چه لنز سینمایی از لنزهای معمولی متفاوت است؟

لنز دوربین خوب نمی آیند ارزان اما اگر پنجره خرید در آمازون و یا B & H عکس شما می دانید برخی از outliers شدید: سینمایی لنز (یا لنزهای سینما) به طور خاص برای فیلمسازان. در حالی که شما می توانید f/1.8 Canon 50 mm برای $125, Canon 50 mm T/1.3 لنز سینمایی دانلود $3.950 است. بنابراین، چه مجموعه این لنز سینمایی جدا بیایید پیدا کردن.

اکثر تولید کننده لنز لنزهای متعدد با همان فاصله کانونی در نقاط مختلف قیمت پیشنهاد. ادامه مثال بالا کانن f/1.8 50 mm است که $125، 50 mm f/1.4 329 دلار و 50 mm f/1.2 ل که 1.299 و سینمایی 50 mm T 1.3 که 3.950 لنز. به خصوص اگر شما استفاده از دیافراگم همان طوری که تصویر شبیه خواهد بود بدون در نظر گرفتن که لنز شما با استفاده از همه آنها همان فاصله کانونی است. با این حال، برخی از تفاوت بزرگ بین آنها وجود دارد.

بهتر مواد

یکی از بزرگترین تفاوت بین لنزهای عکاسی ارزان و گران قیمت عکاسی لنز و لنزهای سینمایی کیفیت مواد مورد استفاده است. کانن 50 mm f/1.8 — مثالی است که بسیار محبوب است با videographers آماتور–در حالی که f/1.2 و لنز سینمایی T/1.3 هر دو از فلز ساخته شده از پلاستیک، ساخته شده است. به این معنی لنزهای گران تر تمایل به نگه دارید تا بهتر در روز به روز سوء استفاده از حرفه ای دریافت خواهید کرد.

مرتبط با: نوری اعوجاج در عکاسی چیست؟

آن نه فقط در خارج که مواد با کیفیت بالاتر است. کارهای زیادی می رود به سینمایی لنزهای نوری به عنوان ایده آل به عنوان مثل انسان ممکن است ساخت. در حالی که کمی از اعوجاج، رسانیدن یا مارک در لنز عکس حتی بالا، تولید کنندگان به طول های بزرگ برای به حداقل رساندن آن با لنزهای سینمایی خود بروید. بسیار ساده تر به رفع چند مشکل کوچک در پست برای عکس از آن را در 120 دقیقه فیلم سینمایی است.

مرتبط با: عکس: رسانیدن چیست و چگونه می تواند من آن را درست کنم؟

در حالی که تفاوت در کیفیت تصویر لنز عکاسی لنز فیلم خواهد شد، در بسیاری از موارد بیش از حد ظریف است برای هر کسی اما کارشناسان متوجه کارشناسان است که فیلم های در حال ساخت می باشد.

T ایست جای اف متوقف می شود

برای عکاسی، دیافراگم در اف متوقف می شود اندازه گیری است. کاملا اندازه گیری ارتباط بین اندازه لنز باز و کانونی لنز است. برای ویدئوگرافی، با این حال، اف متوقف می شود به اندازه کافی خوب نیست: شما نیز باید بدانید که چه مقدار نور در حال از دست داده که آن را از طریق لنز عبور می کند. این است که در آن T توقف و یا انتقال توقف آمده اید

مرتبط با: Ŧ توقف در عکاسی و نماهنگ شناسی چیست؟

اگر شما از دو لنز مختلف — 35 mm و 50 mm — تنظیم اف را متوقف همان در همان سرعت شاتر و ایزو تصویر حاصل بسیار مشابه، اما نه دقیقا قرار گرفتن در معرض داشته باشد. این واقعا یک مشکل برای عکاسی نیست، اما یک مسئله بزرگ برای فیلم ساخت که در آن اغلب لنزهای مبادله هستیم و باید همه چیز را به غیر این صورت یکسان باقی می ماند. برای حل آن استفاده از لنزهای سینمایی T متوقف می شود.

