چگونه به غیر فعال کردن چرخش صفحه نمایش خودرو-در 10 ویندوز

10 ویندوز می تواند به طور خودکار چرخش صفحه نمایش خود اگر شما جلوی کامپیوتر یا قرص — فقط گوشی های هوشمند خود را دوست دارم. شما می توانید چرخش صفحه نمایش خود را در محل، اگر دوست دارید قفل.

چرخش اتوماتیک صفحه نمایش تنها در دستگاه های دارای شتاب سنج داخلی در دسترس است. ویندوز با استفاده از این بخش سخت افزار برای تعیین جهت فیزیکی فعلی صفحه.

چگونه برای تغییر چگونگی چرخش در خاموش

و یا مرکز اقدام اقدام سریع که کاشی است چرخش خودکار روشن یا خاموش می کند. برای باز کردن آن کلیک کنید روی نماد هشدار در نوار وظیفه در گوشه پایین سمت راست صفحه نمایش یا مطبوعات ویندوز + احمد

و یا از دست دادن “چرخش قفل” در پایین صفحه مرکز اقدام به فعال سازی قفل چرخش کاشی. این مانع از چرخش خودکار صفحه و قفل صفحه نمایش خود را در حالت فعلی.

در حالی که موزائیک برجسته، و غیر فعال در حالی که هوا تاریک است چرخش قفل فعال می شود.

اگر شما دان ‘ ŧ این کاشی، دستگاه شما احتمالا چرخش اتوماتیک صفحه نمایش را پشتیبانی نمی کند. ممکن است که در مرکز عملکرد سفارشی, شما حذف کاشی و نیاز به آن را به اضافه است.

شما همچنین می توانید ضامن قفل چرخش از برنامه تنظیمات. سر به تنظیمات برای انجام این کار، > سیستم > صفحه نمایش. پایین را به پیدا کردن کشویی “چرخش قفل” و تنظیم آن را به “در” و موقعیت. آن تبدیل به “خاموش” را به غیر فعال کردن قفل چرخش و چرخش اتوماتیک صفحه نمایش را فعال کنید.

چرا چرخش قفل خاکستری است?

در برخی موارد کاشی “چرخش قفل” اقدام سریع و تبدیل “چرخش قفل” در برنامه تنظیمات رتبهٔ شکلبندیها، می شوند.

اگر جلوی کامپیوتر زمانی که دستگاه شما در حالت لپ تاپ این اتفاق می افتد. اگر شما از لپ تاپ با لولا 360 درجه هنگامی که آن را در حالت عادی لپ تاپ به عنوان مثال، چرخش قفل خاکستری رنگ می خواهد شد. اگر دستگاه با صفحه نمایش قابل جابجایی در حالی که صفحه به صفحه کلید متصل قفل چرخش خاکستری رنگ می خواهد شد. این است زیرا در حالت لپ تاپ استاندارد, هرگز به طور خودکار باعث چرخش صفحه خواهد شد.

هنگامی که شما تبدیل دستگاه به حالت قرص — به عنوان مثال، با چرخش صفحه نمایش آن تمام راه بازگشت در یک دستگاه با لولا 360 درجه یا قطع صفحه نمایش از صفحه کلید–چرخش خودکار را فعال کنید و گزینه چرخش قفل می شود موجود است.

اگر چرخش قفل کردن شکلبندیها، حتی در حالی که دستگاه شما در حالت قرص و صفحه نمایش به طور خودکار چرخش است، راه اندازی مجدد کامپیوتر شما را امتحان کنید. این به احتمال زیاد اشکال است.