چگونه به تعمیر کامپیوتر گیر در “نمی روشن خاموش” در به روز رسانی ویندوز

“گرفتن ویندوز آماده، خاموش کردن نیست” پیام به نظر می رسد در حالی که ویندوز قادر به نصب نسخه های به روز است. ویندوز خواهد شد به طور معمول پایان مراحل نصب اگر شما آن زمان — اما اگر ساعت شده است، شما فقط ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر شما.

متاسفانه، طبیعی است که صبر کنید در حالی که ویندوز به روز رسانی است و این ضایعات به مقدار بسیار زیاد از زمان. مایکروسافت می گوید ویندوز 10 حدود 700 میلیون دستگاه وجود دارد و که 2018 آوریل بروز می کنند 10 تا 30 دقیقه به نصب. بنابراین، با فرض به طور متوسط 20 دقیقه برای کامپیوتر 700 میلیون که بیش از 26.000 سال زمان جمعی بشریت انتظار برای ویندوز 10 برای نصب به روز رسانی تنها هدر رفته است.

چه اتفاقی می افتد اگر شما راه اندازی مجدد کامپیوتر شما

اگر شما راه اندازی مجدد کامپیوتر خود را در طی این فرایند مراحل نصب به روز رسانی انجام نمی شود. اما چگونه به شدت آن را انجام نمی شود این مشکلات با رایانه می شود? برای پیدا کردن دقیقا چه اتفاقی می افتد، ما برخی از آزمایشات زد.

اول، ما گفته شده ویندوز نصب بروز رسانی پیش فرض از ویندوز به روز رسانی. ما زور راه اندازی مجدد کامپیوتر ما در حالی که “گرفتن ویندوز آماده. خاموش “پیام بر روی صفحه ظاهر شد. کردن نیست راه اندازی مجدد کامپیوتر و ما به سرعت عادی ثبت نام در صفحه دیدم.

پس از ما بسپار ویندوز نمایش داده اطلاع رسانی “ما به نصب پایان نیست”. نصب به روز رسانی شکست خورده بود، اما ویندوز هنوز کار درستی بود. ویندوز فقط به روز رسانی به نصب بعد امتحان می کنید.

در حالی که صفحه نمایش گفت: “کار بر روی نسخه های به روز 27 ٪ کامل، نمی خاموش کامپیوتر خود را.” دوم، ما دوباره کامپیوتر ما

راه اندازی مجدد ویندوز به طور معمول و دیدیم که یک پیام گفت: “ما کامل نیست به روز رسانی، در حال باطل کردن تغییرات، خاموش کردن رایانه شما نیست.” پس از فرآیند کامل, بوت ویندوز به طور معمول و همه چیز کار می کرد که انتظار می رود.

ما نیز این روند در حالی که نصب بروزرسانی ویندوز 10 های عمده ای از بروز حداقل سازندگان قصد 2018 آوریل آزمایش به روز رسانی. ما دوباره راه اندازی کامپیوتر ما هنگامی که پیام “پیکربندی به روز رسانی برای ویندوز 10، 10 ٪ کامل، نه خاموش کردن رایانه” در صفحه ما ظاهر شد.

پس از راه اندازی مجدد کامپیوتر، ما شاهد پیام ساده “انتظار” و سپس به طور معمول صفحه نمایش ورود به سیستم ظاهر شد. یک بار دیگر اعلان “ما نصب به روز رسانی پایان نمی” دیدیم.

در نهایت، ما سعی به راه اندازی مجدد کامپیوتر زمانی که گفته می شود “کار بر روی نسخه های به روز 48 درصد کامپیوتر خود را خاموش نکنید. این مدتی طول خواهد کشید.» “نسخه قبلی Windows شما بازیابی…” پیام ظاهر ویندوز بروز رسانی نورد برگشت و ما کامپیوتر بوت و به طور معمول پس از آن کار می کرد.

در هر test خاموش کردن کامپیوتر هیچ مشکلی ایجاد نمی کند. Windows فقط تصمیم گرفته برای جلوگیری از به روز رسانی و هر پرونده ای که برگردید به روز شد. ویندوز در بروز رسانی پیش از تلاش برای نصب آن را دوباره، تنها در صورتی که مشکلی در دانلود وجود داشت به دانلود دوباره اصرار دارند. به روز رسانی پس از آن به طور معمول پس از آن نصب شده.

شما چه مدت صبر کند؟

بیمار و دادن ویندوز برخی از زمان برای پایان نصب به روز رسانی اگر این پیام را در صفحه نمایش شما ظاهر می شود. بسته به چقدر بروز رسانی ویندوز این است که نصب و چگونه آهسته رایانه و حافظه داخلی آن هستند، این فرایند می تواند در حالی که برای تکمیل را.

