اخبار مایکروسافت پاک نرم افزار در حال حاضر است و خواندن اخبار در تلفن همراه ارائه می دهد حالت تیره

مایکروسافت اخبار راه سریع و تمیز به فهرست انواع خبرها و حتی حالت تیره ارائه می دهد. نام تجاری جدید امروز در آندروید و آیفون/آی پد است.

ام اس ان بی سر و صدا یکی از بزرگترین پورتال در وب افزایش در هیچ بخش کوچکی با وضعیت آن به عنوان صفحه اصلی در اینترنت اکسپلورر و لبه باقی مانده است. موتور پشت MSN است اخبار اخبار مایکروسافت به نام هوش مصنوعی با curation انسان در کنار هم قرار دادن عناوین از انواع خدمات ترکیبی.

App اخبار مایکروسافت همراه curation دو که به ارمغان می آورد. همکاری با رسانه های مختلف خبری به این معنی که مقالات به سرعت داخل نرم افزار هنگامی که شما آنها را شکست و نوع شما می توانید از طریق حرکت وجود دارد باز. حتی وجود دارد برگه برجسته برجسته اخبار خوب اگر شما به این نوع از چیزی.

تجربه ای که احساس می کند بسیار شبیه اخبار گوگل اخیر نوسازی، اما در برخی از راه های آن جلو راست تر از آن است. اگر شما به دنبال راه های جدید به فهرست عناوین در گوشی شما این را بررسی کنید. شبکه های اجتماعی وجه وحشتناک برای دریافت اخبار، بعد از همه.


جاستین گلدان سردبیر اخبار برای چگونه به گیک است. او در ژنراتور اورگن زندگی می کند. اگر شما می خواهید او را در توییتر و فیس بوک، دنبال کنید. لازم نیست.