قوی ترین کاندیدا برای انتقال رادیویی بیگانه به عنوان مراجعه کننده?

پاسخ: Wow! سیگنال

کسب و کار از اعماق کیهان به دنبال نشانه هایی از زندگی هوشمند اسکن، مهم نیست که چگونه هیجان انگیز فرض عملا است امری بیهوده سخن گفتن. ما مدت طولانی مورد نظر و شده است وجود ندارد بسیاری از هر چیزی را نشان می دهد که که ما در جهان تنها نیست (یا حداقل در کسری از آن ما می توانید مشاهده از هر حال).

با توجه به آن، ما کاملا چگونه در سال 1977 در حالی که کار در دانشگاه اوهایو “بزرگ گوش” رادیو رصدخانه، اخترشناسان رضا جری Ehman شوکه شده و هیجان زده برای دیدن آنچه که ظاهر می شود از رادیو هوشمندانه ساخته و انتقال بود میتونید سیگنال. در حالی که بررسی نتیجه چاپی از آرایه رادیو او متعجب شد با وجود سیگنال کوتاه و متمایز او دور آن و نوشت: “وای!” در حاشیه. به این روز که سیگنال به اندازه کافی مناسب، عنوان “وای! نامیده می شود سیگنال “.

سیگنال ظاهر شدن به سرچشمه گرفته از اطراف صورت فلکی قوس، ثانیه 72 کامل گوش بزرگ در آن منطقه از فضای آموزش دیده بود به طول انجامید. افسوس، با وجود تکرار و تلاش های متعددی بین آن و در حال حاضر، دانشمندان هرگز قادر به گرفتن سیگنال مشابه از همان منطقه از فضا (و یا هر منطقه که برای ماده) بوده است. کاملا محتمل است که با وجود قوی ترین نامزد برای رادیو بیگانه سیگنال تا کنون که تشخیص داده است Wow! سیگنال در واقع به سادگی آنومالی یا حتی یک خطا در رصدخانه سخت افزار یا نرم افزار خود است.

عکس حسن نیت ارائه میدهد بزرگ گوش رادیو رصدخانه/ویکی مدیا.