خرید S9 کهکشان یا S9 به علاوه، دو طرح 12 ماه MoviePass

 MoviePass بر روی گوشی سامسونگ. طرفداران سامسونگ سامسونگ

  • در ایالات متحده در حال حاضر دو 12 ماه MoviePass اشتراک خرید S9 کهکشان یا S9 به علاوه کنید.
  • طرح MoviePass است که معمولا هزینه 9.95 $ در ماه، اجازه می دهد تا شما را به تماشای فیلم روز در تئاتر شرکت.
  • همه خدمات نیاز به اطلاعات پرداخت خود را به اشتراک از گرو در اوردن.

سامسونگ معمولا ارائه مشوق های جامد و تبلیغات برای مشتریان ایالات متحده خرید گوشی های شاخص آن. آخرین معامله بدون استثنا هنگامی که شما یک کهکشان S9 یا S9 پلاس مستقیم از سامسونگ خرید شما با دادن دو اشتراک MoviePass 12 ماه است.

برای استفاده از ارتقاء (h/تی: PhoneArena )، اول S9 کهکشان یا S9 به همراه صفحه بزرگ, اقامت و سپس آدرس ایمیل خود را وارد و پاداش در طول فرایند خرید اضافه. پس از دو هفته، اطلاعات اشتراک MoviePass خود را به شما از طریق آدرس ایمیل ارسال خواهد شد. به سادگی به دنبال دستورالعمل در ایمیل فعال سازی عضویت شما.

اشتراک MoviePass اجازه می دهد تا کاربران برای دیدن فیلم یک روز به مدت 12 ماه که شرکت تئاتر در کشور. این طرح معمولا 9.95 $ در ماه هزینه. 

برحذر باشید از چاپ خوب

ارتقاء تا 30 ژوئن معتبر است یا سهام تا آخرین به روز رسانی. سامسونگ شرایط و ضوابط که پاداش های بیش از 15.000 موجود هستند و اگر دوشیزه قایق آنها “کنید” به شماره 252 $ Samsung.com گواهی جای توجه داشته باشید.

علاوه بر این، اشتراک MoviePass برای کاربران ثبت نام شده در دسترس نیست و نیاز به کد اشتراک به بازخرید توسط اوت 9. شما نیز هستیم ملزم به ارسال اطلاعات پرداخت بر رستگاری بنابراین شما بهتر می زنگ خود را برای روز قبل از انقضای اشتراک خود را تنظیم. به این ترتیب می توانید اطلاعات پرداخت خود را برای جلوگیری از هزینه های غیر منتظره را حذف کنید. مقاله مرتبط “/>