چرا هر برنامه تحت فشار قرار دادند اعلان ها در حال حاضر، و چگونه به توقف آن

آیا شما خسته از همه اعلان های خود را? شما تنها نیستید: اعلان نشده چه از آنها استفاده می شود.

روزی روزگاری تلفن خود را تنها هنگامی که انسان واقعی بود چیزی برای گفتن به شما، اما این روزها برنامه «شما همه نوع از تلخه بی ربط است که شما بخواهید نمی اطلاع”سنج خواهد بود. اسمش را اعلان تورم — Lyft اطلاع رسانی به شما تخفیف، فیس بوک اشاره بالقوه دوست توصیه حتی اخبار وب سایت شما را به اجازه می دهد اعلان فریب شما واقع مورد اهمیتی نمی دهند.

شما می توانید و این کاهش باید. ما در مورد چگونه به غیر فعال کردن اعلان ها همه جا نوشته شده است و شما باید به زمان برای خاموش کردن اعلان ها از برنامه های هر مورد اهمیتی نمی دهند. اما چرا این اتفاق در وهله اول به شکل که ما باید در مورد گوسفند را صحبت کنید.

به طور جدی.

اطلاعیه ها و تراژدی عوام

مرتع مشترک توسط تمام روستا را تصور کنید. هر کس در روستا می تواند گوسفند وجود دارد که بدون هزینه اما مراتع تنها حیوانات بسیاری از حفظ می چراندن.

شما به عنوان یک فرد برای به دست آوردن با هر گوسفند شما را اضافه کنید، چون گوشت گوسفند بیشتر به معنی پول بیشتر ایستاده. در عین حال، هر گوسفند اضافه مرتع کمتر پایدار برای همه باعث می شود — از جمله به خودتان.

چه کار می کنی?

این تراژدی عوام نامیده می شود. یک اصطلاح است که توصیف وضعیت در به اشتراک گذاری منابع زمانی که افراد در خود منافع خود اقدام به وضع را بدتر همه درگیر است. و بیشتر یا کمتر وضعیت اتفاق می افتد در سینی اعلان های حال حاضر است.

از آنجا که تنها چند ساعت در روز وجود دارد توجه شما منابع محدود است. برای به عنوان بزرگ تکه که منابع محدود ممکن است، زیرا توجه چه پشتیبانی شرکت نیاز به هر برنامه را روی گوشی خود را مبارزه برای کسب درآمد. اعلان ها هستند یک راه آسان برای شما برای باز کردن برنامه شما نگاه نمی در در حالی که است که چرا برنامه های فشار رتبهٔ بسیاری از اطلاعیه ها بیشتر از آنها استفاده می.

اما فشار بیشتر تمام این برنامه ها دارای رتبهٔ بی ربط اطلاعیه ها، کمتر احتمال دارد شما را به توجه به هر گونه اطلاعیه ها هستند. این درست است به خصوص برای کمتر فناوری های زرنگ و دانا در میان ما که در نهایت در نگاه خود را اعلان کاملا تسلیم است.

این برنامه نویسان از قرار دادن گوسفند بیشتر ضرب المثلی در مرتع را متوقف می کند. دو نقل قول گرت هاردین اکولوژیست آمریکایی است که ابداع اصطلاح تراژدی عوام در دهه 1960 این به ندرت به خوبی به پایان می رسد:

Therein فاجعه است. هر مرد قفل شده است و به یک سیستم است که او برای افزایش گله خود را بدون محدودیت را وادار — در جهان است که محدود است. خراب کردن مقصد نسبت به آن تمام است اما عجله دنبال نفع خود را در جامعه ای که معتقد به آزادی عوام هر. آزادی در عوام خراب کردن را برای همه به ارمغان می آورد.

که ممکن است کمی بیش از دراماتیک برای سینی اعلان اما ایده نیروهای اقتصادی را در محل کار اینجا دریافت می کنید. آن

قریب به اتفاق قربانیان می توانید اما شما ناتوان.

اگر شما می خواهید اعلان های خود را به کار آنها با استفاده از کنترل خود از خود اطلاعیه ها

را، تنها چیزهایی شما واقعا در مورد مراقبت را نشان شما وجود دارد می توانید. فقط طول می کشد کمی کار.

ما در مورد چگونه برای خاموش کردن اعلان ها همه جا نوشته شده است و شما کاملا مورد تمام ابزار برای پلت فرم خود را بیاموزد. چند پلت فرم خاص راهنماهای برای متوقف کردن برنامه های خاص از شما نمایش اطلاعیه ها اینجا هستند:

خاموش کردن تمام اطلاعیه ها برای برنامه های که شما در مورد مسائل آگاه نمی خواهید. زیرا هر اطلاع رسانی نمی کنید ممکن است یکی از شما در واقع انجام مبهم درباره آن، ظالم باشد.

اما آنچه در مورد آن برنامه ها که در آن شما دریافت ترکیبی از اطلاعیه ها مفید و بی فایده است؟ برای کسانی که, شما نیاز به پیدا کردن راه هایی برای کاهش تلخه داخل نرم افزار خود را به.

فیس بوک، نگاهی به عنوان مثال. به طور پیش فرض، آن را به همه چیز اطلاع دوست دارد: وقتی کسی یکی از پست های خود را دوست دارد شما برچسب ها یا ترک نظر؛ توصیه دوستان نزدیکی وقایع، و غیره. برخی از این ممکن است شما در مورد مراقبت، برخی از شما ممکن نیست.

خوشبختانه شما می توانید فیس بوک آگاه سازی سفارشی و تنها چیزهایی که شما در مورد مراقبت را مشاهده کنید. فقط طول می کشد تا پیدا کردن و افزایش سرعت در تنظیمات چند. فیس بوک را دور از تنها مقصر است و برنامه های بسیاری ارائه برنامه های مشابه. استفاده از آنها: کمی از کار است، اما صلح نتیجه خوبی به ارزش آن است.

عکس های اعتباری: MikeDotta / Shutterstock. com, Baronb / Shutterstock. com