مشترک برای این پیام به نظر می رسد بر روی صفحه نمایش خود را تا پنج دقیقه است. اگر این پیام روی صفحه ظاهر شد و برای مدت طولانی, اما, شما ممکن است نیاز به راه اندازی مجدد کامپیوتر شما. فقط در مورد ویندوز در حال انجام کارهای زیادی در انتظار دو ساعت توصیه می شود. Windows فقط ممکن است نیاز به برخی از زمان به پایان این روند، به خصوص اگر این یک بروز رسانی بزرگ و هارد دیسک خود را آهسته و کامل است.

اگر تعداد درصد را بر روی صفحه نمایش خود را ببینید و آن را افزایش، ترک پنجره تنهایی تا زمانی که به نظر می رسد به پیشرفت می شود. اگر درصد مدت طولانی گیر در تعدادی خاص ظاهر می شود، روند بروز رسانی ممکن است گیر. با این حال، عادی برای ویندوز به نظر می رسد “در یک نقطه خاص برای یک مدت طولانی قبل از سرعت را از طریق بقیه فرآیند نصب گیر” پس نمی شود خیلی بی حوصله.

بله، شما باید روشن کردن شما کامپیوتر اگر آن میشود گیر اینجا

ما بالا، راه اندازی مجدد کامپیوتر خود را نشان داده ام باید امن باشد. بعد از شما راه اندازی مجدد Windows تلاش برای نصب هر گونه تغییرات را لغو و رفتن به صفحه ثبت نام شما متوقف می شود. Windows تلاش خواهد شد به روز رسانی دوباره نصب مجدد و امیدوارم باید بار دوم کار. نمی شود این را لازم، اما ویندوز اشکالات است و گاهی اوقات شما باید راه اندازی مجدد کامپیوتر خود را برای رفع آنها. حتی زمانی که ویندوز شما به خاموش کردن گفتن این است که درست است.

برای خاموش کردن کامپیوتر شما که این صفحه نمایش — این که آیا آن یک دسکتاپ, لپ تاپ, قرص — فقط بلند و دکمه قدرت پرس. نگه حدود ده ثانیه. این بسته سخت را انجام می دهد. چند ثانیه صبر کنید و سپس رایانه شما را برای روشن کردن. انجام بسته سخت کردن هرگز ایده آل است، اما ممکن است تنها گزینه خود را در موارد مثل این.

هشدار : در حالی که ما با موفقیت آزمایش این فرایند، هیچ تضمینی که ویندوز شما پس از شما انجام می دهد سخت سیستم عامل بدرستی خاموش وجود دارد. اگر روند به روز رسانی واقع یخ زده است، اما انجام بسته سخت کردن تنها چیزی که شما می توانید است. ما توصیه می کنیم همیشه پشتیبان گیری از فایلهای مهم خود را شخصی، فقط در صورت داشتن.

مرتبط با: چه شده است بهترین راه برای بازگشت تا به کامپیوتر من?

چگونه به تعمیر ویندوز اگر آن را به کار درستی

به سادگی راه اندازی مجدد کامپیوتر شما باید رفع مشکل. اگر کامپیوتر شما هنوز درست راه اندازی نمی کند، با این حال، شما مشکل سیستم دیگری است. راه اندازی مجدد رایانه ممکن است نه حتی باعث مشکل — زیرا سیستم عامل ویندوز در حال حاضر خطایی رایانه در “گرفتن ویندوز آماده” پیام گیر بدست است ممکن است.

شما اغلب می توانید راه اندازی تعمیر ابزار برای تعمیر ویندوز استفاده کنید. پیشرفته بوت منو گزینه به نظر می رسد زمانی که ویندوز بوت درستی نیست قرار است. رفع اشکال انتخاب > پیشرفته > تعمیر راه انداز اگر شما را به پیشرفته بوت منو گزینه. اگر منو ظاهر نمی شود، شما می توانید ویندوز مدیا 10 نصب بوت از آن، ایجاد و سپس گزینه “تعمیر رایانه من” را انتخاب کنید.

اگر حتی تعمیر راه انداز رفع مشکل شما، شما ممکن است نیاز به استفاده از ویژگی “تنظیم مجدد کامپیوتر این” و یا حتی نصب مجدد ویندوز سیستم عامل تازه، عملکرد است.

اگر شما می توانید بوت به ویندوز است، اما آن را به اجرای درست به نظر نمی رسد، شما همچنین می توانید سعی کنید برای تعمیر فایل سیستم خراب با فرمان سیستم جستجوگر فایل (SFC) به جای نصب مجدد ویندوز. شما همچنین می توانید بازیابی سیستم به سیستم عامل خود را به حالت شناخته شده و خوب اجرا کنید.

اگر کامپیوتر شما و حتی انجام نمی کند پس از نصب مجدد ویندوز شما احتمالا مشکل سخت افزاری به جای مشکل نرم افزار است.

مرتبط با: چگونگی رفع مشکلات راه اندازی ویندوز راه اندازی تعمیر ابزار

تصویر های اعتباری: hawaya / Shutterstock. کام.