در 1930s, وجود دارد تعداد زیادی از آشپزی اختصاص داده شده به پخت و پز با?

پاسخ: ژل-o آهک

شما هرگز به این فکر را متوقف کرده اند ممکن است، اما اگر شما یک آمریکایی به اندازه کافی به هر یک از قرن بیستم به یاد داشته باشید (یا به اندازه کافی جوان و مطرح در مناطق کشور که ژل-o هنوز هم بسیار محبوب است)، سپس شما ممکن است متوجه چیزی نوع فرد هنگامی که شما را به توقف. چپ آهک ژل-o بر اساس دستور شناور در اطراف وجود دارد. حتی اگر ژل-o باعث به تن طعم — نارنجی, توت فرنگی, گیلاس، انگور، لیمو، آناناس، و بیشتر–رب است همه جا .

این اتفاقی نیست و قرار است در هیچ بخش کوچکی به معرفی طعم لیمو در همان زمان که ژل-o افزایش صعود سریع در وضعیت به عنوان یک گزینه شام باید با بهره گیری از است. ترکیب آهک با طعم ژل-o معرفی شد که در سال 1930 و با تشکر از علاقه روز افزون به Jell ای با تازگی طعم جدید (و همچنین فشار PR سالم توسط ژل-o صاحب عمومی مواد غذایی طراحی شده برای سرمایه گذاری بر وضعیت ناگهانی باید ژل-o به عنوان ناهار خوری گزینه)، ژل-o آشپزی در ترکیب آهک ژل-o به برنامه های غذایی شروع به ظاهر تا در همه جا.

اگر شما می توانید تصور خوردن آن به تصور کسی جایی ترکیب آن را با ژل-o — ماکارونی، ماهی، سبزیجات، سالاد سبزی، شما انتخاب کنید. امروز، ما را از “ژل-o سالاد” به عنوان یک میوه شیرین ترکیب کامل از انواع توت ها و آناناس فکر می کنم اما وقتی که معرفی شد، آن را بسیار محبوب در جدول واقعی سالاد gelatinize بود — اسفناج و سبزیجات مورد پسند diced و همه. در میان تمام طعم آهک واقعا زمان برگزاری و خوبی به 1950s، آهک Jello ای شد شام استیپلز در سراسر کشور بر اساس دستور. به خصوص اگر حضور در یک وعده غذایی میزبانی شخص مسن تر در دوران آهک همه جا مطرح غذاهای ژل-o به پیدا کردن یک کمی لرزان ژل-o سبز در مقابل شما امروز حتی غیر معمول، نیست.

عکس حسن نیت ارائه میدهد غذاهای Jell o/رسم شرکت.