“بهتر با هم” ادغام خواهد شد دستگاه های آندروید و سیستم عامل کروم

  • سرویس جدید از گوگل است که اندیشه تلفن و کامپیوتر سیستم عامل کروم را ادغام “بهتر با هم” است.
  • با داشتن دو دستگاه کار قابلیت های جدید با هم، ممکن است.
  • به نظر می رسد با هم بهتر کار زیادی مانند اپل ادغام بین دستگاه های iOS و دستگاه macOS.

شاید اوایل هفته آینده گوگل یک سرویس جدید به نام “بهتر با هم” که به دستگاه شما آندروید و دستگاه های سیستم عامل کروم خود را قدرت به عنوان یک تیم کار پردهبرداری کرد.

کمی برای اطمینان مورد بهتر هم تا حال حاضر شناخته شده است اما رحمان Mishaal از XDA توسعه دهندگان را در تویت ها که او را از دسترس عموم مرتکب کروم اینسو انسو جمع می کردن دادن جان کلام اساسی خدمات ارسال.

با توجه به رحمان، خدمات بهتر با هم نگه دارید از Chromebook صحبت کردن به یکدیگر و در نتیجه فعال کردن قابلیت های جدید بین دو دستگاه و تلفن خود را برخی از نمونه عبارتند از:

  • اس ام اس اتصال، که به شما خواندن و پاسخ دادن به پیام های متنی در سیستم عامل Chrome اجازه. این احتمال متفاوت و احتمالا قوی تر نسبت به تازگی پرده برداری پیام اندیشه برای وب است.
  • فوری Tethering، که به شما این امکان را می دهد شما را به استفاده از تلفن خود را به عنوان کانون و سپس اتصال به اینترنت در Chromebook خود فورا. شما در حال حاضر می توانید انجام این کار با هر لپ تاپ، اما در حال حاضر می خواهد “فوری” با هم بهتر.
  • گوشی هوشمند, که کمک خواهد کرد که شما برای جلوگیری از تایپ رمز عبور، به Chromebook خود بارها و بارها. اگر تلفن شما نزدیک است، در عوض, لپ تاپ خود را به طور خودکار باز کنید.

اگر این صدا آشنا است که چون مردم در اکوسیستم اپل داشته اند که آنها را برای ویژگی های مثال سه سال همه در حال حاضر در دسترس مردم است که آی فون و رایانه macOS هستند. مقاله مرتبط

در واقع لحظه ویژگی Tethering نیز در حال حاضر موجود برای صاحبان 2 پیکسل گوگل و گوگل Pixelbook است.

این روشن است چه دستگاه هایی سازگار با این سرویس هم بهتر خواهد بود. به نظر می رسد بعید است که این ویژگی کار در حیطه تلفن های اندیشه و Chromebooks جای کار فقط بر روی محصولات را انتخاب کنید. ما باید صبر کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد در هفته های آینده!

بعدی: آیا شما کروم سیستم عامل دوست، اما نفرت لپ تاپ؟ ایسر در جدیدترین Chromebox ممکن است برای شما