FaceTime بر روی آندروید است؟

اپل FaceTime تماس های ویدئویی است که شاید یکی از ویژگی های خود بیشتر استفاده می شود. اجازه می دهد تا مردم با iPhones و iPads، و مکینتاش را آسان تماس های ویدئویی به یکدیگر. شما می توانید تماس های FaceTime از اندیشه را ندارد، اما چند راه های دیگری برای تماس های ویدیویی وجود دارد — حتی دو آیفون و مک کاربران.

نه، هیچ FaceTime در اندیشه وجود دارد و وجود ندارد به نظر هر زمان به زودی. FaceTime اختصاصی است و فقط در خارج از اکوسیستم اپل در دسترس نیست. اگر شما امیدوار بودند به استفاده از FaceTime تماس مادر خود آیفون از تلفن آندروید، و بنابراین، شما را از شانس هستید. با این حال، چند ویدئو تماس جایگزین های بسیار خوبی که در اندیشه کار وجود دارد.

یک کلمه از مشاوره. اگر شما اتفاق می افتد به جستجو گوگل بزرگ بازی برای FaceTime و برنامه ها با “FaceTime” در نام خود را، شما باید بدانید که آنها نه برنامه های رسمی، و FaceTime اپل را پشتیبانی نمی. در بهترین حالت، شما ممکن است قادر به برقراری تماس های ویدئویی با آنها، اما که بدترین شما خودتان پیدا کنید نصب برخی از نرم افزار ناقص و یا حتی مخرب.

به جای تلاش شانس خود را با آن برنامه ها وجود دارد برخی از واژهنامه جامد تماس ویدئویی برای آندروید. نه، آنها شما قلاب با کاربران Facetime اجازه ندهید. اما می توانید آنها را به تماس های ویدئویی به مردم با استفاده از آیفون و گوشی های آندروید و حتی دیگر سیستم عامل استفاده کنید. آنها فقط باید به همان نرم افزار نصب شده بر روی دستگاه خود.

  • اسکایپ: متعلق به مایکروسافت، اسکایپ یکی از اولین برنامه های تماس های ویدئویی برای تبدیل شدن به جریان اصلی. از آن زمان، آن تنها بهتر بدست است. اسکایپ برای ویندوز macOS iOS لینوکس و اندروید در دسترس است.
  • Hangouts گوگل : گوگل پاتوق ها نه تنها اجازه می دهد تا شما را به فیلم تماس شما کامل در کنفرانس تصویری با چند نفر داشته باشند. نرم افزار پاتوق اختصاصی برای iOS و اندیشه وجود دارد و برای تمام کاربران کامپیوتر از طریق مرورگر وب خود در دسترس است.
  • اواز یا موسیقی دو گوگل: اواز یا موسیقی دو گوگل تنها برای اندروید و iOS در دسترس است. آن تنها یک به یک از تماس های ویدئویی را پشتیبانی می کند اما شما می توانید آنها را روی Wi-Fi یا داده های تلفن همراه اتصالات را. اواز یا موسیقی دو گوگل نیز ارائه می دهد چند ویژگی شسته و رفته. کشیدن کشیدن امکان دیدن فیلم کسی است که شما، در تماس است حتی قبل از پاسخ به تماس شما فراهم می سازد. شما همچنین می توانید ترک یک پیام ویدئویی (بسیار شبیه صوتی) زمانی که کسی نمی تواند پاسخ تماس شما.
  • فیس بوک مسنجر: آیا می دانستید که شما می توانید تماس های ویدئویی با استفاده از فیس بوک مسنجر? شما می توانید, و شما می توانید قابلیت در تقریبا هر سیستم عامل استفاده کنید. نرم افزار مسنجر اختصاصی برای iOS و اندیشه وجود دارد، اما شما همچنین می توانید استفاده از مسنجر درست در مرورگر وب کامپیوتر خود برای تماس های ویدئویی از ویندوز macOS یا لینوکس.
  • Vibert: Vibert برنامه قابلیت غنی است که شما می توانید برای تماس های ویدئویی و انواع دیگر اهداف است. میلیون ها کاربر در سراسر جهان است و برای انواع سیستم عامل iOS آندروید ویندوز macOS و لینوکس در دسترس است.

و بله، شما نیاز به گام اضافی مطمئن شوید که مردم می خواهید تماس بگیرید برنامه درست نصب شده اند. اما هنگامی که انجام شده است، شما قادر خواهید بود به جای تماس های ویدئویی برای فقط در مورد هر کسی، مهم نیست چه پلت فرم استفاده می کنند.

مرتبط با: راه بهترین برای کنفرانس تلفنی رایگان

تصویر های اعتباری: Shutterstock/LDProd