اگر شما آن همان دو لنز و تنظیم آنها را به همان T توقف, سرعت شاتر, و ISO، تصویر حاصل یکسان خواهد بود. این است که چرا کانن لنز 50 mm T 1.3 سینمایی سری خواهر لنز: 24 mm T 1.5 و 85 mm T 1.3. آنها معنای با هم به عنوان مجموعه ای مورد استفاده قرار گیرد. T 1.5 در سراسر همه سه لنز یکسان است.

کنترل تمرکز بیشتر دقیق

اکثریت قریب به اتفاق عکس گرفته شده با استفاده از فوکوس اتوماتیک. این خیلی خوب است در دوربین های مدرن است که تنها زمانی که شما واقعا نیاز به استفاده از فوکوس دستی هنگامی که شما انجام کاری فوق العاده خاص مانند عکاسی نجومی بدست است. این به این معنی که تعداد زیادی از لنزهای عکاسی مدرن است بسیار ضعیف فوکوس دستی کنترل. آنها اغلب نشانه گذاری برای فاصله های کانونی ندارد و حتی اگر این کار، آنها بسیار باید محدود به “تمرکز پرتاب” — چقدر شما می توانید حلقه فوکوس را قبل از اینکه که نزدیکترین تمرکز یا بی نهایت چرخش — یعنی نمی باید به مقدار زیادی کنترل.

مرتبط با: فوکوس اتوماتیک چیست و چه معنی حالت های مختلف?

سینمایی لنزهای فوکوس دستی تمام و به وضوح بازار مقیاس فاصله کانونی. توقف سخت در نزدیکترین تمرکز از راه دور و بی نهایت با پرتاب بزرگ تمرکز در میان برای تنظیمات فوق العاده دقیق وجود دارد. آنها همچنین باید شیار در حلقه تمرکز است که می توان با خودکار و تمرکز دستگاه را دنبال کنید. این به این معنی که حرکت آنها را از طریق صحنه فیلم سازان می تواند تعویض سریع بین دو نقطه تمرکز از پیش تعیین شده و یا مسیر تمرکز بر کسی. اگر لنز سینمایی نیز یک لنز زوم است و سپس در حالی که شما زوم نقطه تمرکز همان باقی می ماند–چیزی است که لزوما صادق نیست تنظیم لنز.

در حالی که لنزهای عکاسی اساسا آن ترک تا دوربین خود را در مجموع لنزهای سینمایی فقط شما کنترل بسیار بیشتری بر تمرکز، بدهد.

لنزهای ثابت طراحی

سینمایی تمایل دارند که در مجموعه مانند Canon 24 میلی متر، 50 mm، و 85 mm من با استفاده از به عنوان مثال در این مقاله منتشر می شود. تمام لنزهای در مجموعه فاکتور فرم همان اندازه فیلتر نوری طراحی تمرکز راه اندازی و مانند به اشتراک بگذارید. این به این معنی که نه تنها تصویر فوق العاده بین لنزهای سازگار است، اما آنها نیز با لوازم جانبی مشابه استفاده می شود. در حالی که این ممکن است مانند یک نقطه کوچک صدا، آن است در واقع یک مزیت بزرگ برای که کار اغلب با سکوهای پیچیده است که شامل دستگاه های تمرکز را دنبال ضد متعادل gimbals فیلتر کاهنده نور و هر بیت دیگر از کیت های آنها می تواند در بند. اگر شما فقط می توانید لنز را بدون نیاز به تغییر هر چیزی دیگری تعویض، آن را بسیار آسان تر کردن تمرکز در nitty شن دار از ساخت فیلم می سازد.


لنزهای سینمایی قطعه باور نکردنی از شیشه اما خود فیلم خاص ساخت ویژگی های ميانگين آنها نمی آیند ارزان هستند. در مقابل، اکثر فیلم سازان نمی لنزهای سینمایی حتی خود (که برخی از آنها می تواند هزینه شمال 100.000 دلار) — آنها آنها را بر اساس روز به روز برای شاخه های تمیز. خبر خوب هر چند، اگر شما همیشه می خواهید سعی کنید یک نفر، که شما احتمالا آن بیش از حد می تواند تمیز است.

اعتبار تصویر: UnSplash ShareGrid، ShareGrid از طریق.