سامسونگ کهکشان S10 شایع است سه مدل بزرگترین ممکن است سه دوربین

  • A جدید شایعه ادعای S10 کهکشان سامسونگ با سه مدل مختلف راه اندازی خواهد شد.
  • هر مدل بر اساس گزارش راه اندازی دوربین های مختلف عقب با بزرگترین به سه سنسور دوربین داشته باشد.
  • S10 کهکشان راه اندازی ممکن است در نیمه اول سال 2019.

زمان برای شایعه دیگری در مورد سامسونگ کهکشان S10, اما این یکی کمی متفاوت از حد، است اگر درست باشد.  Etnews (از طریق جهان یخ ) گزارش های که سامسونگ قصد دارد برای راه اندازی سه مدل مختلف S10 کهکشان مدتی در نیمه اول 2019, هر یک با راه اندازی دوربین های مختلف عقب.

ادامه مطلب: این است که احتمالا S10 کهکشان نیست

این گزارش ادعا می کند که S10 کهکشان با نام کد داخلی “فراتر از.” در حال توسعه با توجه به داستان، “فراتر از 0” 5.8-اینچ صفحه نمایش داشته و سنسور دوربین عقب تنها در حالی که “فراتر از 1” همان اندازه صفحه نمایش اما عبارتند از دو دوربین عقب. در نهایت، “فراتر از 2” به 6.2 اینچ صفحه نمایش و دوربین عقب سه راه اندازی شایع است. هیچ کلمه ای در اندازه مگاپیکسل است که موجود در این گوشی وجود دارد.

اگر این مقاله دقیق این اولین بار در تاریخ سری کهکشان که سامسونگ سه مدل مختلف از این مجموعه در همان زمان راه اندازی می شود. مقاله همچنین شایعات اوایل که تکرار S10 کهکشان در نمایش می توانست سنسور اثر انگشت. علاوه بر این، بسیاری از شایعات است که سامسونگ تلفن جداگانه با نمایش foldable زمانی در 2019 آزاد اشاره.

آن جالب شباهت آن دو نظر می خواهد بود اگر سامسونگ واقع در یک گوشی با دوربین عقب سه گانه کار کند، سه عقب دوربین های حال حاضر در Huawei P20 حرفه ای، و چگونه مختلف آن که گل سرسبد تلفن در مقایسه با ممکن است.