اندیشه فعالیت چرخه توضیح داد-مقدمه آناتومی از نرم افزار app آندروید

 چرخه explaination

وقتی که شما اول بوت کردن پروژه مرکز اندیشه جدید شما در حال استقبال نه با یک صفحه خالی اما مجموعه ای از آنچه به عنوان شناخته شده” کدها “کد. این کد مورد نیاز برای اکثریت قریب به اتفاق برنامه و به این مثال “سلام دنیا” و در حال اجرا است.

اما آنچه را به تمام معنا () OnCreate به هر حال چیست؟

اگر شما تا کنون سعی مهندسی معکوس پروژه یا دستورالعمل، زیر شما احتمال که بسیاری از خال دار می کنید همان آمده بارها خطوط: چیزهایی مانند () onPause . چه می کند که به معنی?

 اندیشه برنامه توسعه راه اندازی

بیایید نگاهی به چرخه فعالیت های Android — چگونه آن دسته چیزهایی مانند چرخش صفحه نمایش و یا در حالی که کاربر چیز دیگری نیست که دیر کردم به پس زمینه. همانطور که ما کشف این مفهوم, شما کشف چه بسیاری از این خط مشترک ميانگين کد و چرا آنها باید وجود داشته باشد.

چرخه عمر

فعالیت اندیشه واژهنامه اندیشه — به ویژه فعالیت های Android — رفتن را از طریق تعدادی از مراحل از زمانی که اولین آنها لود دو نفر زمانی که آنها دریافت بسته.

هنگامی که کاربر تغییر دولت برنامه خود را در برخی از راه این را به عنوان “حوادث” داخل خود کد انجام می شود: توقف موقت در آن راه اندازی شده توسط آن شدن، و غیره. اجرای برنامه در روش (سلسله ای از دستورالعمل داخل براکت مجعد) و این به این معنی که ما سپس می توانید ربودن آن روش ها و تصمیم گیری خواهیم در هر مرحله اتفاق می افتد. این است که در آن خط @ جایگزینی را از می آید: یعنی ما با استفاده از روش که با نام تجاری جدید، اما نه یکی که همیشه می اعدام اند (معمولا به ارث رسیده از بالارده، که در زیر توضیح داده شده است) و ما فقط پریدن و اضافه کردن برخی از ترفند.

برای فعالیت های معمولی شامل وقایع کلیدی:

  • onCreate onStart
  • onResume
  • onPause
  • onStop
  • onDestroy

onCreate () نامیده می شود که فعالیت اول آورده to زندگی. نرم افزار استفاده ای nResume () هنگامی که تمرکز دو پس از رویداد دیگر. برنامه های تنها (از طریق onPause () ) در چند حالات خاص مانند multiscreen عملیات و یا در حالی که با استفاده از برنامه های شفاف در بالا شکستن. در حالی که دیگر است باز اگر دیر به پس زمینه نرم افزار ای nStop () می نامد. در اینجا، ما ممکن است جلوگیری از هر فرآیند گرسنه حافظه است که لازم نیست در حالی که برنامه قابل مشاهده است. هنگامی که یک کاربر کاملا app را خاموش می کند یا زمانی که سیستم آن را خاموش می کند به حفظ حافظه آن را فراخوانی () onDestroy . تغییر تنظیمات برنامه — فقط به عنوان چرخاندن — نیز تماس onDestroy () ، بلافاصله پس از تماس onCreate () دوباره به فعالیت های جدید ساخت. شما می توانید تفاوت بین دو تابع با isFinishing .

خط super. onSaveInstanceState ()؛ اندیشه به “دولت” از همه از نظرات ما ذخیره پس زمینه متن هنوز همان متن باشد و هر عنصر است که در اطراف صفحه منتقل شده اند هنوز هم بپرسید اگر برنامه از طریق چرخش است که در آن کاربر ما آخرین آنها را ترک می گوید. اگر شما دان ‘ t شامل این خط و سپس برخی از چیزهای عجیب اتفاق می افتد. اینجا, سوپر کلمه ما ما روش از بالارده خواستار است می گوید — در این مورد AppCompatActivity .

این گرافیک از نمایش چرخه فعالیت های آندروید گوگل می تواند کمک کند:

 نمودار چرخه فعالیت های آندروید

متوجه چگونه ما نیز نادیده گرفتن onClick روش متعلق به دکمه. دکمه توسط کلاس جداگانه انجام می شود (از این رو ما نیاز به وارد کردن آن) و ما دوباره در حال ربودن کد تعریف چه اتفاقی می افتد زمانی که دکمه کلیک می شود که خودمان!

