چگونه به سفر با خود دوربین دنده

سفر با خود دوربین دنده می توان زمان سختی را برای عکاسان; فقط Frankfurter میشل پس از اینجا حمل در دروازه در پرواز امریکن ایرلاینز بررسی شد كه تازگی 13.000 دلار ارزش دنده بپرسید. تنها راه دنده شما می توانید خراب کنید و یا از دست رفته وجود دارد. بیایید نگاهی به چگونگی سفر با دنده خود را با خیال راحت به عنوان ممکن است.

آیا را بیش از شما نیاز به

در حالی که وسوسه انگیز به خودرا برای امتحان اماده هر لنز شما خود را در کیسه خود را فقط در مورد شما به آن نیاز دارید، این ایده وحشتناک است. دنده کمتر شما را با شما داشته باشد، کمتر شما را توجه داشته و ساده تر از آن خواهد شد برای نگه داشتن همه چیز امن. فقط دنده شما نیاز به ارمغان بیاورد.

قبل از رفتن، صادقانه درباره چیزهایی شما در حال برنامه ریزی برای عکس فکر می کنم. اگر شما در یک استراحت شهر، آنچه شما نیاز به برخی از عکس های خیابان را. در سفر خارج از منزل کردن کند؟ ساقه برخی از مناظر و لنز با زاویه دید عریض را. در هر صورت ترک تله بزرگ در خانه. محدودیت برای عکاسی خود حتی خوب است.

من رفتن به سفر مجموعه تا من کانن EOS 5 d مارک III و 17-40 mm l f/4 است. به اندازه کافی انعطاف پذیر به ساقه همه چیز از مناظر به پرتره های محيطی و یک لنز ساده راه اندازی است ساده ترین چیزی که به دنبال پس از. اگر من تنها می روم برای چند روز، من حتی شارژر باتری من نمی آورد.

نگه داشتن آن در خود حمل در

هرگز قرار دنده دوربین خود را در چمدان چک خود را هنگامی که شما پرواز می کنید. اگر شما حرفه ای است که برای کار با دوربین چند در مورد این پرنده قفل شده سفر یک چیز است اما برای 99% مردم آن مطلق بدون هیچ.

شما می توانید سفر با خود دوربین نشسته است شل در هر کوله پشتی قدیمی اما آن درخواست برای مشکل. در عوض، من توصیه کنید کیف دوربین با محفظه ذخیره سازی قابل جابجایی دوربین است که کوچکتر از 15 x 12 x 8 اینچ که آن را به عنوان “شخصی مورد” در تقریبا هر هواپیمایی بدون نیاز به پرونده های خود را واجد شرایط است. به این ترتیب دنده خود را در کیسه خود را بی خطر است و اگر به انتخاب دروازه خود را کیسه (بیشتر در اینباره) در حالی که و یا قرار دادن کیسه های خود را در ذخیره سازی زیر اتوبوس شما قادر خواهید بود به دنده دوربین خود را حذف و آن را زیر صندلی مقابل شما نگه داشتن.

من رفتن به سفر کیسه است من Ajna اف را متوقف (آن به نظر می رسد در حال حاضر موجود نیست) با ICU طرفدار کوچک. اگر شما نیاز به چیزی بزرگتر برای اکثر مردم، من اف را متوقف گورو UL 25 L بسته نرم افزاری یا Loka UL 37 L بسته نرم افزاری توصیه می کنند. تا چیزهای نیست آنها را بیش از حد کامل است، آنها را برآورده کنید اکثر شرکت های هواپیمایی حمل در جامه دان مورد نیاز بدون مشکل و بخش مراقبت های ويژه به عنوان وسایل شخصی باشند.

جلوگیری از گرفتن شما کیسه دروازه چک هنگامی که شما پرواز

داشتن کیسه خود دروازه دریافت چک به بد تقریبا فقط آن را با داشتن است. هنوز رفتن به اطراف پرتاب می کنید توسط کارکنان فرودگاه است که نمی دانند و یا مراقبت از آنچه در آن است. در حالی که گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است، چگونه خود را به بهترین شات در گرفتن حمل خود را در کیسه با شما اینجا است.

قوانين را رعايت كنيد: دلیل چک کردن دروازه تبدیل شده است مشترک مردم شروع به کشش چه می شمارد به عنوان چمدان داخل کابین قابل قبول است. اگر کیسه خود را هل دادن محدودیت از چه مجاز است (یا پرهیاهو بر آنها)، به مراتب بیشتر احتمال دارد به کنار کشیده و خواسته به دروازه تو کیسه خود را بررسی کنید. بررسی محدودیت برای خطوط هوایی با پرواز می کنید و چوب به عنوان بهترین شما می توانید به آنها. دوربین دنده سنگین است، بنابراین شما بیش از حد وزن ممکن است، اما بیش از حد اندازه رفتن نیست.

