بهترین vpn ها برای تایلند که خار چیدن هر سایت ژوئیه 2018

فراتر از سایه شک، تایلند است یکی از بدترین کشور برای سانسور و نظارت. وجود دارد بیش از 100.000 وب سایت و خدمات در تایلند از جمله سایت های خبری، سیستم عامل رسانه های اجتماعی و خدمات جریان رسانه سرگرمی و کانال های مسدود هستند.

که چون آنها عمدتا مسدود شده در تایلند و یا به راحتی می تواند توسط کشور مسدود شده چرا ایده با استفاده از یک پایه و یا VPN رایگان در تایلند عاقلانه نیست سیستم فیلترینگ است. آنچه شما نیاز دارید قوی و حق بیمه خدمات VPN با ویژگی های پیچیده در اطراف این محدودیت ها است.

به همین دلیل ما با دقت plucked بهترین vpn ها است که کار در تایلند و کمک شما مرور و رفع انسداد محتوای وب محدود بدون به خطر انداختن حریم خصوصی یا گمنام ماندن.

چه شما در VPN برای تایلند

ذکر شده در بالا باید به دنبال, تایلند محیط آنلاین بسیار سخت است. این به این معنی که نه تنها وب سایت های مسدود شده اند، اما دولت نگه می دارد چشم و نزدیک در همه فعالیت های آنلاین.

علاوه بر این، تایلند نرخ بالای cybercrimes است. معنی, اگر شما اقامت تایلند و استفاده از WiFi عمومی, ایمیل, رمز عبور, کارت های اعتباری و اطلاعات بیشتر می توانید بدون اینکه درباره آن شما هک.

هنگامی که به دنبال VPN برای تایلند، ویژگی های چند شما باید برای نگاه وجود دارد: امنیت درجه

  1. . اگر شما می خواهید برای اطمینان از داده های آنلاین خود را سالم باقی می ماند، می خواهید به دنبال VPN با رمزگذاری بالا (265 بیتی)، پروتکل های امنیتی خوب (openvpn نیاز مورد علاقه ما است) و کشتن سوئیچ (اگر چیزی عجیب و غریب با اتصالات شما وجود دارد این شما را قطع می کند). Vpn ها برخی از ویژگی های امنیتی بیشتر، اما اینها اصلی آنهایی که شما می خواهید به دنبال.
  2. Severs در تایلند (یا نزدیک) و شبکه بزرگ سرور . ساده است دورتر شما نیاز به اتصال به سرور VPN اتصال شما آهسته تر شود. گاهی اوقات شما نیاز به اتصال به سرور در یک کشور خاص (نگاه کنید به #3 زیر)، اما اگر شما فقط می خواهید برای اطمینان از امنیت خود را و سپس شما می خواهید به سرور را در منطقه داشته باشد. به طور مشابه، سرور های بیشتر که در دسترس هستند، سریع اتصال شما به احتمال زیاد خواهد شد. این است زیرا نسبت کاربران هر سرور مهم است.
  3. سرور در ایالات متحده، بریتانیا و یا کشور خاص . بخصوص اگر شما می خواهید محتوای جریان است که geoblocked (به عنوان مثال، اگر شما می خواهید برای اتصال به iPlayer پروکسی یا Netflix)، شما در حال رفتن به نیاز به VPN سرور که در آن منطقه.
  4. سرعت های بالا. بیایید آن روبرو هستند. شما هیچ ایده چه نوع اتصال اینترنتی شما در حال رفتن به در تایلند است, اما شما قطعا نمی خواهید به آن را حتی بیشتر با شبکه اختصاصی مجازی کند. سعی کنید به دنبال VPN است که در سرعت های بالا است.

بهترین vpn ها برای تایلند

این vpn ها زیر همه چیز شما نیاز به اتصال به اینترنت در تایلند است.

بهترین راه حل برای استفاده همه در اطراف

  • درجه نظامی رمزگذاری و کشتن دو VPN
  • سوئیچ DNS حفاظت نشت و CyberSec صفر و ورود تکنولوژی
  • سیاست
  • از 4.300 سرور در 62 کشور جهان با 3 در تایلند

مسلم، NordVPN غول میان ارائه دهندگان VPN حال است یکی از ترین پیشرفته و انجام تونن تقاضا . مستقر در پاناما دوستانه حریم خصوصی NordVPN در صدر لیست ما برای کاربران تایلند دلایل بی شماری.

