باید دفعات بازدید: بالا 10 اندیشه داستان

این هفته ما بررسی آن پیدا کردن X عملی با نرم افزار جدید گوگل پادکست رفت و دو تا از hottest دستگاه نوکیا علیه یکدیگر در مقایسه با. اخبار هفته اینجا است!

چه کسی می خواهد به نفع گوگل پیکسل 2 XL و پیکسل جوانه?

این هفته یک خواننده های خوش شانس را با نام تجاری جدید گوگل پیکسل XL 2 و جفت جوانه پیکسل برنده خواهد شد. سادگی یکشنبه این هفته برای شانس خود را به نفع خود را وارد کنید!

10 داستان اندیشه ما دست چین برای شما

X پیدا کردن آن فایل را نقد کنید: پیدا کردن فضا آن بازی با مخفی دوربین در واحد متحرک در گوشی تغییر کرده است. این بررسی ما X یافتن آن است.


دست ها با نام تجاری جدید نرم افزار Google پادکست گرم در پاشنه نشت تصادفی، نرم افزار رسمی گوگل پادکست ساخته شده راه خود را به گوگل بزرگ بازی.


که تولید کننده به روز رسانی تلفن خود سریعترین است؟ آندروید نسخه Oreo پیدا کردن که تولید کنندگان اندیشه سریعترین به اندیشه 8.0 Oreo رول بوده است و آن عقب مانده اند.


مرحله نهایی مسابقات: نوکیا 7 8 به علاوه مقابل گرم باد نوکیا آن نوکیا در مقابل نوکیا است! این پست چاله در مقابل نوکیا 7 به همراه 8 گرم باد نوکیا برای دیدن که بهترین صدای بلند برای پریدن و قوز.


سوم P اندیشه پیشنمایش توسعه پایدار چگونه است؟ سوم توسعه دهنده Android P نمایش پایدار به اندازه کافی برای نصب بر روی گوشی های هوشمند خود است؟ خواندن برای پیدا کردن!


هی گوگل قادر به جاسوسی دولت بر من است? زبان های هوشمند ایجاد سوراخ بسیار بزرگ در امنیت خانه ما. ما برای توضیح اجازه می دهد.


بنابراین شما می توانید ارسال و دریافت SMS از هر دستگاه نحوه استفاده از پیام های آندروید را برای وب به متن از شما پیام های رایانه اندیشه برای وب به شما جفت اجازه می دهد کامپیوتر شما به گوشی شما.


دوربین های پاپ آپ: که آن را بهتر کند Vivo Nex یا آن یافتن X? با انتشار Vivo Nex و آن پیدا کردن X دوربین های پاپ آپ دیگر مفهوم جاه طلبانه است. اما که طراحی بهتر?


پیوند اندیشه app بررسی بخار: انجمن کامپیوتر می رود می موبایل تلفن نرم افزار رقیب شیر خود تلویزیون جریان سخت افزار اختصاص داده شده است؟


پس از یک هفته با YouTube موسیقی قلب من هنوز هم با Spotify با وجود عشق من برای Spotify، من هنوز هم با موسیقی های جدید گوگل در جریان خدمات بسیار تحت تاثیر قرار بود.


فراموش نکنید که این فیلم ها

پخش فیلم بیشتر اندیشه در کانال یوتیوب ما.

بیشتر داغ اخبار

از ما شبکه