AT&T تقریبا سه برابر لایحه هزینه صورتحساب در شما به عصاره صدها میلیون ها نفر از مشتریان و بررسی ماهواره

شما احتمالا کوچک “هزینه اداری” در تلفن همراه خود را متوجه نمی شوید. AT&T که بانکداری است. تجمع های کوچک. توسط بی سر و صدا زمانی، که هزینه های کوچک، حامل شن کش در صدها میلیون قرار است.

AT&T فقط 85 میلیارد دلار برای به دست آوردن تایم وارنر، بسیار هیجان زده. هر کسی که به پرداختن به یک تن از پول نقد است که یک بار می داند که اولین چیزی که می خواهید انجام دهید که پس انداز خود را که از یک ضربه بزرگ این است که شروع به دنبال راه هایی برای سفت کمربند خود را داشته. یکی از راه های AT&T می توانید شروع به ساخت کمی پول بازگشت ظاهرا دو اسلاید به صورتحساب خود را است و نیشگون گرفتن و کشیدن هزینه است که احتمالا به هر حال متوجه خواهید شد.

به عنوان تحلیلگر تحقیقات BTIG والتر Piecyk اول اشاره کرد، قبض شما AT&T بی سیم خط مورد مبهم به نام “هزینه اداری” بود که به طور معمول هزینه $0.76 در هر ماه است. که به اندازه کافی کوچک است که اغلب مردم حتی وجود آغاز با است متوجه نمی شود. در حال حاضر، با این حال، AT&T که هزینه دو 1،99 دلار در هر ماه بالاتر بره است. پیش از این، شما کمی بیش از 18 دلار در طی یک قرارداد دو ساله پرداخت می شود خواهد بود. در حال حاضر، هزینه خواهد شد مقدار به حدود 50 دلار. پرداخت های ماهانه به راحتی تقریبا دو گوشی های هوشمند خود را. حتی اگر که مانند تغییر کوچک برای شما برای تلفن های موبایل، این تغییر عظیم برای شرکت است.

با 64.5 میلیون مشترک بی سیم در ایالات متحده، AT&T مخفف به بیش از 800 میلیون دلار هر سال با این تغییر نامحسوس. پس از انداختن 85 میلیارد دلار برای خرید شرکت دیگر تریلیون اضافی سال پول اساسا رایگان جذاب برای شرکت باید صدا. در بیانیه ای به گاردین شرکت هزینه، خب، واقعا به این همه توضیح توضیح داد:

این است به فرض هزینه های اداری در سراسر صنعت بی سیم است که کمک می کند تا هزینه های پوشش برای مواردی مانند نگهداری سایت همراه ما متحمل می شوند و اتصال بین حامل.

که توضیح می دهد وجود هزینه در تمام، اما نه چرا شرکت فوق العاده 800 میلیون دلار تا کنون سال به انجام وظایف همان نیاز دارد. این اولین بار است که AT&T افزایش یافته است هزینه های خود را با اخطار کمی نیست — و در واقع، AT&T را دور از تنها شرکت به افزایش قیمت های آن بدون تغییر خدمات خود است — اما تغییر آگاه است (و صحبت کردن اگر شما انتخاب می کنید) وقتی پیاده روی شرکت های بزرگ تا هزینه های خود را بدون دادن به شما توضیح خوب چرا.

منبع: ثروت از طریق پلیس اندیشه