گوگل تست مواد طراحی مجدد صفحه اصلی Google app

  • توسعه اندیشه نوشته شده تصاویر طراحی مجدد مواد حدود خانه گوگل
  • تغییرات بزرگترین علاوه بر این نوار منوی پایین و وصله پینه کردن کل صفحه دستگاه است.
  • ما نمی دانیم که این طراحی مجدد برای همه رول خواهد شد.

گوگل صفحه اصلی نرم افزار از طریق بسیاری از تحولات سال رفته است. آن اصل برنامه Google بازیگران که خود اصل برنامه Chromecast بود. مثل سر و صورت ظاهری با عناصر طراحی مواد در حال آمدن به خانه گوگل است که در حال حاضر، می رسد.

اولین بار خال خال با “Quinny899” را از آن XDA توسعه دهندگان ، طراحی مجدد قابل توجه ترین تغییر است حذف آیکون “همبرگر” در بالای گوشه و افزودن نوار منوی پایین سمت چپ. طرح های جدید زیر را بررسی کنید:

 عکس طراحی مجدد آینده گوگل صفحه اصلی حدود XDA توسعه دهندگان

صفحه نمایش و در اینجا چه طرح اصلی، به نظر میرسد در صورتی که نرم افزار گوگل صفحه اصلی خود را هر روز به عنوان سمبل در کار:

 عکس از نسخه فعلی گوگل صفحه اصلی حدود XDA توسعه دهندگان

است عمده دیگر طراحی مجدد در صفحه دستگاه است که در حال حاضر به نظر می رسد کاملا متفاوت از آن طرح فعلی روی صفحه نمایش. به نظر می رسد مانند بسیار کمتر پیمایش از گوگل انجام دور با تصاویر برای هر دستگاه و در عوض برای چیدمان کاشی رفتن وجود داشته باشد. مقاله مرتبط

Quinny899 روشن بنابراین ما هیچ تصوری این بروز رسانی rollout کامل خواهید دید که آنها طراحی جدید پیدا نمیکند. اما از آنجا که گوگل مرده است قبل از همه این تغییرات را می بیند در آوردن عناصر طراحی مواد به تمام محصولات خود (و همه آندروید به طور کلی)، احتمال ديري نخواهد گذشت.

اگر به هر دلیلی شما در حال حاضر استفاده از نرم افزار گوگل صفحه اصلی برای شما ریخته گری و خانه هوشمند، کلیک کنید در زیر آن را دانلود نیاز دارد.