اپل بهترین بلوتوث صفحه کلید موارد برای تایپ کردن در بررسی حرکت ماهواره

iPad خود را جایگزین بسیار خوبی برای لپ تاپ به طور کامل تکامل یافته است، اما آن گاهی کمی کمک نیاز دارد–بر روی صفحه نمایش صفحه کلید فقط به سرعت و یا به عنوان مناسب فیزیکی نیست صفحه کلید. انتخاب ما را از موارد صفحه کلید رایانه لوحی خود را بسیار مفید است.

در حال حاضر، ما در حال حاضر تحت پوشش جداگانه کیبورد و آنها بزرگ برای موقعیت های خاص. شما می توانید استفاده از صفحه کلید در سراسر دستگاه های مختلف و همچنین جایگاه آن را به راحتی از iPad خود. گاهی هر چند صفحه کلید که شکاف خود اپل تبدیل رایانه لوحی به بیشتر از یک رابط کاربری سبک تاشو بخواهید. شما حدس زده آن — فقط لپ تاپ “مناسب” را دوست دارم.

نیز سود اضافه از آن دو برابر به عنوان یک فرم مورد وجود دارد، اگر چه نه همه از این بزرگ هستند که حفاظت از iPad خود را از هر چیزی بیشتر از چند جزئی ضربه یا برود. فراموش نکنید که به اندازه مناسب برای iPad خود را به فروش بیش از حد.

اینجا ما اپل مورد علاقه بلوتوث صفحه کلید مورد برای هر بودجه و نیاز.

اپل صفحه کلید هوشمند (149$)

البته اپل را به یک صفحه کلید فوق العاده مورد اتفاق می افتد. مورد صفحه کلید هوشمند اپل تنها در دسترس برای اپل جوانب مثبت است، اما آن نشانی از یک کار قابل توجه شما قرص قدرتمند تبدیل به بیشتر از یک لپ تاپ. صفحه کلید کامل اندازه آن را از طریق اتصال هوشمند اپل نرم افزار در در راه است که به آن نگاه مانند صفحه کلید است که همیشه وجود داشته باشد معنای سلتّنج متصل می شود.

در کنار صفحه کلید سمت چیزهای است موضع بسیار سبک وزن است که تضمین می کند که خود اپل در حالی که شما تایپ حرفه ای کاملا برای شما قرار گرفته است. هنگامی که شما با آن انجام می شود، در حالی که شما در حال حرکت آن به صورت شسته و رفته، حفاظت از iPad صفحه نمایش گسترده و حرفه ای را ارائه داده اند. مانند محصولات اپل بهترین آن به سادگی فقط با این نسخهها کار و کار خوب. تنها سبک و سنگین کردن کمبود کلید دارای نور پس زمینه است.

لاجیتک باریک اپل Folio (80 دلار)

نام قابل اعتماد دیگری در دنیای لوازم جانبی اپل لاجیتک باریک برگ مورد نشانی از یک کار خوب از iPad خود را تبدیل به چیزی بیشتر تابعی (و که به نظر می رسد کمی یادآور از Microsoft Surface بیش از حد). ایستادگی حزب کیبورد مورد حزب، حزب، پایگاه برای شما می تواند نیاز را پوشش می دهد.

کلید های خوبی فاصله-انگشتان دست خود را نمی خواهد احساس تنگ، و آنها را بیش از حد مناسب فنری به لمس، هستند. عمر باتری 4 ساله عظیم به معنی وجود دارد هیچ نگرانی شما در مورد در حال اجرا از آب در زمان کلیدی یا. اختصاصی ردیف کلید های میانبر iOS از جمله چیزهایی مانند خانه سیری روشنایی صفحه کنترل صدا و توابع جستجو وجود دارد.

به عنوان یک مورد آن iPad خود از خش و ضربه و ساده حتی, با موقعیت کج کمک به شما احساس بیشتر شبیه شما را بر روی لپ تاپ از قرص مینویسن قمار محافظت می کند. مناسب برای کاربر متوسط اپل محکم است.

