اینجا است چگونه طراحی پریسکوپ می کند

 مسکن دوربین/سنسور برای آن پیدا X. MyFixGuide / Zol. com. cn

X یافتن آن مسلما طول می کشد کیک برای طراحی خلاق ترین 2018، بنگاه به طراحی پریسکوپ. چگونه این همه اگر چه کار؟ MyFixGuide است که فقط ترک خورده باز کردن دستگاه به تمام جزئیات را نشان می دهد.

زیرچشمی نگاه زیر کاپوت ساختار “دو آهنگ” پریسکوپ از موتور و بخش دیگر کابل را نشان می دهد. خروجی این است که آهنگ صاف بالا بردن و پایین آوردن cushioning هم یادداشت. همه از این مولفه ها اجازه می دهد قسمت دو پاپ برای عکس شناسایی چهره با چهره و تماس. به عنوان MyFixGuide را زیر نشان می دهد آن را برای قاب جای خنک می سازد.

 دوربین X یافتن آن در عمل. MyFixGuide

teardown نیز نشان می دهد چگونه بسته بندی شده است بخش پریسکوپ (در تصویر اصلی دیده میشود)، میزبانی جلو دوربین و سنسورهای تشخیص صورت و واضحی و دوربین اصلی. البته از قطعات متحرک هستند نگرانی بزرگ در تلفن های هوشمند اما آن بخش را می توانید مطرح شده و کاهش بار اضافه 300.000 قبلا گفت.

چرا که قیمت با شروع برای گوشی کسانی که امیدوار به دریافت دستگاه بهتر 999 یورو برای ذخیره داشته باشد. برای پول خود را، شما نیز در حال گرفتن دو کلاسیک صفحه نمایش OLED, 845 گل میمون پردازنده, 8 GB RAM, 3 باتری 730mAh و راه اندازی دوربین دوگانه 16MP/20MP selfie دوربین 25MP. شما نیاز به استفاده از 3D چهره را باز برای احراز هویت، با این حال، از آنجا که این گوشی فاقد یک اسکنر اثر انگشت. دوربین های پاپ آپ مقاله مرتبط “/>