عملیات سونی تلفن همراه خاورمیانه و آفریقایی و ترکی According

  • به اوان Blass بس ممکن است، سونی موبایل عملیات در خاورمیانه و ترکیه و آفریقا پایان سال را متوقف خواهد کرد.
  • اگر درست باشد، این می تواند معنی موبایل سونی بدتر از پیش فرض انجام است.
  • این شایعه در پشت قبلی گرایان موبایل برای سونی می آید.

با توجه به صدای جیر جیر از اوان Blass ، موبایل سونی را به عملیات جهانی downsize دنبال است. اگر چه سونی خود بیانیه ای در این موضوع ساخته شده است، Blass می گوید: همراه سونی “عملیات و دفاتر در خاورمیانه و ترکیه و آفریقا توسط اکتبر امسال تعطیل خواهد شد”.

سونی گوشی های تلفن همراه هستند اغلب برای طرح مورخ انتقاد و ضعیف کمپین های بازاریابی آن است به احتمال زیاد بخشی از دلایل چرا سهم شرکت از بازار گوشی های هوشمند کوچک است. با این حال، سونی است که معمولا کیفیت ساخت فوق العاده اند و بالا پایان ویژگی های که ایجاد کرده فن کوچک اما وفادار پایه تلفن.

اما این شایعه از Blass همراه با دیگر اخبار اخیر (مانند سونی سرزنش فروش گوشی ضعیف در کاستی های خود) نشان می دهد که سونی موبایل را در دست کم گرفتن یک دگرگونی بزرگ در سال 2018. پرتاب اندیشه مقاله مرتبط

این می تواند سونی به refocus تلاش خود را برای آن بخش تلفن همراه توسط محور تنها بر پایه فن هسته آن به دنبال دارد. و یا می تواند باشد که این شرکت از بازار که در آن قیمت بالا شدند flagships و همچنین دستگاه های متوسط و بودجه انجام نمی کشیدن.

و یا می تواند باشد که موبایل سونی به سادگی رتبهٔ خونریزی و سرانجام برابر خواهد شد. ما نمی دانیم.

اگر سونی موبایل در واقع نه بخوبی انجام شده است، شما نمی خواهد آن را خبری اخیر است که در آن حق بیمه XZ2 دایالر سونی ظالمانه 999 دلار فروش می دانم. اگر قیمت مناسب آن را در دستگاه های خود با شاید سونی بهتر می تواند انجام دهد.

بعدی: سونی: نمایش راه راه نیست نقص اینجا چرا آنها رخ می دهد