وراثت و AppCompatActivity

این است خط بعدی ما را زیر میکروسکوپ: گسترش کلاس های عمومی

 MainActivity AppCompatActivity {

این خط اساسا تعریف کد ما به عنوان یک کلاس. آن چه در پیاده سازی چرخه فعالیت های آندروید است. کلاس ماژول کد است که در جای دیگر کار می کند و دارای خواص خاص ما در پست های آینده (مشخصات فنی آن شی را توصیف) مورد بحث است. چون کلاس به عنوان مردم شرح داده شده است، ما نظری روش های خود از کلاس های دیگر بیش از حد دسترسی پیدا کند.

 فعالیت جدید

قسمت بعدی خط “گسترش” AppCompatActivity ، به این معنی که ما در حال خواص از کلاس دیگری ارث میبرد. این به ما دسترسی به روش های اضافی است که تعریف رفتار ما فعالیت می دهد. مواد و روش ها مانند onCreate و findViewByID . این خط چه کد جاوا ما طول می کشد و آن را تبدیل به اندیشه فعالیت است! ما “روش ساخت کد به این ترتیب که اجازه می دهد که ما دسترسی به آنها را در کد ما که شما را دیدم پیش @Override با استفاده از رفتار به ارث می برند”. آن همه را شروع به ایجاد حس! شاید. احتمالا نه.

مشخصات فنی, کلاس فعالیت ما واقعا “راسته” AppCompatActivity است. این روش ما می خواهیم به تجارت بیشتر از کلاس ما قصد استفاده از فعالیت های که اجازه خواهد داد که آنها به رفتار راه واقع است فعالیت های رفتار با کارکرد برنامه انتظار می رود قرار دارد. موارد استثنا وجود دارد با این حال، همانطور که شما ممکن است مایل به گسترش فعالیت به جای AppCompatActivity . این ویژگی های مانند نوار عمل است که می تواند در توسعه بازی را حذف می کند. هنوز فعالیت نوعی متفاوت سازد. تنها زمانی که شما شروع به ایجاد فعالیت های است که صرفا تجارت داده یا اجرای وظایف در پس زمینه که شما شروع به استفاده از انواع دیگر است.

اکثر فعالیت های شما ایجاد کنند به این اظهارات و همان روش ممانعت مى کند. هر صفحه نمایش جدید ایجاد می کنید به طور خودکار با این کد و که است چه همه این کد سنگین به کدها به ما می گوید جمعیت.

خلاصه

این توضیح میدهد که چگونه فعالیت های خود را اجرا می شود و چرا برخی عناصر در کد شما باید وجود داشته باشد. امیدوارم، شما درک کمی بیشتر از چه چیزهایی را پشت صحنه عامل و چه به معنای مدت چرخه فعالیت های اندیشه را.

 استودیو اندیشه برنامه نویسی

به درک کامل تری از این کوک باقی بماند برای پست آینده جایی که من راه اندازی فعالیت های جدید از درون خود نرم افزار نگاه کنید. وجود دارد، ما چگونه به راه اندازی یک فعالیت جدید با وراثت و نشان می دهد چگونه برنامه چند اندیشه فعالیت سبک زندگی را اداره کند را ببینید.

شروع به توسعه خود را امروز App آندروید!

در اندیشه برنامه توسعه قدرت اندیشه

به آکادمی DGiT در حال حاضر مفتخر است گواهی: بیشتر دقیق و جامع دوره پوشش هر جنبه ای از توسعه نرم افزار آندروید اجرا توسط سیمز گری خود ما. اگر شما مبتدی مطلق با صفر برنامه نویسی دانش و یا برنامه های کهنه این دوره شما از طریق فرایند ساختمان زیبا، کاربردی آندروید نرم افزار و راهنمای شما به سرعت در آخرین امکانات اندیشه و استودیو اندیشه را.

این بسته شامل بیش از 6 ساعت فیلم با کیفیت بالا و بیش از 60 درس های مختلف. Reams اعم از عمق واژه نامه و منابع بسیار دقیق آموزش نوشته شده است و دسترسی منحصر به فرد به گروه اسلاک خصوصی ما که در آن شما می توانید کمک به طور مستقیم از گری و ما توسعه دهندگان دیگر نخبگان.

قلمی خوانندگان اضافی 50% امروز شوم. که پس انداز بیش از 120 دلار است. ادعای خود را تخفیف در حال حاضر با استفاده از کد promo منحصر به فرد: HALFOFF. این بلیط خود را به آینده ای پر سود در اندیشه برنامه توسعه است.

شروع یادگیری، هم