اپل صفحه کلید های وحشتناک و چرا Repairability امور

اپل است رفع busted صفحه کلید مک بوک رایگان، که می گذرد به آنها پول هزینه. اگر صفحه کلید های آسان برای تعمیر و یا جایگزینی این همه توانستند اجتناب شده است.

Repairability به خطر بیافتد به عنوان لپ تاپ نازک تر. اپل مک بوک و مک بوک پرو نمونه های نخست و مسائل مربوط به صفحه کلید نمایش دلیل این مشکل است.

کایل Wiens نوشتن برای iFixIt اینجا است:

شما کلاه کلیدی را تعویض کند. و آن را بدتر می شود. صفحه کلید خود را می توان به سادگی کردن جابجا کردن. شما حتی نمی توانید مبادله کردن حروف شامل صفحه کلید خود. شما هم به جای چسب در باتری لای شیار و سخنرانان در همان زمان. برای تیم خدمات اپل، نیمه فوقانی کل لپ تاپ جزء تک است. که چرا اپل تا شده شارژ از طریق بینی است و برای همیشه لطفا برای مصرف در این تعمیرات. و چرا چنین معامله بزرگ است — برای مشتریان و سهامداران — که اپل گارانتی گسترش است. این راه سر در گم گران قیمت لپ تاپ حرکت تند و سریع است.

این سری وحشتناک از گزینه های طراحی، و آن است که آنها پول هزینه شده است. اپل همچنین از فروش 2.000 دلار + لپ تاپ با کیبورد که دائما در حال شکستن که چرا در نهایت به حال هیچ چاره ای اما برای ارائه رایگان تعمیرات انتظار نیست. وین را ادامه می دهد: سود اپل

در هر دستگاه است که آنها را تحت این برنامه جدید گارانتی نابود شده. تاثیر واقعی کسب و کار ناشی از طراحی محصول unrepairable است. سامسونگ به تازگی به حال یک تجربه مشابه با Note7. بله، مشکل باتری نقص تولید شد. اما اگر باتری آسان به جایگزین شده بود، آنها فقط باتری به جای کل گوشی به یاد می آورد که می تواند. 5 تریلیون دلار اشتباه طراحی شد.

Repairability به عنوان نگرانی تو رفتگی در دیوار مطبوعات فناوری گسترده تر با ناهنجاری های نازک ریز و فریم درمان می شود. که باید تغییر دهید. کل مقاله به تشریح این نقطه بسیار خوبی; شما اتمام آن باید.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.