رایگان 180 $ هدفون بی سیم با S9 کهکشان سامسونگ، سامسونگ توجه داشته باشید 8

  • دور دادن هدفون AKG با دستگاه های شاخص آن.
  • این پیشنهاد در فروشگاه سامسونگ در ایالات متحده تا ژوئن 30 در دسترس است.
  • شما همچنین می توانید تا 350 دلار خاموش قیمت دستگاه با معامله در گوشی موجود می توانید.

سامسونگ از یک جفت هدفون AKG خریداران دو سامسونگ کهکشان S9، کهکشان S9 به علاوه، 8 توجه داشته باشید کهکشان, کهکشان, کهکشان S8، S8 یا S8 به علاوه کهکشان فعال دادن دور است. بی سیم هدفون AKG Y50BT است مقدار برآورد شده از 180 $ و این پیشنهاد معتبر است تا 30 ژوئن و یا در حالی که آخرین به روز رسانی را تامین می.

قربانی, متوجه شده توسط ، SamMobile در وب سایت سامسونگ در ایالات متحده در دسترس است و قابل انطباق با هر دو را کلیک کنید و حامل انواع دستگاه انتخاب شده. خریداران نیز تا 350 دلار خاموش قیمت گوشی تجاری در دستگاه های قدیمی خود را می توانید.

AKG است و مورد اعتماد تولید کننده صوتی که پدر و مادر شرکت هارمن متعلق به سامسونگ است. سامسونگ شامل جفت AKG 99 دلار earbuds با دستگاه های شاخص آن از زمان انتشار S8 کهکشان سامسونگ.

اگر نمی خواهید هدفون شما از دو تخفیف لوازم جانبی بسته نرم افزاری در عوض می توانید انتخاب کنید. بسته نرم افزاری قدرت هزینه $49 و همراه با بی سیم شارژر باتری و شارژر اتومبیل. آن 99 دلار، بسته نرم افزاری ارتقا کمی گران تر است اما همراه با هدفون AKG, هدست دنده VR و شارژر بی سیم.

اگر به من بود، من می خواهم برای جلوگیری از بسته نرم افزاری قدرت و جای رفتن برای هدفون رایگان یا بسته نرم افزاری ارتقا همانطور که شما به مراتب بیشتر برای پول خود را دریافت. با این حال، راه هر کدام شما بروید، آن را قطعا خوب برای دریافت برخی از لوازم جانبی رایگان یا با تخفیف در هنگام خرید گوشی جدید.

تا بعد: در اینجا را به لیست رسمی لوازم جانبی سامسونگ کهکشان S9 و S9 پلاس