NordVPN است 100% صفر سیاست ورود ، سیستم های امنیتی بسیار تنگ با درجه نظامی 256 بیت، پشتیبانی از پروتکل های متعدد، کشتن سوئیچ حفاظت نشت DNS و VPN دو ویژگی مهم برای دور زدن تایلند است که سیستم های فیلترینگ. اگر مایلید به جریان مطالب مورد علاقه خود و یا دسترسی به سایت های مورد علاقه شما در تایلند NordVPN بیش از 4000 رعد و برق سرعت سرور در 62 کشور جهان سه از جمله در تایلند و 300 در آسیا است اقیانوس آرام منطقه . جای تعجب نیست که بسیاری از مردم آن را عشق است.

NordPVN SmartPlay تکنولوژی بافر آزاد تجربه جریان نیز ارائه می دهد. P2P نیز مجاز است و شما می توانید به 6 دستگاه های متصل به طور همزمان. علاوه بر این، NordVPN ارائه می دهد 30 روز گارانتی بازگشت پول و cryptocurrencies Bitcoin Ethereum و موج دار شدن را می پذیرد.

بهترین معاملات مشاهده

برای سرعت

  • بیش از 1500 + تقسیم سرور در کشور 94
  • تونل زنی و دانش صفر دی ان اس
  • کشتن سوئیچ و سرعت بالا
  • زنده پشتیبانی از چت و 30 روز برگشت پول ضمانت

دوم نفر دوم در لیست ما ExpressVPN به طور گسترده ای شناخته شده است. ExpressVPN است بیان بزرگ میان ارائه دهندگان شبکه اختصاصی مجازی (با صدها بررسی مثبت) با دفتر مرکزی آن در جزایر ویرجین بریتانیا شبکه عظیم سرور (تایلند شامل) و حق بیمه خدمات که ما مهر تأیید برای کاربران در تایلند.

هر چند بیتی پر هزینه برای سخت هیچ سیاست ورود ExpressVPN انجام روش. علاوه بر این، ExpressVPN با استفاده از DNS صفر دانش و فراوان از انتخاب ارائه می دهد و ویژگی های حفظ حریم خصوصی مانند تقسیم تونل قادر به دسترسی به شبکه های محلی و خارجی در همان زمان و سوئیچ کشتن.

ExpressVPN همچنین اجازه می دهد کاربران به تایلند استفاده می کند P2P در برخی سرویس دهنده دسترسی مسدود شده وب سایت های جریان که سرعت بالا و بدون محدودیت و محدود استفاده از برنامه های اینترنتی بدون نگرانی در جهان. علاوه بر این، شما دریافت اتصالات همزمان 3 و ExpressVPN را در طیف گسترده ای از دستگاه استفاده کنید. زنده پشتیبانی از چت شد 24/7 است و Bitcoin پذیرفته شده است.

مشاهده معاملات

به بهترین برای پروتکل امنیتی

  • آفتاب پرست منحصر به فرد در میان دیگر چندین پروتکل پشتیبانی
  • NAT فایروال
  • تا 3 روز 5 اتصالات همزمان
  • رایگان محاکمه متعلق

اینترنت امنیت حقه بازی, قورباغه طلایی، سوئیس بر اساس VyprVPN است جدی است که آن را به حفاظت از حریم خصوصی کاربران آنلاین امنیت و آزادی آن می آید. Vyprvpn با استفاده از آخرین فن آوری در صنعت مانند فایروال NAT آفتابپرست ویژگی (ترافیک پرتقلا) و هیچ سیاست ورود به شود که نام خود را در بالای لیست را در میان رقبای خود.

این فن آوری کامل دو غلبه بر سخت ترین چالش های آنلاین در سراسر جهان، از جمله هر گونه محدودیت و یا تلاش نظارت در تایلند است. Vyprvpn صاحب و مدیریت DNS سرور خود تایلند به طوری که کاربران می توانید لذت بردن از اتصال به سرور های بیش از 700 در 70 + مکان از جمله تایلند و پنهان کردن هویت خود را در بیش از 200.000 آدرس IP موجود بدون دخالت ثالث احزاب.

