با vpn ها شما اغلب ‘من هنوز ربات”در گوگل و به صرف 5 دقیقه روی تصاویر اتومبیل. هر گونه الحاقات است که جستجوی خود را به موتور مختلف هدایت وقتی آن اتفاق می افتد وجود دارد؟

این احتمالا به من بیش از هر چیزی با تونن آزار. شما فقط می خواهید برای انجام یک جستجوی سریع اما آن باعث می شود شما از طریق صفحات 5 اثبات شما انسان. من فکر می کنم بزرگ اضافه کردن و یا فرمت خواهد بود که تشخیص این صفحه وقتی که آن اتفاق می افتد و به طور خودکار تغییر مسیر جستجوی خود را به موتور های مختلف. هر چیزی مانند این وجود دارد و یا هر کسی در آن علاقه مند می شود

خرید فیلترشکن

6 دیدگاه برای “با vpn ها شما اغلب ‘من هنوز ربات”در گوگل و به صرف 5 دقیقه روی تصاویر اتومبیل. هر گونه الحاقات است که جستجوی خود را به موتور مختلف هدایت وقتی آن اتفاق می افتد وجود دارد؟”

  1. Try StartPage. It redirects your google searches through its proxy. It isn’t as fully-featured as the google site, though.

  2. DDG or StartPage.
    Google is smart enough to know if you use a VPN that’s shared with hundreds/thousands of other users. If you want to avoid that, you have to set up your own VPN

  3. Correction, “With **shit** VPNs you often get the ‘I’m not a robot’ on Google and have to spend 5 minutes clicking on pictures of cars.”

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.