چرا سامسونگ خود gpu ها است؟

اخبار از سامسونگ جالب این هفته نشان می دهد این شرکت در حال استخدام برای واحد (gpu ها) پردازش گرافیکی سفارشی که دفتر آن در سن خوزه. این به این معنی شرکت نهایت گوشی خیلی مانند آیا اپل با آی فون خود را X شامل پردازنده گرافیکی خانه خود راه اندازی. این اولین بار است که ما در مورد سامسونگ وعده خود gpu ها شنیده نیست. ما به زودی طرح های خانه های انتظار به عنوان 2015.

سامسونگ احتمالا در پروژه های گرافیکی برای سال در حال حاضر مشغول به کار است. شاید این بار آن جدی تر در مورد واقع محصول آزاد است. با توجه به یکی از لیست کار سامسونگ “پردازنده گرافیکی طراحی تیم های واقع در آستین (SARC) و سن خوزه (ACL) در حال توسعه از پردازنده گرافیکی سفارشی است که در محصولات سامسونگ موبایل اعمال خواهد شد.” سوال بزرگ همینه.

بازوی صدور مجوز و هزینه

در سال 2015، اسلحه و سامسونگ وارد یک معامله longterm برای نسل بعدی مالی محصولات گرافیک، که شامل انتقال را از میانه زمین فرستاده شده در تاریخ اخیر معماری Bifrost و سری G مالی gpu ها. Longterm عبارت بسیار مبهم است اما یک دوره 5 ساله می خواهد طول مناسب برای قرارداد مثل این است که نشان می دهد انقضا یا تجدید می تواند دلیل در اواسط از 2020.

سامسونگ می تواند به سادگی از دور جدید صدور مجوز مذاکره با بازوی ذکراست. البته، آن است که همیشه به برنامه پشتیبان گیری در صورتی که شما نمی توانید اعتصاب معامله شما می خواهید، بیش از حد مهم است.

نیمه دیگر توافقنامه مجوز با بازوی هزینه است و کسب و کار نیمه هادی سامسونگ عامل بسیار مهمی در سودآوری این شرکت تبدیل شده است. با گوشی های هوشمند و-حاشیه فروش لکنت زبان، ساخت اجزای خود، از جمله نمایش و خاطره است حفظ سامسونگ گوشی تلاش بسیار سود آور.

سامسونگ بدون شک چشم بحراني بیش از همه از آن هزینه های نیمه هادی بازیگران خواهد شد. ثبت اختراع و صدور مجوز پرداخت قطعا حسابداران چشم به آب شود. طراحی بخش خانه به ویژه هنگامی که با شروع از ابتدا ارزان، نیست. اگر ریاضیات را اضافه می کند تا و در خانه بیشتر مقرون به صرفه به پایان می رسد در دراز مدت، سامسونگ به پایین مسیر وقتی که انقضای آن توافق بازوی فعلی آماده می تواند.

سامسونگ Exynos 9810 داخل S9 کهکشان بازوی مالی G72 MP18 پردازنده گرافیکی استفاده می کند.

عملکرد است شاه

سامسونگ چیپست Exynos است بخشی به طور فزاینده مهم سودآوری این شرکت به دلیل نازک شدن گوشی حاشیه. با این حال، محصولات خود را به ردیف بالا به همان اندازه مورد اعتبار نشان دادن که سامسونگ طراحی نیمه هادی که شرکت های رقیب مانند Qualcomm و اپل است هستند.

داشتن یک محصول بالا پایان است که رقابت با رقیب خود به این هدف ضروری است. به خصوص پس اگر سامسونگ می خواهد به نهایت تأمین انرژی واقعیت مجازی و تکمیل شده برنامه های کاربردی و تقاضا برای بازی های موبایل با کیفیت بالا.

نگاهی به نتایج GFXBench برای سامسونگ شدند flagships اخیر نشان می دهد موضوع را برای این شرکت چیپ ست Exynos. بین کهکشان S8 و S9 پیکربندی GPU مالی افزایش معنی دار عملکرد دیدم. در همان زمان هم Adreno Qualcomm و اپل جدید پردازنده گرافیکی سفارشی دستاوردهای قابل توجه آنها را به جلو سوق دادن دیدم. عملکرد گرافیکی تعارض بین گوشی های Exynos و S9 کهکشان گل میمون می تواند منجر به مشکل ادراک برند.

Gpu ها مالی بازو را پشت بهبود عملکرد دیده توسط رقبا کاهش یافته است.

بازو را G76 مالی آخرین وعده تا 30 درصد افزایش در بهره وری می تواند نسبت به عملکرد بهتر قرار داده. حتی که فقط مورد بستن شکاف در اپل پردازنده ژنرال جریان می. سامسونگ ممکن است تا یک راه حل سریع تر eying برای خط بیشتر پایین. حتی اگر سامسونگ اولین GPU خانه به تمرکز بر روی محصولات کم پایان شایع است، دلیل کمی به شک پس از آن دسته خوب در معماری آن است شرکت به دستگاه های بالا پایان هدف وجود دارد.

Exynos SoC خط محصول مهم برای سامسونگ است، اما آن شده شده است به شدت متکی به بازو را محصول نقشه راه در گذشته. اگر بازوی مرگبارترين، گزینه های دو دنبال شخص ثالث دیگری و یا برای به دست آوردن عملکرد آن نیاز به خانه است. سامسونگ استفاده آن خدنگ هسته به افزایش عملکرد پردازنده گوشی های آن پیش از هسته پردازنده Arm قشر خارج از قفسه-(هر چند که به خوبی کار می کند)، بنابراین ممکن است شرکت را در مسیر مشابه با طراحی پردازنده گرافیکی داخلی به دنبال است.

بسیاری از محصولات نیاز GPU

نظر می رسد بازار گوشی های هوشمند مانند نقطه مقدمه منطقی برای آنتی ویروس سامسونگ, اما که لزوما آن تنها بازار سامسونگ در ذهن است معنا نیست.

چه که ماشین لباسشویی و یخچال هوشمند یا بالای خط تلویزیون OLED میلیون ها دستگاه های دیگر سامسونگ الکترونیک مصرف کننده محصول نمونه کارها ویژگی صفحه نمایش. که در آن عناصر گرافیکی وجود دارد، حتی اگر آن را فقط به اندازه کافی قدرتمند رندر انیمیشن های رابط کاربر تقریبا همیشه GPU بخواهید. مقاله مرتبط “/>