “punks.” بعد از همه این جالب در بازی آنلاین کسی تقلب stomped نیست.

Punkbuster فعال است؟

در حالی که شما PunkBuster فعال بازی در PunkBuster فعال سرور بازی ویژگی های ضد تقلب فقط فعال می شوند. بازی باید به طور خاص برای حمایت از Punkbuster طراحی شده و دارد آن را به اپراتور هر سرور بازی را انتخاب کنید که پانک شکن لازم است یا خیر. اما در حالی که به سرور است که نیاز به شکن پانک متصل هستید، آن نظارت بر کامپیوتر خود را در پس زمینه برای اطمینان نمی کنی که تقلب.

در حالی که به سرور وصل هستید، مدیر سرور است انواع ابزار آنها می توانید در سیستم شما از جمله گرفتن تصاویری از بازی و مشاهده اطلاعات مربوط به اتصال کلید خود را چک کنید.

اگر Punkbuster متوجه چیزی مشکوک، سرور PunkBuster را فعال کنید شما می توانید ممنوعیت. شما گاهی هشداري اما شما نیز دائم بر اساس کلید سی دی بازی شما بازی و یا قطعات سخت افزار کامپیوتر شما آن بازی در ممنوع می تواند. این ممنوعیت دائمی شما از بازی هر بازی PunkBuster فعال در هر سرور PunkBuster فعال بر روی آن کامپیوتر جلوگیری می کند.

پانک شکن من جاسوسی است؟

اگر Punkbuster نصب شده, آن همیشه در پس زمینه بر روی کامپیوتر شما اجرا شود. همین دلیل است که شما خواهید دید روند pnkbstra.aspx در مدیریت کار و خدمات PnkBstrA در برنامه خدمات.

با این حال، Punkbuster واقع انجام کاری نیست بیشتر از زمان. این تنها زمانی که شما بازی بازی آنلاین است که ادغام با Punkbuster و شما بازی در PunkBuster فعال سرور در ضربات. اگر شما aren ‘ t پانک شکن نمی خواهد کاری بیش از دانلود به روز رسانی تعریف.

بازی های که استفاده از آن?

PunkBuster مشترک از آن استفاده می شود نیست. بازی های مدرن تا حد زیادی به ابزارهای ضد تقلب دیگر مانند شیر ضد تقلب ساخته شده سیستم (VAC) به بخار منتقل شد. بلیزارد بازی مانند ، Overwatch را ویژگی ضد تقلب ساخته شده است بیش از حد. با این حال، اگر شما می توانید چند بازی بر روی کامپیوتر شما نصب شده، شانس خوب شما Punkbuster در حال اجرا در پس زمینه به هر حال وجود دارد.

آخرین بازی بزرگ برای ادغام Punkbuster میدان جنگ تندرو در سال 2015، منتشر شد بود، اما همچنین به بسیاری از بازی های قدیمی میدان جنگ یکپارچه. PunkBuster است نیز بخشی از بازی ندای وظیفه قدیمی تر مانند ندای وظیفه 4: جنگ های مدرن و همچنین بازی 3 گریه به دور و کیش آدمکش 4: پرچم سیاه .

با این حال، Punkbuster به بازی جدید آنلاین از سال 2015 یکپارچه شده است. اگر شما بازی بازی چند نفره آنلاین در چند سال گذشته منتشر شد، آن Punkbuster نیاز ندارند.

من می توانید Punkbuster را حذف کنید؟

شما احتمالا دان ‘ t فعالانه بازی بازی چند نفره است که نیاز به نرم افزار ضد تقلب Punkbuster پس اگر می خواهید شما می توانید آن را پاک کنید.

سر به کنترل پنل پاک به انجام این کار، > برنامه. “Punkbuster خدمات” در فهرست نرم افزارهای نصب شده را انتخاب کنید و سپس دکمه “لغو نصب/تغییر” را کلیک کنید.

اگر به هر دلیلی نیاز به Punkbuster، پیام خطا مربوط به PunkBuster هنگامی که تلاش برای اتصال به سرور های چند نفره آنلاین در بازی می بینید. شما همیشه می تواند سر به صفحه رسمی دانلود Punkbuster را دانلود و نصب آن بر روی سیستم شما در آینده.

شما قادر خواهید بود برای اتصال به سرور فعال PunkBuster بار دیگر به شما آن را نصب کرده اید.