هدیه VPN چرخش پس از تجربه من, می تواند کسی توضیح نقطه آن را به من چیست؟

برای من، کلی استدلال من شنیده است “برای”امنیت. پنهان کردن اطلاعات شخصی از شرکت های بزرگ، پنهان کردن اطلاعات شخصی از دولت، مخفی کردن اطلاعات شخصی افراد، و غیره. دلیل عمده دیگر من شنیده ام قادر به دور زدن قفل منطقه است. دور زدن قفل منطقه تنها کسی است که باعث نوعی حس به من داده شده تجربه من با VPN است.

هنگامی که بر روی VPN IP گاهی سایت من کاملا مسدود کردن دسترسی خواهد بود و من می خواهم به تغییر به VPN آی پی های مختلف، که گاهی نیز مسدود خواهد بود اما گاهی اوقات من می خواهم اجازه دهید. این به من بلافاصله نشان داد که vpn ها امن از بسیاری که موعظه در مورد آنها می خواهم به این باور نیست. اگر سایت VPN IP را مسدود می کند، دلیل آن می تواند بگوید “غیر معمول ترافیک” آینده از آن آی پی است. اگر آی پی شبکه اختصاصی مجازی کاربران به طور موثر مخفی بود، آن هر نوع اقدام امنیتی سفر نمی. تنها دلیل سایت VPN IP مسدود خواهد بود اگر آن را می توانید بگویید این سیستم چند IP و تنها راه آن قادر به انجام این کار این است که اگر آن قادر به خر خر کردن هر یک از سیستم به صورت جداگانه با وجود بودن در VPN IP است. یعنی اگر آنها را در IPs VPN با کمی اضافه شده بودند تا آنها را که اطلاعات زیادی از این سیستم “آی پی شبکه اختصاصی مجازی با استفاده از” این سایت جمع آوری شده. گاهی اوقات یک سایت به من “تایید به شما انسان” تصویر انتخاب اندازه گیری، که همان چیزی است که همانطور که قبلا شرح داده شده است می دهد (آن می داند که سیستم های فردی خود را در حال آمدن است از laneshared آی پی شبکه اختصاصی مجازی)، با لایه اضافه شده “در حال حاضر ما lanesharing انسان تلاش بگویید شما پنهان کردن و نه multibot آی پی، اگر یکی از شما تایید این را برای ما چون ما هر سیستم در این برچسب به عنوان “.

اساسا آنچه اتفاق می افتد است افرادی که با استفاده از VPN IPs برای پنهان کردن اطلاعات (بای پس نه فقط منطقه قفل) از هر کس، فقط اطلاعات اضافی دور دادن-همه چیز آنها دور در آی پی غیر VPN به همراه این واقعیت است که آنها در حال تلاش برای مخفی کردن می دهد با استفاده از آی پی شبکه اختصاصی مجازی.

گذشته از عبور از منطقه قفل که ممکن است و یا (در صورت وجود اقدامات امنیتی است که قادر به خر خر کردن سیستم های چندگانه در VPN IPs, سایت های که قفل منطقه دور توسط VPN IPs پیگیری از سیستم است که انجام این کار دارد؟) نیز کاملا بی ضرر ممکن است-چه در نقطه داشتن VPN اگر در عمده دست کم زنجیر می توانند به خر خر کردن کردن سیستم های فردی حتی اگر آنها در عظیم چند کاربر آی پی شبکه اختصاصی مجازی?

من هم فکر کردم “خوب، ما را از مردمان بزرگ پنهان نمی تواند اما ما هنوز هم می تواند از گروه ها و افراد با VPN IPs کمتر پنهان” اما اگر VPN IP lanesharing با صدها هزار نفر از کاربران دیگر که حتی مورد است؟ نیست آن بالقوه آن را آسان تر برای یکی از آنها (برای حفظ رفتن استعاره) فقط نگاه در و یا در داخل وسیله نقلیه خود را به شما به اشتراک گذاری همان کوچه و جمع آوری اطلاعات زیادی به این ترتیب است؟

هیچ یک از این کلامی است. من ترجیح می دهم به استفاده از VPN را اگر آن را واقعا کمک می کند اما مگر من چیزی گم شده، مثل تنها از اقتدار اموال دو قرار دادن بر روی کلاه و عینک آفتابی و حتی اگر بقیه شما برهنه است که باعث می شود شما حالت خفا فکر و حال حاضر هفتم برهنه بودن رفتن آن برای تلفن های موبایل e صاحبخانه فقط می داند که فکر می کند زیرا آنها قرار دادن بر روی کلاه و عینک آفتابی آنها مخفی است؟ و با تمام داده های به اشتراک گذاری شرکت های بزرگ (شما حتی در بیت اخیر درباره بسیاری از بازی های کامپیوتر به نرم افزار مجموعه داده ها در آن در معرض نگاه می تواند)، اگر یک بازرسی اصلی سیستم خود را برای آی پی شبکه اختصاصی مجازی در حال برچسب اطلاعات که ممکن است مشترک با o شرکت/افراد وجود دارد. مگر من چیزی گم شده، در حالی که آنها فکر می کنم آنها مخفی پس شاید فقط بیشتر به باز کردن قرار دادن آن است؟ بدیهی است که این امر می تواند نفع چهره های اقتدار را می خواهند بدانند که در حال تلاش برای مخفی کردن و که بازی است. حتی اگر قصد استفاده از VPN مجرم نیست و به سادگی است “به”مخفی کردن اطلاعات برای امنیت، استفاده از VPN قطعا بازیگران سایه زمانی که برچسب به همین دلیل مردم در استفاده از vpn ها است که استفاده از آن برای اعمال جنایی پس باز هم وجود دارد. دوباره به نفع اقتدار چهره قادر به نشان گذاری افراد برای شبکه اختصاصی مجازی بدون در نظر گرفتن قصد استفاده از.

