دانیل استرن برای نقش مارو در “خانه تنهایی”، شناخته شده نیز راوی از بود؟

پاسخ: تعجب می کنم از سال

اگر شما تماشا حتی چند قسمت از اواخر 80s/اوایل 90s آمدن سن کمدی درام تعجب سال ، سپس شما می دانید که برخی وجود دارد عناصر را نشان می دهد که [سالراتعجبراکلیدخوب،، تعجب سال . وجود فرد وحشی به عنوان آرنولد کوین دلیر، مرور زمین خائنانه نوجوانی همراه با بهترین دوست پل (بازی توسط Josh Saviano) و عشق ابدی خود بخود Winnie کوپر (بازی توسط مک کلر Danica). در حالی که سه شکل پایه و اساس نشان می دهد در روی صفحه نمایش، یک مورد مهم و تعیین کننده خاموش روی صفحه نمایش وجود دارد: همه جا راوی که گفت داستان آنها گشوده به حکمت آرنولد کوین قدیمی تر نگاهی که سالهای نوجوانی خود را.

نشان می دهد به سادگی همان بدون زیرنویس یاد نشده است. در واقع اگر شما نگاه کردن فن ویرایش آنلاین با راوی حذف — “سکوت تعجب سال” — آن چه انتقادی راوی بود به موفقیت نشان می دهد فوق العاده آشکار می شود. در حالی که مردم دوست داشتند داستان، چه بسیاری از افراد را درک نمی کنند که نقل درخشان توسط دانیل استرن انجام شد بود — بازیگر فیلم بهترین شناخته شده برای نقش خود را در Slickers شهر و تنها در خانه (پیش).

استرن narrated در تمام شش فصل تعجب سال (به جز قسمت خلبان، که توسط Arye ناخالص نقل شد)، اما اصرار داشت که او را به uncredited برود. چرا بر چنین مشخصات بالا اعتبار با توجه به محبوبیت نشان عبور؟ در آن زمان، طرح بین بازیگران فیلم و تلویزیون بازیگران بسیار سخت تر بود و او نمی خواست کار فیلم خود را با گرفتن کبوتر-پر از سوراخ به عنوان بازیگر تلویزیون داد و بیداد.

تصویر نیت فاکس قرن 20th.