Vyprvpn ارائه می شود که سرعت فوق العاده سریع با تشکر از خود ویژگی های ضد Throttling و پهنای باند نامحدود برای صاف جریان. علاوه بر این، VyprVPN سازگار با تمام سیستم عامل های اصلی و 5 اتصالات همزمان در هر مجوز را به شما می دهد. زنده پشتیبانی از چت شد 24/7 است و شما می توانید اشتراک از طریق مقدار زیادی از گزینه های پرداخت. ما باور نمی کنید؟ بررسی اینجا را بخوانید.

مشاهده معاملات

بهترین برای مبتدیان

  • حفاظت نشت دی ان اس
  • تا ارتباط همزمان 7
  • سوئیچ
  • کشتن خودکار 256-بیتی رمزگذاری AES دوربین شبح

است بسیار کارآمد و مجرب ارائه دهنده VPN که از رومانی بیش از هفت سال عامل. راه حل حفظ حریم خصوصی آنلاین هنر به تناسب شرایط دنیا را فراهم می کند. این شامل مناطق مانند تایلند.

دوربین شبح امن کل شبکه خود را از سرویس دهنده با استفاده از رمزگذاری درجه نظامی . این شبکه شامل 1300 سرور در 60 کشور دنیا . ما همچنین عشق چه آسان است برای استفاده و پروفیل است که به شما کمک کند بهترین سرور برای نیازهای شما را انتخاب کنید.

به سادگی صحبت کردن وجود دارد مقدار زیادی از قدرت و اتاق دور زدن محدودیت های آنلاین هر در حالی که کاملا ناشناس ماندن. این دقیقا چه در موقعیت های که در تایلند مورد نیاز است و چرا مردم را در مورد آن دیوانه است.

آید آنلاین مشاهده بهترین معاملات

برای استفاده اساسی

  • ضد DDoS
  • NAT آی پی اختصاصی
  • WebRTC نشت حفاظت فایروال

PureVPN جانور هنگ کنگ مستقر است امنیت و آزادی. با این حال، کاربران باید توجه کنید که PureVPN به تازگی برای به اشتراک گذاری سیاهههای مربوط که آنها نماند گفته نمی شد.

که می شود گفت، PureVPN با بسیاری از ویژگی های مفید که ما نمی دانم از کجا شروع به بسته بندی شده است. با این حال، برای ما اولویت های مستقیم، بیایید در ویژگی های مفید برای آنلاین محیط زیست در تایلند خواهد بود که تمرکز. شروع با امنیت PureVPN با استفاده از رمزنگاری 256 bit درجه نظامی به امن شبکه خود را از خدمات.

این است که از طریق چندین پروتکل های پشتیبانی شده توسط PureVPN اجرا می شود. “پروتکل” عبارتند از: OpenVPN L2TP/IPSec PPTP SSTP و پروتکل های نهان خود را بسیار خود. خود شبکه شامل سرور 750 در 140 + کشورها از جمله تایلند .

مشاهده معاملات

آیا در تایلند، زندگی می کنند به طور منظم آن برای کسب و کار، و یا در گذراندن تعطیلات خود را در وجود طرح قطعا بسیار قابل اطمینان شبکه اختصاصی مجازی سرویس برای محافظت از حریم خصوصی آنلاین و دسترسی مورد علاقه خود نیاز به وب محتوا مسدود شده در تایلند.

مهم انتخاب VPN که نیست سیستم امنیتی پیشرفته و فن آوری رمزنگاری استفاده می کند و شبکه سرور بزرگ است. ما امیدواریم که که انتخاب ما از آخرین و معتبرترین تونن بهترین برای تایلند پیدا کردن بهترین راه برای محافظت از حریم خصوصی خود و حفظ گمنامی آنلاین شما کمک خواهد کرد.

اگر شما به دنبال خدمات VPN بیشتر شما می توانید لیست ما از بهترین vpn ها به طور کلی را بررسی کنید.