کدام یک از این روش آب برزفدتف قهوه به سرعت آماده سازی قهوه اختراع شد

پاسخ: اسپرسو

اگر می خواهید از آن بيشترين تعداد مردم بيشترين مقدار قهوه و سپس اسپرسو به سختی خدمت مانند راه رفتن، نه داری؟ امروز، اسپرسو دم کرده است با استفاده از ماشین آلات تخصصی است که مقدار کمی ریز زمین قهوه تحت فشار بسیار بالا برای یک دوره کوتاه از زمان به تولید مقدار بسیار کمی از قهوه استخراج شده است که سرشار از عطر و روغن و ترکیبات معطر که دیگر روش های آب برزفدتف قهوه موفق به تولید. راه بسیار خوبی به کمی طعم شدید در بسته کوچک است اما راه بسیار خوبی به مقدار زیادی قهوه در یک بار نیست.

که نیست، با این حال، چگونه اسپرسو خود را شروع کردم. اولین دستگاه اسپرسو یک ماشین تک و خدمت مانند ما امروز نبود (دستگاه های اسپرسو تجاری حتی بزرگ غلبه بر مسئله تک و خدمت به سادگی اضافه کردن “groupheads” برای سیستم دیگ بخار، بسیار شبیه اضافه کردن بیشتر به یک بار به خدمت آبجو بیشتر شیپور خاموشی). در عوض، اولین دستگاه اسپرسو, اختراع توسط Angelo Moriondo زیادی قهوه همان به دم سرعت طراحی شد.

او طراحی برجسته تخت بزرگ (به عنوان مخالف portafilters کوچک در بر داشت در دستگاه های اسپرسو مدرن) بسته بندی شده با زمین قهوه. این تخت بزرگ در دستگاه های اسپرسو مدرن مانند، در معرض آب داغ تحت فشار و اجازه داد تا تخت قهوه کاملا خسته بود مداوم قهوه داغ از دست دادن متصل ریختن. Moriondo دستگاه را در نمایشگاه عمومی تورین در سال 1884 در او خانه شهر تورین، ایتالیا ارائه شده. قهوه یک نوشیدنی بسیار دوست در ایتالیا پس از آن، به عنوان حال حاضر، اما وقت گیر برای آماده سازی و خدمت بود بود. تصور می کنید, بازدیدکنندگان نمایشگاه کاملا توسط دستگاه است که قادر به تامین جریان ظاهر انبوهی از قهوه در خواست جام پس از جام پس از جام می تواند خوشحال بود،.

اگر چه او اولین اختراع و ثبت اختراع دستگاه اسپرسو بود، جالب توجه است، Moriondo را در اسپرسو را او بیشتر زنده بودن نیست. او تعداد بسیار کمی از ماشین آلات تولید و انتخاب به آنها را در واقع منحصرا در رستوران ها و سالن های متعلق به او است. دستگاه هرگز موفقیت تجاری از این دیدم و هیچ نمونه های باقی مانده و حتی عکس از دستگاه های خود را وجود دارد. معاصر حساب نوشته شده و براده های ثبت اختراع خود را تنها شواهد سهم خود را به تاریخ قهوه هستند. مخترع ایتالیایی دیگر مانند لوئیجی Bezzera و Pavoni Desiderio — دو نام هر طرفدار مدرن اسپرسو را فورا تشخیص — برداشت تا مشعل و تصفیه شده طرح های Moriondo را به ماشین ما استفاده از امروز.

تصویر توسط Angelo Moriondo/ویکی مدیا.