بهترین مکان برای سنسور اثر انگشت چیست؟ (نظر سنجی هفته)

خلاصه نظر سنجی هفته گذشته: از آراء کل 1.300 بیش از 44 درصد از خوانندگان ما آنها فشرده گرافیک بازی بر روی گوشی های خود را بازی نمی گفت. 30.4 درصد از خوانندگان ما گفت: در حالی که 24.8 درصد رای دهندگان گفت: بازی با کارایی بالا برای آنها بسیار مهم است آنها تنها کارایی بالا گهگاه, بازی ها. با کمال تعجب، نتايج فقط در مورد همان کار را در YouTube ما، توییتر، فیس بوک بود و نظرسنجی ها نمایش مشخصات عمومی.


دو سال پیش، ما که بهترین مکان برای سنسور اثر انگشت است بپرسم — در جلو و پشت یا جانبی گوشی های هوشمند. در حالی که 37 درصد از رای دهندگان ترجیح آنهایی که جلوی حدود نیمی از مخاطبان ما رای برای سنسورهای اثر انگشت رو به عقب.

اما دو سال پیش بود و بسیاری از آن زمان تغییر کرده است. مقاله مرتبط

ما هنوز گوشی های هوشمند با سنسور اثر انگشت در جلو و جانبی و عقب, اما ما نیز نسل جدیدی از دستگاه های آزمایش که با سرمایه گذاری دیگر است. من فکر می کنم ما همه یکی از هیجان انگیز ترین زیر صفحه نمایش سنسور اثر انگشت به عنوان دیده در Vivo Nex موافق است که می تواند. این ممکن است به سرعت یا به اندازه کافی برای برخی از مردم به شهوت طول که تلفن به عنوان دقیق که سنسورهای اثر انگشت سنتی اما تازگی مطلق از آن.

ما همچنین اپل که در واقع حسگر اثر انگشت از آیفون X تشخص برای شناسایی چهره با چهره برداشته است. برای برخی از مردم صورت شناسه همه آنها باید برای امنیت بیومتریک است.

که ترجیح می دهید؟ جلو سمت پشت یا زیر شیشه ای اثر انگشت سنسور و یا هیچ در تمام? رأی خود را در نظرسنجی متصل شوید و اگر شما چیزی برای اضافه کردن در نظر صحبت کردن.