اولویت دریافت شبانه روزی: اگر شما یکی از اولین کسانی در هواپیما، شما تقریبا قطعا فضا در سطل سربار تضمین شده هستیم. اگر شما گذشته مرده، که آیا شما آن را دوست دارم یا نه از سوی دیگر کیسه های خود را در انتظار, می گذرد. تقریبا در همه موارد، اگر شما در حال سفر با خود دوربین دنده است پرداخت پول اضافی برای ارتقاء به اولویت شبانه روزی (یا هر هواپیمایی آن شد) به طور معمول در مورد $10 در هر پا است.

وضعیت شما را توضیح می دهد: اکثر کارکنان خطوط هوایی مردم مفید باور نکردنی دارد. در حالی که شما توضیح می دهد که شما در حال پرواز با دنده دوربین های ارزشمند خود را اگر شما مودبانه و دوستانه، آنها احتمال بیشتری به شما کمک کند. بررسی چند بار من خواسته به دروازه کیف من، من فقط آنها را چه در آن توضیح داد که چگونه نگران آن سال هستم چشم سگ توله سگ ساخته شده، و گفت لطفا خیلی نشان داده شده است; آن زمان هر کار کرده است.

را شما دوربین دنده به عنوان شخصی مورد : در این اما بالا توضیح داده شده است تکرار. اگر آنها کاملا مصر که شما درب کیسه خود را بررسی، محفظه ذخیره سازی دوربین را از کیسه و حمل آن را به عنوان آیتم های شخصی خود را. اگر دوربین شما نشسته است پانسمان، قرار دادن آن در ژاکت و سعی کنید این را به عنوان آیتم های شخصی خود را ادعا می کنند; بهتر است با یک کیسه packable مثل این یکی از OutdoorMaster که شما می توانید سفر در خرج کردن.

نگه داشتن شما کیسه در چشم

مانند بسیاری از افراد، شما احتمالا سعی کنید خود را حمل در کیسه در محفظه بالای صندلی خود را; بعد از همه این یکی نزدیک است. حتی با این که نزدیک به شما، هر چند، شما هنوز هم واقع در تمام اوقات را نمی بینم. هرد سام این متوجه شدم که یکی دیگر از مسافر به سادگی با $20.000 دنده دوربین خود را پیاده طی کردن.

بهترین مکان برای حمل خود را در کیسه است در طرف دیگر هواپیما ردیف جلو هنگام پرواز و یا سفر با قطار. به این ترتیب شما به راحتی نگه داشتن چشم در آن می تواند. درست است این یا نه دوربین شما در آن است.

اگر شما در حال سفر با اتوبوس و کیسه های خود را در اتوبوس، در هر توقف شوم و نگه داشتن چشم در آن. درد است اما ارزش آن را.

بیمه دنده شما

با وجود تلاش های بهترین خود را، هنوز هم وجود دارد راه دنده خود را می تواند به صدمه در هنگام سفر آمده. مسافر بی دقتی رها کردن می تواند حمل خود را در کیسه حرکت آن را به کیسه خود را، کسی می تواند دنده خود را در خط امنیتی به اشتباه در حالی که شما گرفتن پایین patted و یا هر یک از میلیون دیگر شرایط قابل تصور است که خارج از کنترل خود را. حفاظت تنها پس از آن بیمه نامه خوب است.

دنده دوربین خود را بسته به چه مقدار ارزش، است احتمالا توسط سیاست بیمه مسافرتی طبیعی پوشانده شده است. فقط یک مورد محدود به پوشش دوربین و لنز هر است و که شما هستید تحت پوشش خسارت تصادفی و سرقت و از دست دادن مطمئن شوید. اگر شما تعداد زیادی از دنده — یا دنده های بسیار گران–شما نیاز دارید یک سیاست خاص عکاسان.

چیزی که بیمه پوشش نمی محتویات کارت حافظه است. اگر شما نگران است آنچه بر آنان در سفر بازگشت آنها را از دوربین های ما و آنها را در شخص خود را ادامه می دهند.


دست در دست برود سفر و عکاسی. هیچ نقطه ای در سفر بزرگ بدون دوربین شما وجود دارد. حالا شما می دانید چگونه به آن را به عنوان امن که ممکن است نگه دارید.

اعتبار تصویر: عکس از کریس Brignola در Unsplash.