Favormates مورد صفحه کلید (56 دلار)

آن ممکن است نام خانواده اما مورد صفحه کلید Favormates است یک چیز بزرگ در آن، خوب، به نفع — این صفحه کلید دارای نور پس زمینه است. اگر شما نوعی صفحه کلید دارای نور پس زمینه قبل از به حال هرگز، که ممکن است صدای gimmicky. صرف چند وقت با یکی، با این حال، و شما به زودی متوجه خواهید شما هیچ ایده چه کردی بدون آن بود. در این مورد صفحه کلید ارائه می دهد 7 رنگ های مختلف و تنظیمات روشنایی 3.

در جای دیگر، مورد صفحه کلید مناسب به خوبی کار می کند. آن می دهد به 130 درجه چرخش از طریق پوشش پوسته صدف دوکفه ای آن و ساختار آلومینیوم محکم آن iPad خود را از ضربه و خراش محافظت می کند.

لیتیوم یون باتری فراهم می کند تا به 120 ساعت کار با وصل انجام شده از طریق یک کابل میکرو USB. و همیشه مهم انتخاب iOS میانبر در صفحه کلید وجود دارد. برای مورد صفحه کلید میانی محدوده مورد Favormates بسیار بزرگ است.

IVSO جدید اپل مورد با صفحه کلید (44 دلار)

با تمرکز بر ستبری, IVSO مورد حقوقی iPad مناسب برای سفرهای کاری و قهوه صبح یکسان است. که این خود اپل از بسیاری از ضربه و خش محافظت آن از مواد سبک اما مواد سخت ساخته شده است.

پس از آن راحت برای استفاده، همراه با محل به فروشگاه با خیال راحت اپل مداد یا قلم صفحه کلید بلوتوث ساخته شده کلید های اندازه کامل است. می توان شرط مختلف از زوایای مختلف بسته به چه کار شما را نیشگون گرفتن و کشیدن. شاید از همه مهمتر، امکان جدا کردن مورد و صفحه کلید را از هر یک از دیگر ترک شما را به استفاده از صفحه کلید از iPad خود ارائه برخی از انعطاف پذیری فوق العاده “برای شما محیط کار. است

حرکت نزولی تنها خفیف شیک به دنبال موارد وجود ندارد، اما می آید که با خاک برای مورد ناهموار و قیمت بودجه است.

Ottertooth صفحه کلید مورد (20 دلار)

Overwrought

در iPad جدید خود را و می خواهید برای دریافت اپل ارزان مورد صفحه کلید? Ottertooth مورد صفحه کلید گزینه مناسب بدون scrimping در امکانات است. مانند سایر حزب مورد پایه و صفحه کلید است.

بر خلاف بسیاری از دیگران ممکن است به حذف صفحه کلید شما می توانید این نمایشگاه از راه دور را دور از رایانه لوحی استفاده است. زوایای مختلف متفاوت هستند ممکن است با بیماری و کلیدهای میانبر سریع دسترسی متعدد برای استفاده آسان تر وجود دارد. دکمه های چند رسانه ای برای آن زمان به شما استفاده از iPad خود را به تماشای یک فیلم بسیار مفید هستند. باتری لیتیوم قابل شارژ صفحه کلید به 150 ساعت استفاده مداوم در یک شارژ می دهد. با قیمت آن مقرون به صرفه است. فقط نگاه کردن برای صفحه کلید تطبیق سرعت با زمان کمی مصرف.

ZAGG ناهموار مسنجر مورد ($ 94)

ارائه تمام موارد صفحه کلید در اینجا برخی از سطح حفاظت برای iPad خود را, اما چند کاملا به سختی مورد “مناسب” است. ZAGG مورد مسنجر ناهموار دلار روند که با دو لایه حفاظت یادآور طرح مورد آیفون محکم. اگر شما حرکت زیادی در آن بیش از حد که به عنوان عملی نیست سنگین تر از بسیاری است، اما iPad خود را بهتر برای آن محافظت می شود.

در کنار طراحی ناهموار دسته معمول وجود دارد مفید مانند بیماری است که می چرخد دو زاویه دید متعدد ویژگی های. کار صفحه کلید همچنین به عنوان یک اندازه کامل منظم علاوه آن دارای نور پس زمینه. آن همچنین به دو دستگاه فردی در همان زمان با تبدیل آسان برای استفاده شما سوئیچینگ بین آنها متصل — مناسب برای آن زمان استفاده از صفحه کلید خود را با آی فون خود را بیش از حد کنید.