Alleged عکس های نمایش موتورولا یک قدرت کردن dat شکاف

TechinfoBit

  • Alleged تصاویر از نمونه بیرون درز موتورولا یک قدرت به بیرون درز.
  • تصاویر ظاهر چندین جنبه کلیدی قدرت یک مانند شکاف گسترده صفحه نمایش آن را تایید می کنند.
  • براساس گزارش های قبلی موتورولا ممکن است یک قدرت در طول تابستان اعلام.

تقریبا دو هفته پیش، باد که رسیدیم شایعه موتورولا قدرت یک قابلیت متوسط مشخصات و تطبیق stock-ish اندیشه. حالا ما یکی دیگر از نشت است که به ما یک ایده بهتر از آنچه قدرت یک شبیه است.

TechinfoBit این گزارش رفت و دست ها با واحد نمونه و موفق به گرفتن چند عکس. تصاویر ظاهر چندین جنبه کلیدی آینده یک قدرت، مانند عمودی تراز دو عقب دوربین, سنسور اثر انگشت عقب نصب شده است که آرم موتورولا و بی نظیر صفحه نمایش جنجالی ورزشی را تایید می کنند.

اگر چه می تواند باشد که تنها در خدمت به عنوان سخنران دو تف که ممکن است پایین به عنوان دو زبان خدمت. تصاویر نیز قدرت یک اندیشه یک نام تجاری، که همچنین در گزارش های ious قبلی متهم نشان دادن. اگر موتورولا فروش جداگانه، غیر – اندیشه یک نسخه آن را با موتور X 4 انجام داد ما هنوز نمی دانند.

مثل قدرت یک ورزش ساخت تمام آلومینیومی است که در نهایت، می رسد. در مقایسه، کارشناسی ارشد از خاک X 4 ویژگی های شیشه ای در پشت و دو طرف آلومینیوم.

براساس گزارش های قبلی یک ویژگی 6.2 اینچ Full HD + (2.280 × 1.080) نمایش با 19:9 نسبت ابعاد 12MP و 5MP دوربین 8MP دو دسته کوچک موسیقی جاز، دوربین selfie، گل میمون 636 چیپست, 4 GB RAM و 3 باتری 780mAh. هر چند ممکن است شامل آداپتور تلفن نیز این گزارش فاقد جک هدفون.

تلفن همچنین گزارش اجرا می شود یک نسخه تمیز از اندیشه 8.1 Oreo خارج از جعبه. به دلیل سریعتر یک اندیشه، انتظار می رود یک قدرت به موقع نرم افزار به روز رسانی و به روز رسانی تضمین P دو اندیشه و س

اعلام رسمی می تواند درست در اطراف گوشه، هر چند موتورولا هرگز ممکن است می گویند اگر قدرت یک نتیجه است شایعه لغو موتور X 5.