5 بهترین دستی خلاء برای تمیز کردن سریع قمار بررسی گیک

گزینه های جارو گسترده و شگفت انگیز هستند. شما می توانید یک کیف سنگین در چرخ و چوب جارو برقی یا حتی کوچکتر از آن چیزی خرید. اگر شما پس از پاک دستی ما بهترین علامت گذاری کرده اید.

اگر شما در بازار برای چیزی است که بسیار سبک وزن است که رسیدن تا کف ما در حال حاضر نگاه که وکیوم چوب. آنها فوق العاده برای خانه های کوچکتر و مناطق خود قاب باریک تر و راحتی خالص است که از طراحی سبک تر از خلاء سنتی و بدون کابل اما چگونه در مورد اگر شما می خواهید چیزی حتی کوچکتر است؟

که جایی که جاروبرقی دستی به خود آمده است. آنها مناسب برای زمانی که شما چیزی کوچک اما کثیف مانند غلات را ریخته ام و یا زمانی که می خواهید برای خورد کردن bunnies گرد و غبار بزرگ برخی از حسن نیت ارائه میدهد حیوان خانگی مورد علاقه شما. آنها به خصوص سودمند است اگر شما باید تحرک و یا اختلالات فیزیکی بیش از حد، آنها به طور کلی راحت تر به اطراف حمل از واحد بزرگتر است. خرس در ذهن آنها قدرت جارو برقی معمولی ندارد یا–در برخی موارد — حتی خلاء چوب بر اساس. اما اگر چیزی قابل حمل فوق العاده برای کسانی که کوچک اما مزاحم قمار نمایید، آنها ایده آل برای این. ما برداشت کردن برخی از all-rounders بزرگ است که باید قادر به مقابله با نياز روزانه.

سیاه و سفید + دکر شارژی لیتیوم دست خلاء ($ 56)

سیاه + دکر حفظ شهرت خود را برای قابلیت اطمینان با آن جاروی شارژی لیتیوم دست. خلاء دست اندازه خوب در حالی که هنوز به اندازه کافی سبک وزن برای بیشتر استفاده می کند سریع است. این ارائه می دهد عمل گرداب است که کمک می کند تا فیلتر تمیز، در حالی که هنوز هم تا همه چیز از مو حیوان خانگی دو دانه مکیدن نگه دارید.

بنابراین می توانید آن را به هر گوشه و یا شکاف دیوار آن نازل چرخشی باریک است، با کاسه قابل حمل و قابل شستشو شما اطمینان خود را پاک نگه می تواند منطقی تر و تازه به دنبال حتی پس از چند استفاده می کند. لیتیوم یون باتری عمر باتری مناسب و معقول surpassing متوسط 20 دقیقه و یا پاک کننده دستی که بسیاری از ارائه می دهد و همچنین دارای شارژ تا 18 ماه.

Bissell مو حیوان خانگی پاک کن دستی بی سیم و خلاء ماشین (47 دلار)

پاک کردن مو حیوان خانگی است رویای بلند اما Bissell حیوان خانگی مو کن دستی بی سیم و ماشین خلاء نشانی از یک کار خوب از آن احساس به این ترتیب. عناصر موتوری پا و برس آن با هم به جلو تا مو حیوان خانگی از سطوح روی حیله و تزویر, و همچنین مکیدن کردن هر چیز دیگری که شما نمی خواهید به اطراف حلق آویز در طبقه خود کار می کنند.

ابزار شکاف جداگانه برای آن مناطق سخت به رسیدن همراه با لکه های تنگ و یا شکاف در سطح گنجانده شده است. ابزار اضافی اثاثه یا لوازم داخلی پاک سطوح نرم و مبلمان به وجود بیش از حد کمک می کند. کاملا قوی بسته, سیستم تصفیه دو مرحله با موهای حیوان خانگی حتی طولانی مبارزه بدون بزرگ برای خلاء حمایت است.

HoLife خلاء دستی ($ 60)

عمر باتری طولانی تر از بیشتر از دیگر وکیوم دستی قول، باید خلاء دستی HoLife تا 30 دقیقه بین هر شارژ آخرين. در این 30 دقیقه بسیار سبک وزن است هنوز به اندازه کافی قدرتمند برای خوشامد گویی کردن آنچه شما نیاز دارید آن را به بالا می کشند. این بدان معناست که موهای حیوان خانگی، غلات، شن و ماسه، bunnies گرد و غبار، و تقریبا هر چیز دیگری که شما تا به bugging است.

بنابراین شما نمی خواهد که به نگرانی در مورد هر کسی اخلال در حالی که شما تمیز کردن آرام منطقی برای خلاء دستی است. پس اگر شما شیر نیز به عنوان غلات و حبوبات، آن که می خورد با خیال راحت برای مایعات هم بیش از حد. فقط مطمئن شوید که شما تمیز کردن خلاء پس از آن را.

کوسه ماهی حیوان خانگی ایده آل دوم دست جارو شارژی (48 دلار)

شیک در عین حال موثر, کوسه ماهی حیوان خانگی ایده آل دوم دست جارو شارژی خوب برای کسانی که می خواهند جاروبرقی زیبایی خشنود است. خلاء دستی بی سیم استفاده از سیکلون فن آوری به طور مداوم قوی مکیدن آن در حالی که تمیز کردن.  از معنی باتری 18v آن از بیش از حد به زودی یا آب اجرا خواهد کرد.

آن را با قلم مو موتوری حیوان خانگی طراحی شده برای چیدن مو حیوان خانگی از تمام سطوح می آید. در کنار یک برس گرد برای کسانی که ظریف تر تمیز کردن لحظات و همچنین به عنوان ابزار شکاف برای قطعات سختتر از اتاق و سطوح است. کمی بلند است اما که حس با توجه به قدرت مکش فوق العاده خود می کند.

Dyson V7 ماشه طناب رایگان خلاء دستی ($ 172)

ما را تعیین کرده اید در حال حاضر که Dyson بهترین چوب جارو کند. حدس بزنید چه؟ همچنین این جارو دستی بزرگ کند. Dyson V7 ماشه طناب رایگان خلاء دستی به نظر می رسد نوعی تفنگ ری از فیلم فی 1950s و فوق العاده موثر است.

آن را با ابزار مینی موتوری ترکیبی ابزار و ابزار شکاف می آید، دو پوشش تقریبا همه چیز شما می خواهید به بالا می کشند. باتری حدود 30 دقیقه طول می کشد و اگر شما آشنایی با نوع شدید ساکشن Dysons ارائه که است، اگر هیچ چیز دیگری، عهد به طراحی باتری. قسمت محفظه خلاء قوی خاک خلا بنابراین در تئوری، شما هرگز نیاز به دریافت بیش از حد نزدیک به خاک و گرد و غبار داخل، حتی زمانی که بیرون آوردن آن است. بابت امتیاز هر چند انتظار می رود. این هزینه های بیش از 3 بار تا آنجا که دیگران در اینجا برجسته.