توصیه های واضح از کسی که vpn ها را پشتیبانی می کند می تواند “اگر VPN خود را مخفی نمی شود که شما، استفاده از VPN مختلف”، اما مگر اینکه آن را با استفاده از برخی از فن آوری پیشرفته دیگر تونن نیست + است * بسیار * کم usercount (بنابراین هزینه بالا برای جبران شود) بنابراین شما لازم نیست صدها هزار نفر از کاربران از همان آی پی شبکه اختصاصی مجازی عبور امنیتی مهم پرچم بازرسی منظم است چه به پایان می رسد تا گرفتن پلیس عراقی که به عنوان “VPN IPs”، آن را با brandname مختلف بر روی آن همین توصیه است.

با این همه گفت:, من گم شده چیزی است که باعث می شود آنچه که الان برای من واضح به نظر می رسد من محاکمه محدود من با VPN داده شده است؟ یا آن را در واقع مردم با استفاده از VPN برای دریافت برچسب اضافی در خود (تمام اطلاعات شما را تا حس VPN + شما با استفاده از شبکه اختصاصی مجازی) فکر آنها در حال گرفتن برچسب ها کمتر در خود با استفاده از VPN?

خرید فیلترشکن

2 دیدگاه برای “هدیه VPN چرخش پس از تجربه من, می تواند کسی توضیح نقطه آن را به من چیست؟”

  1. > This to me immediately indicated that VPNs aren’t as secure as most who preach about them would like to believe. If a site is blocking a VPN IP, it’s because it can tell “unusual traffic” is coming from that IP. If a VPN IP was hiding users effectively, it wouldn’t trip any sort of security measure. The only reason a site would block a VPN IP is because it can tell it’s a multi-system IP, and the only way it would be able to do that is if it were able to sniff each system individually in spite of being on a VPN IP.

    Your assumption here is incorrect. They block VPN’s by using services that have lists of VPN service addresses.

    When you visit your VPN’s service page and they offer OpenVPN config files to download, guess what? companies that block VPN’s as a business model also download those files and add those addresses to their blocklists.

    There are also VPN/Proxy detection companies that just detect all datacenter IP Ranges as VPN’s.

    Just because a service knows you’re using a VPN (because of what I just described) doesn’t mean your privacy is compromised as they still don’t know who you are. All they know is you’re using a VPN and that’s all.

    > I also thought “Ok, we can’t hide from the big guys, but we can still hide from lesser groups and individuals with VPN IPs”, but if a VPN IP is lanesharing with hundreds – thousands of other users, is that even the case? Doesn’t it potentially make it easier for one of them (to keep the metaphor going) to just look at or inside your vehicle since you’re sharing the same lane, and gather a lot of information that way?

    No, just because you’re using a VPN doesn’t mean other users of that VPN can view your traffic or the people you’re connecting with. NAT (Network Address Translation) is used on the VPN server as a type of router which maintains network states for each individual user. There is never crosstalk or exposure of information due to multiple users on the same IP Address.

  2. > the general reasoning I’ve heard is “for security”. Hide personal information from corporations, hide personal information from government, hide personal information from individuals, etc.

    No, you’re gaining security/privacy from other users on your local LAN (which may also be public Wi-Fi, or home Wi-Fi) and from your ISP. If they spy on your traffic while you use a VPN, all they can see is HTTPS (TLS) traffic going to the VPN. They can’t see what domains you’re accessing.

    > bypassing region locks

    Yes, this is a benefit of a VPN.

    > If a site is blocking a VPN IP, it’s because it can tell “unusual traffic” is coming from that IP.

    No, as someone else said, they have lists of VPN servers, and for some reason they want to prevent users from using a VPN. Maybe they get more spam or other fraud through VPNs than from non-VPN users, or maybe they want to enforce a region lock.

    > it would be in the interest of authority figures to want to know who is trying to hide

    Sure, if only a minority use a VPN, some authority could consider VPN users to be of more interest, worthy of more tracking. Same with TOR users, or people who delete cookies, or people who use Linux, or people in foreign countries, or other characteristics.

    Of course, if your traffic is mixed with that of 1000 other users coming out of the VPN server, it’s going to be hard to distinguish your traffic from the other 999.

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.