قفل هوشمند که شما خرید?

تعداد انگشت شماری از قفل های هوشمند را انتخاب کنید وجود دارد اما همه برابر خلق شده اند. در اینجا آنچه شما باید بدانید در مورد انواع قفل هوشمند و آنهایی که می خرید باید در نظر.

تعویض در مقابل تبدیل بسته

نکته اصلی شما باید هنگام خرید قفل هوشمند است که آیا شما می خواهید قفل هوشمند جایگزینی کامل و یا فقط کیت تبدیل تصمیم کامل. جایگزین اشکال deadbolt کل خود را در حالی که دومی تنها نما داخلی جایگزین تبدیل بخش مکانیسم deadbolt موجود خود را ترک و بخش خارجی به تنهایی.

این واقعا فقط مسئله اولویت است اما شما ویژگی های مختلف با یکی یا دیگری. به عنوان مثال, جایگزین کردن اکثر شما را امر خوب و یا برخی از راه منحصر به فرد برای باز کردن درب خود را از خارج (مانند دست زدن به قفل برای باز کردن درب خود را با Kwikset Kevo) اما کیت تبدیل بخش بیرونی deadbolt خود را ترک. پس از خارج، شما هنوز هم خود deadbolt موجود است، اما شما سود اضافه شده که قادر به باز کردن آن را با تلفن خود و از جمله.

مرتبط با: قفل هوشمند امن است?

کیت تبدیل نیز هست از همه آنها شامل مکانیزم تبدیل نما با مدارات مورد نیاز برای ارائه ویژگی های هوشمند و مکانیک به کار قفل معمولا ارزان تر است. در حالی که جایگزین کردن عبارتند از: مکانیسم deadbolt کاملا جدید، که هزینه را افزایش می دهد.

شما خواهید وقتي کیت تبدیل هر چند انتخاب های کمتر، همانطور که بسیاری هوشمند قفل در بازار جایگزین کامل هستند، اما چند گزینه است که شما را شایسته — است تبدیل Kevo از Kwikset قفل هوشمند اوت گزینه محبوب است.

نوع اتصال بی سیم

اتصال یا اکثر قفل هوشمند به شبکه با استفاده از Z-موج یا زیگ بی از طریق هاب smarthome و یا با استفاده از Wi-Fi از طریق توپی قفل هوشمند همراه است که شما می توانید خرید به طور جداگانه.

باز هم، جوانب مثبت و منفی به هر گزینه ای در اینجا وجود دارد. اتصال قفل هوشمند تبدیل دو بحث شده در بالا به طور مستقیم به تلفن از طریق بلوتوث از جعبه است که به معنی تلفن خود را به نزدیکی به منظور کنترل قفل “از راه دور” دارد–شما نیاز به مراکز مربوطه (اوت و Kwikset هر قربانی خود را) در به منظور اضافه کردن در کنترل از راه دور از طریق اینترنت. همان قفل مانند گل سرسبد می رود Kevo و حس Schlage. در غیر این صورت، شما فقط می توانید کنترل و مدیریت قفل هنگامی که تلفن خود را در محدوده بلوتوث است.

بخش بزرگی از قفل هوشمند استفاده Z موج، هر چند. این استاندارد قابل اطمینان است که خوب و تساوی بسیار کم قدرت برای برنامه های کاربردی مانند این ساخت است. حرکت نزولی تنها این است که شما نیاز به برخی از نوع توپی smarthome مانند SmartThings و یا چشمک، به منظور کنترل و مدیریت قفل از تلفن در تمام است. در غیر این صورت، درست مثل قفل معمولی عمل می کند.

مرتبط با: “زیگ بی” و “Z موج” Smarthome محصولات چیست؟

خبر خوب این است که شما را به بسیاری از گزینه های را انتخاب کنید اگر شما تصمیم به رفتن با موج Z است. Schlage مدل اتصال را در اشکال مختلف می سازد به عنوان نشانی از Kwikset SmartCode با صف خود را. ییل همچنین قفل هوشمند Assure که هم می آید در طعم زیگ بی.

صفحه کلید و یا بدون صفحه کلید

هوشمند قفل (یا هر قفل که برای ماده) دو دسته زیر قرار می گیرند: کسانی که صفحه کلید، و کسانی که نمی کنند.

اگر شما برنامه ای در مورد استفاده از قفل هوشمند به پتانسیل خود را بداند، به شما تلفن خود نزدیکی جای برای تعیین زمانی که توسط شما قفل را باز کند و باید استفاده کنید مشخصات فنی امر لازم نیست. بنابراین، شما حتی باید به شما قفل هوشمند به لمس در وهله اول.

مرتبط با: شش همه چیز به نظر قبل از نصب قفل هوشمند

با این حال، اگر شما هنوز مایلید با دستی باز هم چوب و یا شاید شما فقط می خواهید به سرعت ایجاد و به اشتراک گذاری یک کلید کد با دوست بدون داشتن آنها را به صورت نرم افزار مناسب اول، صفحه کلید می تواند مکمل بسیار خوبی برای قفل هوشمند. و خوشبختانه، شما واقعا لازم نیست که به پرداخت هزینه اضافی برای این نوع از ویژگی های.

قبلا ذکر Schlage اتصال خوب Z موج قفل هوشمند است که همراه با صفحه کلید خوبی است. Kwikset را SmartCode خط تمام با صفحه کلید از طرح های مختلف می آیند. قفل هوشمند اوت–در حالی که فقط کیت تبدیل — نیز می تواند با یک صفحه کلید استفاده می شود که است فروخته شده به طور جداگانه به عنوان لوازم جانبی ندارم و اگر شما یک کاربر دوم خود را قفل هوشمند ساخته شده توسط ییل که صفحه کلید و سادگی ادغام با تمام محصولات لانه دارند.

آنقدر که قفل هوشمند شما خرید?

واقعا وجود دارد هیچ کس تک قفل هوشمند است که بالاتر از هر چیز دیگری که واقعا به آنچه شما می خواهم از قفل هوشمند پایین می آید. با این حال، برخی از توصیه های مبتنی بر برخی حالات معمول اینجا.

باز هم به خاطر چه توپی smarthome عمومی و یا پل اختصاصی از شرکت هوشمند قفل همه این قفل هوشمند نیاز به نوعی از هاب، متصل باشید.