چه فایل های 7Z (و چگونه یکی باز)?

شما تقریبا قطعا مواجه پرونده های بایگانی شده در برخی از نقطه–فایل های فشرده RAR و غیره. آنها شبیه به یک فایل تک، اما قانون خیلی بیشتر شبیه یک بسته، اجازه دادن به مردم بسته نرم افزاری و فشرده سازی چند فایل و پوشه ها به یک فایل واحد کوچکتر. فایل های 7z همان شیوه کار و خاص به ابزار محبوب 7-Zip فشرده سازی هستند.

فایل های 7Z چیست؟

7Z فرمت فایل مورد استفاده برای ایجاد 7-فایل های فشرده، ابزار فشرده سازی فایل های رایگان، متن باز با استفاده از پرونده بایگانی شده است. 7z شبیه به دیگر فرمت های آرشیو مانند ZIP و RAR و ISO، اما نسبت تراکم بالاتر، همراه با رمزگذاری AES-256 استفاده می کند.

مرتبط با: نحوه رمز عبور محافظت از فایل ها و پوشه ها با رمزنگاری فایل 7Z

آن را آسان برای ارسال و دانلود فایل ها از اینترنت و کمک به آزاد کردن فضای هارد دیسک خود را با نرخ فشرده سازی بالا خود استفاده می شود زمانی که آرشیو. آنها همچنین پشتیبانی اندازه فایل مسخره — تئوری تا 16 میلیارد گیگابایت!

7-zip است یکی از محبوب تر ابزار فشرده سازی وجود دارد اما اکثر مردم آن را به باز کردن یا ایجاد فایل های فشرده به جای استفاده از فایل های 7Z اختصاصی تر استفاده کنید. دلیل اصلی برای این سازگاری است. تقریبا هر سیستم وجود دارد راه برای باز کردن فایل های فشرده و فایل های 7Z با استفاده از ابزار مردم در واقع نیاز به نصب 7 فایل های فشرده و یا دیگر نرم افزار شخص ثالث است که آنها را برای کار با فایل های پشتیبانی.

با این حال، فرمت های فشرده سازی جامد است.

مرتبط با: فرمت فایل چیست؟

فایل های 7Z را چگونه باز کنم؟

در حالی که بسیاری از سیستم های عامل راه ساخته شده است برای کار با فایل های زیپ (و برخی از فشرده سازی فرمت های دیگر، مانند ISO), آنها دان ‘ گزینه ساخته شده برای فایل های 7Z باشند.

اگر از Windows استفاده می کنید، بهترین راه برای باز کردن یک دریافت کرده اید، استفاده از رایگان، متن باز 7 فایل های فشرده ابزار است. حتی اگر شما فقط آن برای فایل های فشرده و ISO و اس ام اس چشمک یا دیگر فرمت های فشرده سازی با استفاده از آن نیز ابزار فشرده سازی های مورد علاقه ما را بر روی ویندوز، اتفاق می افتد.

در اطلاعیه, Unarchiver ابزار بزرگ در (هم مجانی است) است که بسیاری از فرمت های فشرده سازی از جمله 7Z دسته است.

مرتبط: نحوه باز 7z و دیگر پرونده های بایگانی در OS X

در لینوکس بسته های مختلف 7-Zip برای توزیع های مختلف را در پایین صفحه اصلی 7 فایل های فشرده دانلود شما می توانید.

و اگر این ابزارها نیست شما کت و شلوار، بسیاری از دیگر شخص ثالث نرم افزار وجود دارد که فایل های 7Z macOS و ویندوز می تواند اداره کند.

باز 7Z با استفاده از فایل 7 فایل های فشرده در ویندوز

ما را نگاه کنید برای باز کردن فایل 7Z در ویندوز اینجا قصد داریم اما اگر macOS اجرا می کنید، شما می توانید از راهنمای کامل ما را در گشودن 7Z و دیگر پرونده های بایگانی در اطلاعیه بررسی.

باز کردن یک فایل 7 فایل های فشرده با استفاده از بسیار آسان است و می تواند در کمتر از دو مرحله مورد استفاده قرار گیرد.

پس از دانلود و نصب 7 فایل های فشرده، فایل شما می خواهید برای باز کردن حرکت. راست کلیک کنید فایل به زیر منوی “7-Zip” اشاره و سپس فرمان “باز بایگانی” را کلیک کنید.

این 7 فایل های فشرده را باز کرده و محتویات بایگانی. از اینجا, شما می توانید مطالب را به مکان دیگری در دیسک سخت خود را با استفاده از دکمه “عصاره” در بالای عصاره. یا اگر تنها چند پرونده های شما از آرشیو شما فقط می توانید بکشید و رها کردن آنها را به پنجره فایل اکسپلورر.

انتخاب محل جدید برای پرونده (s) بروید و “روی تأیید” کلیک کنید.

استخراج فایل های 7Z با استفاده از Web App

اگر شما فقط یک زن و شوهر از آرشیو استخراج, دانلود نرم افزار برای شما ممکن نباشد. خوشبختانه, سرویس آنلاین خوب که شما می توانید استفاده کنید وجود دارد. آنها نه هر یک از فایل های خود را ذخیره و آنها را حذف کنید در عرض چند دقیقه از آنها استخراج.

سر به B1 رایگان بایگانی و در صفحه اصلی کلیک کنید بزرگ “اینجا را کلیک کنید” دکمه.

در پنجره پرشی حرکت به فایل های 7Z بر روی کامپیوتر شما و سپس دکمه “Open” را کلیک کنید.

شروع سایت استخراج.

پس از استخراج کامل است، شما یک لیست از تمام فایل ها و پوشه ها در داخل فایل های 7Z را ببینید. شما می توانید هر یک از فایل ها را به کامپیوتر شما دانلود و مشاهده هر گونه تصاویر از وب سایت با استفاده از آیکون به سمت راست.


هر چه سیستم عامل شما با استفاده از فایل ها می توانند با بسیاری از نرم افزار شخص ثالث انتخاب استخراج 7Z یا با استفاده از برنامه های کاربردی آنلاین.