چرا جهان فنجان احساس بیشتر مدرن از NFL در Netflix سن

فوتبال بازی پیشرفته نیست اما در یک راه آن مدرن تر از چهار جزيره بزرگ در شمال امریکا احساس: شما هنوز دائما بودن در حال قطع آگهی های بازرگانی.

جریان خدمات مانند Netflix و آمازون نخست منظور ما نه به دیدن commercials مگر اینکه ما در حال بازدید از خانواده های قدیمی تر، اقامت در هتل، یا در حال مشاهده ورزشی استفاده می شود. که باعث می شود جام جهانی تا به تماشای طراوت: بدون وقفه تجاری در طول بازی شما را وادار به تماشای 45 دقیقه ورزش خالص بدون در توسط GEICO فریاد می زدند: که به معنی وجود دارد. پس از halftime تبلیغات است، که شما 45 دقیقه دیگر بدون وقفه ورزش کنید.

مرتبط با: نحوه پخش 2018 فیفا جام جهانی آنلاین (بدون کابل)

اینجاست Siegler مهدي قدري نوشتن کلمات 500ish:

این کنتراست با ما ورزش پرطرفدار فوتبال (آمریکا). سازمان دیده بان شما را برای چند دقیقه. سپس شما چند دقیقه تبلیغات پخش. سپس شما چند دقیقه یکی دیگر از بازی پخش. سپس چند دقیقه دیگر از تبلیغات. این بارها در طی چند ساعت تکرار می کند. و (چون خیلی از بازی هیجان زده هنوز در یخ تجاری هیجان زده ایستاده در اطراف سیم پیچ پایین ساعت) مانند 11 دقیقه کل مقدار گیم پلی عمل شما در واقع برای دیدن چیزی است. و 100 و یا تبلیغات. به طور جدی.

Siegler می رود به که بگویم، بلند مدت, روش جام جهانی ممکن است تصمیم گیری کسب و کار بهتر. این امر می تواند یک مشکل جالب برای تحصیل از نظر اما چه ورزش بدون وقفه های آگهی ثابت است نمی دانم وحی است.

عکس های اعتباری: فروشنده / Shutterstock. com


گلدان جاستین سردبیر اخبار برای چگونه به گیک. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.