معامله: Touchwave Earbuds بلوتوث فقط 42.99 $!

طراحی مینیمال و دولت از هنر، فن آوری با هم در Earbuds بلوتوث Touchwave Cresuer بیا. 30-45 ثانیه ذخیره می توانید اتمام تبلیغی نرم و صاف کردن در ویدیو بالا. 

نانولوله کربن غشاء disconcertingly پزشکی صدا ممکن است اما آنها در واقع نسل بعدی فن آوری صدا . تیم که Cresuer را اعزام این فناوری بسیار خوب در Earbuds بلوتوث خود به ارائه عملکرد برتر صدا.

به نظر می رسد که هر جنبه ای از این earbuds 4.1 بلوتوث است طراحی شده لطفا . و همچنین خود را تحویل صدا نانولوله های فانتزی، Touchwave بلوتوث Earbuds همچنین فن آوری لغو سر و صدا CVC ، و و بیشتر انزوا توسط سیلیکون eartips ویژگی. ایده آل برای غرق کردن ترافیک ساختمان کار می کند یا آزار دهنده همکاران.

 Touchwave earbuds بلوتوث

هر یک پیشنهاد وزن در فقط 5 گرم و متناسب راحت در گوش شما را در حالی که اجازه می دهد شما را به پاسخ تماس یا کشتی لحن با از دست دادن تک . قبول کنیم که ما به سختی مد تجارت، اما ما همچنین فکر می کنم آنها بسیار گرم بیش از حد نگاه.

Touchwave Earbuds بلوتوث در یک نگاه:

  • کنترل آهنگ یا پاسخ تماس با از دست دادن ساده بدون هر گونه فشار اضافی در گوش شما.
  • برقراری تماس های روشن به لطف فن آوری لغو سر و صدا CVC & کل سر جدا از سیلیکون eartips.
  • Earbuds خود را به محل در طول تمرینات سخت با سه اندازه مختلف برای گزینش و عرق مقاومت باشید.
  • گوش دادن به موسیقی برای سه ساعت در یک شارژ, و یا تا 12 ساعت هنگامی که جعبه با استفاده از شارژ.
  • جوانه های شارژ تا چهار بار کامل در رفتن با مورد شارژ بی سیم.

زیرا آنها گرفته ام یک افت قیمت قابل توجهی این هفته ما هستیم Earbuds بلوتوث Touchwave امروز spotlighting. قبلا خرده فروشی اطراف $100 ، آنها را به پایین تر 42.99 $است. این شامل جعبه شارژ و دیگر لوازم جانبی البته. ما فکر می کنم آنها هستیم ارزش نگاه است که که میزان.

 بلوتوث Earbuds

معامله نمی آخرين بلند ، بنابراین اگر شما در بازار برای یک مجموعه جدید از earbuds بلوتوث دریافت بیش از خودتان به تکنولوژی می پردازد و نگاه.  دکمه زیر شما را می گیرد وجود دارد.

تیم AAPicks می نویسد: درباره ما فکر می کنیم شما می خواهم، و ما ممکن است سهم درآمد حاصل از هر گونه خرید های ساخته شده از طریق لینک های وابسته را مشاهده کنید. برای دیدن همه ما داغ ترین معاملات، سر را به مرکز AAPICKS.


در حال جستجو برای یک گوشی جدید و یا طرح اینجا شروع کنید با ابزار قدرت طرح اندیشه:

این ابزار هوشمند به شما اجازه می دهد تا برنامه با تلفن قیمت ردیف داده ها و دسترسی های منطقه ای فیلتر. توقف برای خدمات همراه شما overpaying نفرت و تلفن است که شما خسته. با استفاده از ابزار مقایسه گوشی & طرح ما به طور کامل سفارشی کردن تجربه همراه خود و بدون دردسر گذار از یک حامل به دیگری!