بهترین دستگاه بازی برای گیک بررسی اندیشه

اگر شما دنبال آن هستید برای کشتن برخی از زمان با بازی بر روی گوشی شما، شما مجبور به نشستن در اطراف و دور روی صفحه ضربه بزنید. اگر شما می خواهید بهترین تجربه بازی در تلفن همراه, شما نیاز به اضافه کردن کنترل کننده.

در حالی که خوب کنترل کننده بازی های آیفون و آی پد بسیار سخت تر به دور از ذهن کشت از گزینه ها برای آندروید وجود دارد. که معنی پیدا کردن خوب با توجه به نیازهای شما می تواند یک چالش–بنابراین شما لازم نیست که خوشبختانه، حفر کردیم. در اینجا این است که بهترین کنترل کننده دو جفت با دستگاه شما آندروید.

بهترین کلی: استراتوس SteelSeries XL (44 دلار)

اگر شما به دنبال کیفیت کنسول کنترل کننده برای بهترین پاسخ در این عناوین AAA برای آندروید, نگاه دیگری به جز SteelSeries استراتوس XL. این کنترل کننده 44 دلار فروش بزرگ چون نه تنها با اندیشه است، اما همچنین ویندوز کار می کند و مانند واحدهای مختلف VR دنده VR ورزشی و قلم است.

اما هنگامی که آن را به آندروید پشتیبانی می آید, است مناسب پشت و دکمه های خانه برای ناوبری آسان و دقیق، که همیشه خوبی لمس. کیفیت ساخت هم اخرین XL استراتوس دادن احساس حق بیمه کنسول کنترل کننده است.

XL استراتوس مجهز به یک جفت باتری AA، که تا 40 ساعت گیم پلی به گذشته گفته می شود. در حالی که کنترل کننده های قابل شارژ خوب اگر کنترل کننده در حال مرگ است زیرا شما فقط می توانید باتری قابل جابجایی است که همیشه پلاس هستند یک مجموعه جدید بدون گم شده ضرب و شتم در پرتاب.

بنابراین شما باید وضعیت خود را از نوعی حرکت نزولی تنها به XL استراتوس عدم کوه تلفن است. اگر شما قابل کنترل که لینک های زیر به شما گرفتن آمار.

بهترین ها را برای حمل: 8Bitdo صفر (17 دلار)

8Bitdo می کند برخی از کنترل کننده فوق العاده نینتندو esque، بنابراین اگر به این سبک هستید و می خواهید چیزی را در تلویزیون قابل حمل، صفر است کنترل کننده برای شما. این کنترل کننده 17 دلار خیلی کوچک است — آن را فورا قابل تشخیص SNES کنترل کننده فاکتور فرم است — پس بهترین انتخاب برای جلسات طولانی بازی از نقطه نظر راحتی, اما همچنین فوق العاده همه کاره با سازگاری نه فقط برای آندروید, ممکن است اما همچنین iOS و Windows. عالی است.

با توجه به اندازه کوچک آن وجود ندارد بسیاری از زنگ ها و whistles اینجا — آن فقط کنترل بسیار کوچک، قابل اعتماد و قابل حمل است. بنابراین بدون نیاز به حمل باتری فوق العاده کوچک به هر جا که USB قابل شارژ USB میکرو, با این حال، تمومه.

بهترین صاحبان پلی استیشن 4: Nyko کلیپ هوشمند ($ 13)

اگر شما 4 پلی استیشن, شما در حال حاضر یکی از بهترین کنترل کننده در بازار است–که همچنین اتفاقی با آندروید سازگار باشد. بنابراین شما می توانید تلفن خود را به DualShock 4 بند تا به جای انداختن سکه در کنترل کننده های جدید، شما فقط کلیپ Nyko هوشمند باید خرید.

این است که تقریبا همه به آن وجود دارد: توسط کلیپ, آن اتصال به کنترل کننده و تلفن خود را در آن قرار دهید. سپس شما باید راه اندازی بازی های قابل حمل با تلفن و کنترل قاتل. برای تنها $13. آسان peasy.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم نمی تلاش برای همان فوت و فن با کنترل یک ایکس باکس خود را در اینجا به همین دلیل اگر شما کنجکاو: ایکس باکس یک کنترل کننده می تواند با اندیشه جفت اما آن کار را ضعیف و پشتیبانی کامل نیاز به ریشه تلفن. با این نوع بدون هیچ زحمتی در مقابل شما را فقط احساس بیشتر به استفاده از شوک دوگانه و یا یکی از دیگر گزینه های بالا می کند.