آرشیو Spotify است سبک وزن، اما احتمالا خیلی لخت استخوان

  • همانطور که از اسمش پیداست Spotify مطلب است نسخه “سبکتر” نرم افزار Spotify منظم است که چند ویژگی کلیدی را حذف می کند و حجم برنامه را به حداقل می رساند.
  • Spotify مطلب هر چند شما می توانید دانلود و نصب APK در برخی کشورها در دسترس است.

Spotify اگر قصد همین سرویس تنها به ارائه نسخه “آرشیو” آن برنامه نیست: ارائه برنامه سبک تر است که اهداف کم پایان گوشی های هوشمند با قابلیت اتصال به اینترنت کند. Spotify کمی قطعا چک کردن جعبه آن، اما باعث می شود برخی از مصالحه قابل توجهی در طول راه.

هنگامی که شما برنامه را باز کنید در برنامه منظم Spotify Spotify کمی با فهرست لیست های پخش موسیقی اخیرا بازی استقبال شما. این است که شباهت ها، با این حال در پایان.

از نظر تفاوت، نوار پیمایش موجود در پایین دکمه صفحه اصلی جستجو و مورد علاقه را نشان می دهد. این مقایسه به نوار هدایت برنامه منظم Spotify که ویژگی های دکمه خانه مرور جستجوی رادیو و کتابخانه شما.

Spotify تنظیمات کوچک منو نه لخت استخوان است و اجازه نمی دهد هر مدیریت دارای دانه های ریز از جمله دوره سطح و موسیقی با کیفیت. اما شما می توانید بررسی کنید چقدر داده تلفن همراه نرم افزار استفاده و حتی تعیین داده های ماهانه استفاده محدود. محدودیت های ماهانه شامل 250 مگابایت 500 مگابایت 750 مگابایت 1 GB 2 GB و 3 GB.

آرشیو Spotify Spotify اتصال، ویژگی است که با استفاده از Wi-Fi به شما گوش دادن به موسیقی در دستگاه های دیگر، از جمله سیستم های صدای فراگیر خانه را شامل نمی شود.

فاقد نیز گزینه هایی برای ذخیره موسیقی برای گوش دادن نیست و انتخاب آهنگ خاص به بازی، حتی اگر شما یک کاربر حق بیمه هستند. عدم گوش دادن نیست به خصوص عجیب است که مقدار زیادی از اطلاعات را نجات دهد. سپس دوباره از جمله ویژگی که کسانی که Spotify به صورت کمی اتصالات Wi-Fi جامد فرض خواهد بود.

خبر خوب این است که Spotify کمی وزن آن تنها 15 مگابایت است. همچنین برنامه در حال حاضر در بتا است و ویژگی های گم شده فوق می باشد، در آینده به روز رسانی.

اگر شما زندگی می کنند در کشور است که برای آن شما Spotify کمی در لینک زیر می توانید دانلود. در غیر این صورت، شما می توانید شکار کردن APK و برنامه حرکت کردن می دهد.