هکر اخلاقی تبدیل شده و در مردمان بد

را همیشه می خواستم برای تبدیل به نوع BAMF که waltzes از طریق فایروال ها و خم به شبکه های خود را? اخلاقی هکر بسته نرم افزاری پاداش باید ارزان ترین راه گرفتن بیش از 60 ساعت آموزش تخصصی .

این حتی می تواند آغاز یک شغل پرسود . سفید کلاه هکر برایان – Seely که مرد است که اف بی آی با استفاده از نقشه های گوگل هک از مک دونالد WiFi شبکه -مذاکرات در مورد چگونه تقاضا برای کارشناسان امنیت فقط افزایش و وجود دارد به سادگی نیست به اندازه کافی اخلاقی هکرها به همه مشاغل موجود را پر کنید.

اگر مایلید به فراتر از هک گوشی و یادگیری برخی از نینجا هک مهارت برای پیوستن به مبارزه خوب اخلاقی هکر پاداش بسته نرم افزاری همه چیز شما نیاز است.

این کیت آموزش بزرگ شامل 9 دوره های صدها درس و پوشش هر نوع حمله سایبر شما می توانید تصور کنید. اشکال برنامه ها فضل، ویروس ها، کرم ها، کلاهبرداری فیشینگ، صلیب-سایت اسکریپت keylogging، و غیره. شما می توانید نحوه انجام همه آنها را و بنابراین نشان می دهد شرکت های سپاسگزار چگونه دفاع در برابر آنها به .

 هکر اخلاقی

بسته نرم افزاری حتی دوره ‘ساخت پیشرفته Keylogger به با استفاده از سی ++ برای هک اخلاقی’ آرزو را شامل شود. ارزش آن $199 تنهایی شما را وادار به grips با گسترده استفاده می شود ++ c کد ، و سپس نحوه استفاده از آن را به طور مخفیانه سابقه هر کلیک و یا ضربه زدن به کلید ، قربانی شکی به آن نداریم.

بسته نرم افزاری کامل اخلاقی هکر اینجا است:


از آن ممکن است 681 $ ارزش محتوا ، اما نرم افزار تخفیف را همراه آن به قربانی بزرگ. شما می توانید دسترسی طول عمر به کیت آموزش کامل برای تنها $49.99. بدون مردم تعجب حدود 9،000 هم اکنون ثبت کرده و پنج ستاره بررسی برای خود صحبت می کند.

چندان وجود دارد ‘ t طولانی باقی مانده در این معامله تا رتبهٔ در فرصت پیوستن به guys خوب پیدا نکنید. ثبت نام از طریق دکمه زیر .

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!